P
Pop Sky
Vieras
Tietyt asiat ihmisen elämässä vain ovat sellaisia, ettei niitä voi nappeja napsimalla poistaa, eikä millään ihme terapioilla (jotka muuten ovat hyvinkin monille ihmisille ihan turhia) poistaa, ja kysymys kuuluukin, miksi kaikki ikävä pitäisi poistaa??
Ikävää tarvitaan balanssiin, ei kaikki voi olla vain nousujohdannaista.
Mua ois varmasti moni laittamassa terapiaan, lääkkeitä syömään jne. Ne, ketkä eivät ole edes vaivautuneet kuuntelemaan miksi esim. itken usein. Aina pms-aikaan, itken ilosta, itken tunteista, itken koskettavasta biisistä... elän melankoliassa, kuuntelen surullista musiikkia, vellon itkutunnelmissa, koska silloin pms-aikaan olen niin herkällä mielellä. Myös masentuneisuutta
on silloin ilmassa. Silloin kaipaan mieheni kainaloon...monesti itkenkin siinä ja mies paijaa, koskaan ei hauku, koskaan ei ihmettele mikä mulla on (Siis enää... alku oli toista)
Siinä on ihana olla, tuntea kuinka mua rakastetaan ja kuinka itse rakastan mun perhettä niin paljon että välillä sydämeen tulee sellainen puristava tunne, kuin se pakahtuisi.
Silloin myös pelkää kaikkea, läheisten menettämistä, onnettomuuksia, sairauksia... kaikkea mahdollista. Silloin itken myös muiden asioita, esim. lukemaani kaksplus-palstalta. Jotain ikävää. Rakastan vähän kaikkia silloin enemmän kun yleensä.
Rakastan siis muitakin ihmisiä, mutta ei Suomessa halailla, ei kerrota tunteista, eikä aikuine saisi itkeä tai se pitää viedä hoitoon... ärsyttävää. Joskus tuntuu että kuuluisin jonnekin muualle... henkisesti.
Kunhan kerroin kun teki mieli! =)
Ikävää tarvitaan balanssiin, ei kaikki voi olla vain nousujohdannaista.
Mua ois varmasti moni laittamassa terapiaan, lääkkeitä syömään jne. Ne, ketkä eivät ole edes vaivautuneet kuuntelemaan miksi esim. itken usein. Aina pms-aikaan, itken ilosta, itken tunteista, itken koskettavasta biisistä... elän melankoliassa, kuuntelen surullista musiikkia, vellon itkutunnelmissa, koska silloin pms-aikaan olen niin herkällä mielellä. Myös masentuneisuutta
on silloin ilmassa. Silloin kaipaan mieheni kainaloon...monesti itkenkin siinä ja mies paijaa, koskaan ei hauku, koskaan ei ihmettele mikä mulla on (Siis enää... alku oli toista)
Siinä on ihana olla, tuntea kuinka mua rakastetaan ja kuinka itse rakastan mun perhettä niin paljon että välillä sydämeen tulee sellainen puristava tunne, kuin se pakahtuisi.
Silloin myös pelkää kaikkea, läheisten menettämistä, onnettomuuksia, sairauksia... kaikkea mahdollista. Silloin itken myös muiden asioita, esim. lukemaani kaksplus-palstalta. Jotain ikävää. Rakastan vähän kaikkia silloin enemmän kun yleensä.
Rakastan siis muitakin ihmisiä, mutta ei Suomessa halailla, ei kerrota tunteista, eikä aikuine saisi itkeä tai se pitää viedä hoitoon... ärsyttävää. Joskus tuntuu että kuuluisin jonnekin muualle... henkisesti.
Kunhan kerroin kun teki mieli! =)