Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 7:kirppikseltä
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja 7:kirppikseltä
Edes lastentarvikekirppikseltä en löytänyt ainoitakaan. Näkemättä ei huvittaisi nettikirppareilta ostaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja 7:kirppikseltä
Edes lastentarvikekirppikseltä en löytänyt ainoitakaan. Näkemättä ei huvittaisi nettikirppareilta ostaa.
Kävin just eilen Kotkan lastentarvike kirppiksellä niin siel oli paljon just 120cm pojalle vaatetta
Alkuperäinen kirjoittaja Maukuli:Huutonetissä on paljon hyviä !
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Maukuli:Huutonetissä on paljon hyviä !
Saanko myöntää, et mä en ymmärrä siitä mitään :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 1:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Maukuli:Huutonetissä on paljon hyviä !
siis sehän on tosi helppoo ja vaivatonta.kaikki huutokamat tulee kotipostilaatikkoon..tai sit postii.yksinkertasta.
Alkuperäinen kirjoittaja 1:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Maukuli:Huutonetissä on paljon hyviä !
siis sehän on tosi helppoo ja vaivatonta.kaikki huutokamat tulee kotipostilaatikkoon..tai sit postii.yksinkertasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörkö:No,laita sinne haku kohtaan vaikka sanaksi housut 120cm .... kone hakee sulle kaikki sen kokoiset pökät........riippuu tietty millä sanamuodolla ihmiset on kamppeita laittaneet myyntiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hempukan ä:Ei ole! On paljon ihan yksittäisiäkin mutta toki myös vaatepaketteina myydään! Kannatta tutustua ja kirjautua se sei vielä maksa mitään! Myös täältä 2+ olen ostellut ja hyviä kuvia saanut joten uskaltaa ostaa kun näkee minkälaista myy! Onnea etsintöihin! H&M myös hyvä nettikauppa! Ja ellos!