Mistä housut lyhyelle naiselle, jolla erittäin leveä vyötärö ja hoikat reidet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Cassyput
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Cassyput

Aktiivinen jäsen
28.04.2007
11 131
0
36
Haluisin koittaa auttaa mun äitiä, sillä kun ei ole varmaan koskaan mun elämäni aikana ollut sopivia housuja. Äiti on 158cm pitkä, omenavartaloinen reisistä hoikka nainen. Eli hakusessa housut joissa kapeat lahkeet ja toodella venyvä ja paukkuva vyötärö.

Osaako joku auttaa?

Ompele mittojen mukaan.Ainakin Jyväskylässä on ompeluneuvontaa ,joissa saa neuvontaa ja työntekijä osaa piirtää kaavatkin mittojen mukaan!kysy kansalaisopistosta tms ompeluneuvonnasta!

Jaa eikös tuollainen vartalotyyppi oo sen verran muotia että vaatteita löytyy yllin kyllin. Mulla taas paksut reidet ja "kapea" vyötärö niin ei löydy housuja millään. Reisistä kiristävät ja vyötärön kohdalle mahtuis tyyny väliin... :P

Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
Ehkä d-mitoituksella olevat kävisivät?

Mistä semmotteita saa? Mun äiti on käynyt läpi niin halppiskaupat kuin putiikitkin, kuulemma osaavakin myyjä on lopulta sormi suussa. :/

Mammaosasto on tätän mennessä paras idea! Mutta mahtaako ne pysyä päällä ilman vauvamahaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
Ehkä d-mitoituksella olevat kävisivät?

Mistä semmotteita saa? Mun äiti on käynyt läpi niin halppiskaupat kuin putiikitkin, kuulemma osaavakin myyjä on lopulta sormi suussa. :/

Mammaosasto on tätän mennessä paras idea! Mutta mahtaako ne pysyä päällä ilman vauvamahaa?

onhan niissä kuminauha millä kireyttä voi säätää.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Riippuu mallista. Mulla on yhdet sellaiset missä on sivusaumoissa trikoolevikkeet ja niitä käytin jo heti plussattuani kun tokaa odottaessa oli turvotusta niin rutkasti. Sitten kun mahaa alkoi oikeasti olla en enää voinut käyttää niitä, koska ne jäivät reisistä pieniksi... :whistle:

Kiva kun auttelet äitiäs, varmaan on kyl monia, jotka on saman ongelman edessä. Eipä vaatevalmistajat oikein tunnu ottavan ikääntyvän kropan realiteetteja huomioon. Ei ihme, että monet naiset alkaa vanhana kättää jotain kukkamekkoa, kun housujen löytäminen on hankalaa.

Yhteistyössä