Mistä hautajaisvaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Mun siskon mies kuoli ihan yllättäen ja kaiken muun lisäks pitäis keskellä kesää löytää viis ja neljävuotiaille mustat vaatteet. Viis vuotiaalle pojalle luulis löytyvän mustat suorat housut mut mistä ihmeestä tolle tytölle keksii hautajaisvaatteet? Niin ja itellekin pitäis jotain :'( .
Tiedän että lapset vois periaatteessa olla tavallisissa siisteissä vaatteissa, mutta mä haluan opettaa että tilaisuuteen pukeudutaan tilaisuuden luonteen mukaisesti. Lisäks juttelin toisen hautajaisiin tulevan lapsiperheen kanssa ja heidänkin lapset pukeutuvat hautajaisvaatteisiin.

kyllä aika paljon löytyy tytöille mekkoja mustana/ violettina mitä voi käyttää.
isäni kun kuoli niin meillä oli tytöllä mustat suorat housut ja valkoinen neuletakki.

Lapsille riittää tumma asu. Ei tarvitse olla mustaa.

Mulla oli äidin hautajaisissa mustat housut, musta toppi ja musta jakku. Taisin kaikki ostaa silloin Vero Modasta.

Ei ole välttämättömyys lapsilla että vaatteet on mustat, tilaisuuden mukaan voi silti pukeutua. Esim tummansininen tai harmaa alaosa/mekko ja valkoinen kauluspaita + neuletakki on ihan sovelias vaatetus lapselle. (ja jalkaan jotain muuta kuin lenkkarit )

Pojalle menee tumman sinisetkin housut ja valkee paita, joita olen nähnyt monessa paikkaa myynissä. Tytöille tuntuu taas olevan pinkkiä kukallista kesämekkoa myynissä.

Kiitos! Pojalle on valkoinen kauluspaita ja ne housut varmaan löytyy kaupasta. Tytölle tosiaan vois ostaa vaikka tumman sinisen puolihameen ja valkoisen paidan ... kunhan kaupassa vaan ois sellasia. Juhlakengät molemmilla jo on ja ne mahtuu jalkaan.
Itelle kaivelin tuolta vaatehuoneen kätköistä ihan perus puolihameen ja sellaisen pitkän sigonkijutun. Mustia siis molemmat, kävisköhän ne. Sifongin alle pitäis vaan ostaa joku paita missä ois ainakin pienet hihat. Siisti T-paita?

Yhteistyössä