Mistä ihmeestä apu tähän tilanteeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poikkeuksellisesti harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vika ei ole sinussa, että et ole muka tarpeeksi sitä tai tätä tai et tee asioita oikein.

vika on miehesi korvien välissä. hänen estonsa ovat lyöneet hänet niin lukkoon, että hän ei osaa enää muuta käyttäytymistapaa. terapeutilla käynti tai aihetta käsittelevään kirjallisuuteen tutustuminen voisi auttaa teitä valtavasti. jos suhde on muuten hyvä, kannattaa tähän asiaan todella kiinnittää huomiota ja voitte saada vielä toimivan hienon parisuhteen tälläkin saralla.

Kerro miehellesi, että nykyinen tapa ei riitä sinulle. kirjoita hänelle, vaikka kirje. ole tarkka sanavalinnoissasi, jotta et turhaan loukkaa häntä. käytä minä-muotoa "minusta tuntuu, minulle on tärkeää, minä koen...". älä syytä ja muista myös kehua miestäsi (etsi kehuttavaa, vaikka kiven alta, mutta ole silti rehellinen).

:hug:

Hah. Voin liittyä sinun kanssa tänään samaan valituskerhoon. Kun ei liikene seksiä niin EI.

Koetin kysellä ja kiihottaa. Vaustaus oli "ei nyt oikein jaksa, no Ougei, pikaiset sitten, liukuvoidetta koloon ja menox". Ukko maksaa kun joku helvetin lahna silmät kiinni. Ei helvetti.
Ei oikein innostanut. Suutuin ja lähdin lenkille. Vieläkin ottaa niin raivoon. Taidan hommata itselle rakastajan kun ei tunnu kotona kiinnostavan :).. Prkl.. Ja turha sanoa, että se kulkee pettämässä. Ei kulje kun on aina töiden jälkeen kotona. Prkl, että ottaa päähän.

Liukuvoide on hyvä keksintö, mutta kuten AP mainitsi niin se vie sen tarpeen koko esileikiltä.

Älkää naiset ratkoko miehenne kyvyttömyydestä, taidottomuudesta ja estoisuudesta johtuvia ongelmia liukuvoiteella! EI EI EI! Se on ikään kuin sen myöntämistä, että meidän naisten seksuaalisuus rajoittuu miehen seksuaalisuuden tyydyttämiseen. Älkää uhrautuko. Kuulostaa aivan kamalalta.

Ap, miehelläsi on ilmiselvästi jotain pahasti vinossa. Joku tossa puhuikin mahdollisesta homoseksuaalisuudesta ja pakko sanoa että tuli sama mieleen välittömästi. Olen kuullut piilohomoina heterosuhteessa elävien elämästä kummankin osapuolen tarinoita. Yksi homomieskaverini kertoi nuorena seurusteelleensa tyttöjen kanssa, mutta ymmärsi vähitellen suuntautumisensa, koska seksistä tytön kanssa tuli aina LIKAINEN ja syyllinen olo. Homoseksuualin miehen kanssa pitkään avoliitossa elänyt tyttökaverini taas kertoi, että suhteessa korostui uskomaton yhdyntäkeskeisyys ja se ettei hän koskaan oikeastaan tuntenut miehensä todella HALUAVAN ja HIMOITSEVAN häntä. Esteettisesti miestä kiihotti ennen kaikkea ylilaihat, andogyyniset, TÄYSIN RINNATTOMAT ja lantiottomat naiset (lopulta siis miehet...). Kuulostaa kovasti sinun mieheltäsi kummatkin stoorit...

Mietin vaan että tuntuu niin uskomattoman surulliselta että jatkat elämää tuntien itsesi torjutuksi ja epätyydytetyksi. Miksi jatkat suhteessa? Taloudelliset seikat, lapset, kiintymys? Tietenkin nuo asiat merkkaa, mutta seksuaalisuus on kertakaikkiaan niin merkittävä osa ihmiselämää, ettei sitä voi noin vaan pyyhkiä pois. Tai voi, mutta sillä on sitten omat seurauksensa...

Älä ainakaan koskaan ala luulla, että et ole oikeutettu hakemaan tyydytystä haluillesi. Älä koskaan ala luulla, että seksi on jotenkin likaista tai syntistä. Muista että kyseessä on syvällä ihmisyydessä istuva osa-alue, maailman luonnollisin ja äärimmäisen kaunis asia.

Jaksamisia!

... niin luonnollisestikaan en tarkoita että homoseksuaalilla miehellä on "jotain pahasti vinossa". Ainoastaan siis siinä tapauksessa että hän elää naisen kanssa kulissisuhteessa. Silloin on.

Nostan taas tätä... Pari viikoa sitten aloitin ketjun. Näytin ketjun myös miehelleni. Noin viikko sitten harrastimme seksiä ja olin jo itsekseni aloitellut ennen kuin mieheni tuli makuuhuoneeseen. Olin silloin jo aika valmis saamaan orgasmin itsetyydytyksellä mutta lopetin sen kesken kun mieheni tuli huoneeseen. Hän ei siis tiennyt, että olin näin tehnyt ja siinä sitten ajauduttiin seksiin. Ehkä tämän ketjun muistaen hän alkoi hyväillä sormin emätintäni, otin äkkiä esiin oman leluni (klitoriskiihotin), Pelkäsin, että hän lopettaa sen hyväilyn ja jään ihan ilman. Lelun avulla ja kuvittelemalla ehdin kuitenkin saada orgasmin. Orgasmin saatuani purskahdin itkuun, olin niin onnellinen siitä, että hän oli kiinnostunut minusta ja oli tuottamassa minulle hyvää oloa!! Sen jälkeen seksi jatkui yhdyntänä. Tunsin kyllä, että mies haluaa minua ja periaatteessa se oli ihan kivaa. Yhdynnän jälkeen sattui koska pimppi ei sitten ollutkaan ilmeisesti tarpeeksi kostea, myös miestä sattui seksin jälkeen koska penis oli hiertynyt. Olo oli kuitenkin ihan hyvä.

No.. Eilen illalla sitten nukkumaan mentäessä mies hyväili minua kyljestä silittäen, halusi suudella ja toki huomasin, että haluaa seksiä. Hän tuli päälleni, suudeltiin ja ääh... Mulle tuli pettynyt olo.. Kaikki eteni liian nopeasti, olin rutikuiva ja mies olisi halunnut tulla jo sisään. Olin ihan paska vaimo.. Kieltäydyin koska se olisi sattunut, ainakin jälkeenpäin, niin paljon sekä henkisesti, että fyysisesti. Ei mies siitä suuttunut, pettyi kylläkin.

Nyt ollaan taas pattitilanteessa. Lisäksi eilen kun tämän jälkeen juteltiin niin sanoin miehelle, että en ole oikeasti koskaan nauttinut seksistä, mikä pitää siis ihan paikkansa. Mulle seksi on aina ollut toisen tarpeiden tyydyttämistä ja mielihyvän tuottamista toiselle. Meidän suhteen alkuaikoina kyllä tunsin kai saavani siitä jotain.. Kiihotuin helposti, orgasmia en saanut silloinkaan mutta ilmeisesti nautin siitä toisen hyvänolon näkemisestä niin paljon, että seksiin teki mieli ryhtyä..? Olin ikäänkuin onnistunut kun sain tuotettua toiselle hyvää oloa ja sain sitä kautta jonkinlaista ihailua. Sairasta.. :(

Voi, että kun saisi joskus kuulla ja huomata, että ei ole kiire yhdyntään, tunnun hyvältä, olen haluttava, tuntisin itseni tärkeimmäksi siinä jutussa, saisi rauhassa keskittyä ottamaan orgasmin ja nauttia siitä, ei sattuisi, ei tulisi mieleen se millainen minun oikeasti haluttaisiin olevan.. Minusta ei koskaan tule pitkäjalkaista, notkoselkäistä teinityttöä, joka näyttää kiihottavalta, tekee mitä mies tahtoo eikä itse vaadi mitään.

Sen sijaan minusta taitaa tulla yksi suomen itsemurhatilastojen luvuista.. Minä en jaksa enää. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Sen sijaan minusta taitaa tulla yksi suomen itsemurhatilastojen luvuista.. Minä en jaksa enää. :'(

Eihän tuo nyt ole mikään syy ottaa itseään hengiltä? Hakekaahan nyt sitä ammattiapua. Ja olen kyllä sitä mieltä, että jos teillä on halua ratkaista ongelmanne, niin ne myös ratkeavat. Siinä voi mennä pitemmänkin aikaa, mutta se on oikeasti palkitsevaa. Puhukaa paljon, sopikaa, ettei sitä yhdyntää suoriteta vaikkapa pariin viikkoon, vaan muuten nautitte toisistanne. Ja ellei yrityksistä huolimatta mitään ratkaisua löydy, niin silloin vaihtoehtona on ero, eikä itsemurha!

Ei meillä ole mitään muuta keinoa nauttia toisistamme.. Ei meillä nukuta sylikkäin, hierota ja paijata. Meillä joko ollaan ja jutellaan, ollaan ja nukutaan tai sitten koitetaan väkertää tuota väkinäistä yhdyntää.

En halua erota, kumpikaan ei halua. Syy miksi mä en halua erota on se, että en pysty/halua kestää sitä kaikkea pahaa mieltä, ikävää, tuskaa, kaipuuta mikä erosta tulee. Meillä on rakkautta, kunnioitusta, tasavertaisuutta mutta kun seksi ei toimi. Me halutaan kai niin eri asioita. Arki rullaa varmaan paremmin kuin suurimmassa osassa parisuhteita. Me ei riidellä oikeastaan mistään. Ei edes tästä seksistä.

Elämä on yhtä itkua tämän ongelman vuoksi ja sen takia itsemurha on käynyt mielessä. Se tuntuu helpolta vaihtoehdolta päästä tästä tilanteesta ja sen mukanaan tuomasta tuskasta. Jos eroasi niin silloinhan mulla olisi kaksi tuskaa ; sekä eron aiheuttama, että tämän ongelman aiheuttama.

Eihän tuohon ole kuin yksi ratkaisu; puhukaa.
Tuntuuhan se omituiselta tosta vaan aamiaispöydässä aloitaa "kun meillä se seksi on vähän semmosta, että mä en oikein sa siitä mitään" mutta pakkohan se on puhumala ratkaista, muita keinoja ei ole :hug:
Puhukaa siis joskus, kun aihe ei ole mitenkään ajankohtainen, sis ei sängyssä epäonistuneen seksin jälkeen tai kun toinen koitaa tehdä aloitetta.
Tykkäisikö miehesi esim. sellaisesta esileikistä, että hän katselee kun hyväilet itse itseäsi? Jos hän ei halua koskettaa sinua, siis jos kyse on jostain "räkä kammosta" hän voisi silti haluta katsella. Koittakaa keskiä jotain tuollaisia ratkaisuja, että sinä saat enemmän stimulanttiaja miehesi ei joudu koskemaan, jos se hänestä on oikeasti epämukavaa ja toisaalta se katselu voi innostaa hänetkin koskettamaan sinua. Ja lelukaupassakin voisite piipahtaa, jos se mies ilkeäisi vaikka jollakin delfiinillä sinua kosketella, eihän niitä väriseviä leluja ole pakko (heti) sisään tunkea.
Ja lisään viellä että käyttäkää liukastetta! Kun tuossa yllä kerroit, että olit orgasminkin saanut, mutta silti seksi sattui!

Ei meillä ole mitään muuta keinoa nauttia toisistamme.. Ei meillä nukuta sylikkäin, hierota ja paijata. Meillä joko ollaan ja jutellaan, ollaan ja nukutaan tai sitten koitetaan väkertää tuota väkinäistä yhdyntää.

Opetelkaa niitä muita keinoja! Eihän nyt noin suoraviivaisesti voi ajatella :o Anteeksi tämä jankkaaminen ja tylykin vastaus, mutta mua niin surettaa, kun tyydytään huonoon tilanteeseen, eikä tehdä sen eteen kaikkensa, että siitä tulisi parempi. Mulla on oma kokemus taustalla hyvin paljon samankaltaisesta asiasta, jolloin loukkasin isäntää tosi paljon, mutta niin siitä vaan yhdessä selvittiin. Muutama vuosi oltiin mekin silloin oltu yhdessä, nyt niitä on takana yli 21v.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:

Opetelkaa niitä muita keinoja! Eihän nyt noin suoraviivaisesti voi ajatella :o Anteeksi tämä jankkaaminen ja tylykin vastaus, mutta mua niin surettaa, kun tyydytään huonoon tilanteeseen, eikä tehdä sen eteen kaikkensa, että siitä tulisi parempi. Mulla on oma kokemus taustalla hyvin paljon samankaltaisesta asiasta, jolloin loukkasin isäntää tosi paljon, mutta niin siitä vaan yhdessä selvittiin. Muutama vuosi oltiin mekin silloin oltu yhdessä, nyt niitä on takana yli 21v.

Yhdyn tuohon! Ja siuhenkin auttaa se puhuminen!
Myös itse voit edesauttaa asiaa; kun kävelette, taru kädestä kiinni, mene sohvale viereen, pyydä hieromaan jalkojasi, hiero itse miehesi hartioita, aloita sinä se koskettelu.

Monet miettivät asiaa miehen ongelmana mutta tuosta sun aloituksesta ei kyllä käy ilmi sekään, että itse olisit kertonut, että mikä susta tuntuu hyvältä.
Miehesi siirtyy suoraan yhdyntään, koska ei tiedä mitä sulle tekisi.
Kun sanot, että voit lopettaa (alapään hyväilyn), niin ehdota vaikka, että mutta voisit vaikka tehdä näin (siis jotain, mistä tykkäät)
Ja jos ei ihan mene putkeen, niin ohjaa itse vaikka kädelläsi, että mitä pitäisi tehdä tai näytä ensin itse miten tuntuu hyvälle.
Puhuminen, puhuminen...

Se on tosi vaikeaa ottaa ne muut keinot käyttöön. Se on vähän sama kuin absolutisti alkaisi juoda.. Se ei vaan kuulu sen tapoihin ja tottumuksiin. Jos nukutaan sylikkäin niin sillä on joku tarkoitus.. Sen tarkoitus on joko nukkua tai sitten ajaa siihen hätäiseen yhdyntään, jonka jälkeen voi nukkua omalla puolellaan tai vaikka toisen vieressä mutta tilanne on edelleen sama ja itkettää.

Me ei kävellä koskaan missään (missä ihmiset yleensä kävelee muuta kuin lenkillä?) ja jos jossain käveltäiskin niin käsi-kädessä-kävely tuntuisi miehestä ellei jopa molemmista vaivaannuttavalta. Illat pitkät istutaan sohvalla vierekkäin, toinen tietokoneella, toinen telkkaria katsellen. Tai itseasiassa minä en oikestan katso telkkaria.. Jos en ole koneella niin teen jotain kotihommia. Hierominen ei johda meillä mihinkään, sitä on joskus kokeiltu. Se on hieromista, ei siinä sen kummempaa.

Onkohan se vika sittenkin mun tunteettomuudessa? Tunnen kyllä vahvaa rakkautta ja kiintymystä mutta kukaan ihminen ei ole mun mielestä seksikäs. Jotkut Hunksit jne ei saa mussa minkäänlaista, ei pienintäkään kiihottumista aikaiseksi.

Se on tosi vaikeaa ottaa ne muut keinot käyttöön. Se on vähän sama kuin absolutisti alkaisi juoda.. Se ei vaan kuulu sen tapoihin ja tottumuksiin. Jos nukutaan sylikkäin niin sillä on joku tarkoitus.. Sen tarkoitus on joko nukkua tai sitten ajaa siihen hätäiseen yhdyntään, jonka jälkeen voi nukkua omalla puolellaan tai vaikka toisen vieressä mutta tilanne on edelleen sama ja itkettää.

Me ei kävellä koskaan missään (missä ihmiset yleensä kävelee muuta kuin lenkillä?) ja jos jossain käveltäiskin niin käsi-kädessä-kävely tuntuisi miehestä ellei jopa molemmista vaivaannuttavalta. Illat pitkät istutaan sohvalla vierekkäin, toinen tietokoneella, toinen telkkaria katsellen. Tai itseasiassa minä en oikestan katso telkkaria.. Jos en ole koneella niin teen jotain kotihommia. Hierominen ei johda meillä mihinkään, sitä on joskus kokeiltu. Se on hieromista, ei siinä sen kummempaa.
Onkohan se vika sittenkin mun tunteettomuudessa? Tunnen kyllä vahvaa rakkautta ja kiintymystä mutta kukaan ihminen ei ole mun mielestä seksikäs. Jotkut Hunksit jne ei saa mussa minkäänlaista, ei pienintäkään kiihottumista aikaiseksi.

Mutta eihän sen läheisyyden olekkaan tarkoitus johtaa mihinkään. JOskus voi olla lähekkäin ja kosktella ihan vaan siksi, etä on kiva olla lähekkäin. Me maatan aamuisin usein sisäkkäin, ilman että on pienintäkään aikomusta ryhtyä seksiin. se vaan on semmoinen...äärimmäinen läheisyyden muoto.
Ja en mäkään mistään Hunksesita mitään kiksejä saa.
Aivot on tärkein sukupuolielin, niinhän ne viisaat sanoo.Ei siinä komeita raameja tarvita, vaan henkistä yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja Bones:
Monet miettivät asiaa miehen ongelmana mutta tuosta sun aloituksesta ei kyllä käy ilmi sekään, että itse olisit kertonut, että mikä susta tuntuu hyvältä.
Kun sanot, että voit lopettaa (alapään hyväilyn), niin ehdota vaikka, että mutta voisit vaikka tehdä näin (siis jotain, mistä tykkäät)
Ja jos ei ihan mene putkeen, niin ohjaa itse vaikka kädelläsi, että mitä pitäisi tehdä tai näytä ensin itse miten tuntuu hyvälle.
Puhuminen, puhuminen...

Olen kertonut, ainakin silloin alussa, mutta kun sillä ei ole vaikutusta!! Kun mies tuntee vastenmielisyyttä/välinpitämättömyyttä sitä koskettamista kohtaan. Ei sillä tunnu olevan sellaista miehistä kunnianhimoa saada naisensa tyydytetyksi. Ja siis ei meillä ole enää vuosiin ollut tuota tilannetta, että olisi tarvinnut sanoa, että "voit lopettaa.." koska ei ole ollut mitään mitä lopettaa!!

Joskus käy mielessä, että koskahan mies lähtee vieraisiin.. Eilen juuri sanoin hänelle, että eihän suhde voi jatkua tälläisenä viittäkymmentä vuotta, että olisiko parempi erota, että hän voisi ottaa itselleen normaalin naisen, jonka kanssa seksi sujuu ilman jatkuvaa itkemistä.
Mies kyllä ymmärtää tämän asian mutta kun ei ole valmis tekemään sen eteen mitään. Ja toisaalta, jokainenhan on vastuussa omasta onnestaan eli mun pään sisällähän tämä vika on.

Se täytyy vielä kertoa, että joskus ihan suhteen alkuaikoina mies kosketti klitoristani, siis jotenkin hieroi sormella ihan suoraan siitä päältä ja se SATTUI!! Refleksinomaisesti tietenkin väistin ja sanoinkin, että sattui.. Mies vähän hermostui tästä ja sanoi, että alapääni ei kyllä ole ihan normaali kun ei naista oikeasti satu tälläinen kosketus. Se kuitenkin sattui ja siitä lähtien en ole ollut lainkaan sinut alapääni kanssa. Se ei ole sellainen kuin hän sen haluaisi olevan.. Eli vikaa taitaakin siis ollakin eniten sekä mun ylä- että alapäässä. :/

Arvostan suuresti, että jaksatte puida tätä asiaa kanssani!
Katselin äsken seksuaaliterapeuttien hintoja ja on ne vaan aika päätä huimaavia.. Epäilen suuresti, että mies ei kyllä suostu lähtemään sellaiselle.

Tosin ei kovin usein, mutta kun hommiin ryhdytään yhdessä, niin se toimii, koska olemme jutelleet nämä asiat selviksi jo ajat sitten. Meillä näin: mies hyväilee minua, rintojen hyväily kiihottaa kumpaakin, mutta suutelemme harvoin. Miehellä on kertakäyttöhanska (muovinen siis, vaalea, saa apteekeistakin ) kädessä ja kun hyväilee alapäätäni, laittaa sinne myös liukuvoidetta, että käsi luistaa ! Ohjailen häntä ja kerron mistä kohti tuntuu hyvältä ja mistä ei. Yleensä saan näin orgasmin, yhdynnässä en. Joskus lisäämme liukuvoidetta yhdyntää varten, joskus ei tartte, riippuu siitä miten kostun. Alussa voi olla kuivaa, mutta vähän ajan päästä kyllä kostuu emätin. Myös hieromasauvaa olemme kokeilleet, miestä se kiihottaa enemmän kuin minua ! Asentoja vaihtelemme, välillä minä olen alla, välillä "ratsastan" miehen päällä. Myös konttausasento on hyvä tai niin, että minä nojaan sänkyyn seisoen ja mies saa vauhtia ja tukea lattiasta jaloillaan seisoen. Olemme lukeneet erilaisia kirjoja ja lehtiä ja joskus katsoneet myös seksivideoitakin. Parasta tässä suhteessamme on juuri se turvallisuus, että uskaltaa puhua ja kokeilla kaikkia uusiakin juttuja ! Toivotan teillekin onnea ja pitkää suhdetta, se vaatii paljon, mutta myös antaakin paljon ja seksuaalisuus muuttuu iän myötä !!

Puhuminen, puhuminen...

Olen kertonut, ainakin silloin alussa, mutta kun sillä ei ole vaikutusta!! Kun mies tuntee vastenmielisyyttä/välinpitämättömyyttä sitä koskettamista kohtaan. Ei sillä tunnu olevan sellaista miehistä kunnianhimoa saada naisensa tyydytetyksi. Ja siis ei meillä ole enää vuosiin ollut tuota tilannetta, että olisi tarvinnut sanoa, että "voit lopettaa.." koska ei ole ollut mitään mitä lopettaa!!

Joskus käy mielessä, että koskahan mies lähtee vieraisiin.. Eilen juuri sanoin hänelle, että eihän suhde voi jatkua tälläisenä viittäkymmentä vuotta, että olisiko parempi erota, että hän voisi ottaa itselleen normaalin naisen, jonka kanssa seksi sujuu ilman jatkuvaa itkemistä.
Mies kyllä ymmärtää tämän asian mutta kun ei ole valmis tekemään sen eteen mitään. Ja toisaalta, jokainenhan on vastuussa omasta onnestaan eli mun pään sisällähän tämä vika on.

Se täytyy vielä kertoa, että joskus ihan suhteen alkuaikoina mies kosketti klitoristani, siis jotenkin hieroi sormella ihan suoraan siitä päältä ja se SATTUI!! Refleksinomaisesti tietenkin väistin ja sanoinkin, että sattui.. Mies vähän hermostui tästä ja sanoi, että alapääni ei kyllä ole ihan normaali kun ei naista oikeasti satu tälläinen kosketus. Se kuitenkin sattui ja siitä lähtien en ole ollut lainkaan sinut alapääni kanssa. Se ei ole sellainen kuin hän sen haluaisi olevan.. Eli vikaa taitaakin siis ollakin eniten sekä mun ylä- että alapäässä. :/

Katselin äsken seksuaaliterapeuttien hintoja ja on ne vaan aika päätä huimaavia.. Epäilen suuresti, että mies ei kyllä suostu lähtemään sellaiselle.
Sä kyllä olet taatusti normaali nainen mutta sun miehes ei ole normaali mies.

Voithan kokeilla itsekin tuon liukuvoiteen kanssa miltä tuntuu hyväillä klitorista, ei se mulla ainakaan satu ilman liukuvoidettakaan, kun vaan kiihotun tarpeeksi esim. mielikuvista ! Joskus vaan iskee sellainen seksihimo ja silloin ei välttämättä ole mies paikalla.. Onneksi opin tuon itsetyydytyksen jo kauan ennen avoliittoamme, niin tiesin vähän mitä vaatia mieheltä !

Puhuminen, puhuminen...

Mun mielestä vika on teidän molempien yläpäässä :hug: Anteeksi suora ilmaus, mutta kyllä miehen pitää kestää, jos joku asia sinusta sattuu, vaikka hän luuli sen tuntuvn hyvältä. Tuo tapaus on tainut jäädä väliine :( Koittakas puhua se pois!
Kyllä ihan kesken toimienkin voi ohjaila toisen kättä, sanoa että siirrä vähän ja jopa etä "sattuu" ja ei se vaikuta tunelmaan mitenkään, kun molemat on sinut seksuaalisutensa kanssa ja kunioittaa toisian. Jos sattuu, voi olla kyse ihan muutamasta milistä ja sitten suntuukin hyvältä.
Mä sanon viellä kerran, että puhukaa, puhukaa ja puhukaa. Se voi tuntua aluki hankalalta, mutta kun kaikesta puhuminen on suhteessa muutenkin tapana, niin lopulta se puhuminen tulee niin luontevaksi, että seksistäkin voi puhua seksin aikanakin. Kun seksi on luonteva osa elämää, niin lopulta seksin aikana voi puhua kyllä välillä vaika jostain ihan muusta :D Ainakin silloin, kun kyseessä on enempi semmoinen läheisyysseksi, kummalakaan ei ole suurempia seksi himoja, mutta on kiva olla lähekäin, niin siinä voi samalla vaika suunitella ensikesän lomaa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Haluaisin kysyä alkuperäiseltä että onko miehesi ainoa seksikumppani mitä sinulla on ollut ?

Ei ole. Mulla oli neljä vähän lyhyempää suhdetta (n. 2-6kk), yksi 2,5v avoliitto, 4-5 yhdenillan juttua ja sitten tämä avioliitto (nyt kuudes yhteinen vuosi menossa).

Myöskään miehelleni en ole ensimmäinen. En osaa sanoa paljonko niitä naisia on aikaisemmin ollut.
Silloin kun tutustuimme niin hän antoi ymmärtää, että naisia on ollut kymmeniä mutta kerran sitten jonain herkkänä keskusteluhetkenä sanoi, että "ei niitä tyttöjä nyt ehkä oikeasti ole niin paljon ollut.." Liekö siis alussa miehistä uhoa vaiko suhteen edetessä oman menneisyyden silottelua..? Samapa tuo.

Meidän suhteen aikana ei tietääkseni ole ollut fyysisiä syrjähyppyjä mutta erittäin vahva ihastuminen, jonka on ihan myöntänytkin, oli juuri tälläiseen "unelmien tyttöön" ja se syö kyllä suhdetta edelleen. Se kuvastuu etenkin seksiin. Suuri osa tästä ihastumisen ilmentymisestä tapahtui vielä omien silmieni alla ja huomasin sen mutta en uskaltanut kovasti vastaankaan laittaa kun en ollut oman suhteen kestämisestä vielä niin varma..
Lisäksi on ollut suhteen alussa muutamia tekstiviesti (mahd. jopa soittelu) tuttavuuksia, tekstarichattijuttuja siis, että on esim. mun yötyön aikaan tekstaillut jollekin jne. Kaikki nuo tuntuu pahalta mutta on anteeksi annettuja. Muut oikeatsana unohdettujakin mutta tuo ihastuminen (ehkä jopa rakastuminen??) oli niin rankka paikka mulle, että siitä en ehkä koskaan pääse yli.

Haluaisin kysyä alkuperäiseltä että onko miehesi ainoa seksikumppani mitä sinulla on ollut ?

Ei ole. Mulla oli neljä vähän lyhyempää suhdetta (n. 2-6kk), yksi 2,5v avoliitto, 4-5 yhdenillan juttua ja sitten tämä avioliitto (nyt kuudes yhteinen vuosi menossa).

Myöskään miehelleni en ole ensimmäinen. En osaa sanoa paljonko niitä naisia on aikaisemmin ollut.
Silloin kun tutustuimme niin hän antoi ymmärtää, että naisia on ollut kymmeniä mutta kerran sitten jonain herkkänä keskusteluhetkenä sanoi, että "ei niitä tyttöjä nyt ehkä oikeasti ole niin paljon ollut.." Liekö siis alussa miehistä uhoa vaiko suhteen edetessä oman menneisyyden silottelua..? Samapa tuo.

Meidän suhteen aikana ei tietääkseni ole ollut fyysisiä syrjähyppyjä mutta erittäin vahva ihastuminen, jonka on ihan myöntänytkin, oli juuri tälläiseen "unelmien tyttöön" ja se syö kyllä suhdetta edelleen. Se kuvastuu etenkin seksiin. Suuri osa tästä ihastumisen ilmentymisestä tapahtui vielä omien silmieni alla ja huomasin sen mutta en uskaltanut kovasti vastaankaan laittaa kun en ollut oman suhteen kestämisestä vielä niin varma..
Lisäksi on ollut suhteen alussa muutamia tekstiviesti (mahd. jopa soittelu) tuttavuuksia, tekstarichattijuttuja siis, että on esim. mun yötyön aikaan tekstaillut jollekin jne. Kaikki nuo tuntuu pahalta mutta on anteeksi annettuja. Muut oikeatsana unohdettujakin mutta tuo ihastuminen (ehkä jopa rakastuminen??) oli niin rankka paikka mulle, että siitä en ehkä koskaan pääse yli.
Millaista sun seksielämäsi oli muiden kanssa,oliko sinulla silloin samat ongelmat kuin nyt?

Eikä kyllä kuulosta kovin normaalilta tuokaan että mies vetää kertakäyttöhanskan käteensä ennenkuin koskettaa naisen alapäätä. :O

Paitsi silloin, jos se molemmille on ok. Se voi olla myös fetissi, joka kiihottaa... tosin voihan joku ajatella fetisseistäkin, ettei se ole normaalia käyttäytymistä.

Eikä kyllä kuulosta kovin normaalilta tuokaan että mies vetää kertakäyttöhanskan käteensä ennenkuin koskettaa naisen alapäätä. :O

No ei minustakaan, mutta jos se on molemmile OK, eikä loukkaa naista, niin hyvähän se on, että on löydetty ratkaisu =) Mitäs väliä' sillä on, mitä muut ajattelee, kun ei ne siellä makuuhuoneessa kattomassa ole. Tärkeintä on, että seksielämä on itseä tyydyttävää

Yhteistyössä