Mistä -edullisesti- housuja (ulkoilu-, farkku- yms) n. 120 senttiselle pojalle? Netistä tilaten.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja 7:
kirppikseltä

Edes lastentarvikekirppikseltä en löytänyt ainoitakaan. Näkemättä ei huvittaisi nettikirppareilta ostaa.

Kävin just eilen Kotkan lastentarvike kirppiksellä niin siel oli paljon just 120cm pojalle vaatetta

Kävin toissapäivänä, mutta en löytäny ainoitakaan housuja ;) muuta kyllä ja muuta ei tarvita :/

Alkuperäinen kirjoittaja 1:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Maukuli:
Huutonetissä on paljon hyviä !

Saanko myöntää, et mä en ymmärrä siitä mitään :ashamed: :laugh:

siis sehän on tosi helppoo ja vaivatonta.kaikki huutokamat tulee kotipostilaatikkoon..tai sit postii.yksinkertasta.

Näin just ...... sun pitää kirjautua sinne ensin, ennenkun pystyt mitään huutelemaan !

No,laita sinne haku kohtaan vaikka sanaksi housut 120cm .... kone hakee sulle kaikki sen kokoiset pökät........riippuu tietty millä sanamuodolla ihmiset on kamppeita laittaneet myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörkö:
No,laita sinne haku kohtaan vaikka sanaksi housut 120cm .... kone hakee sulle kaikki sen kokoiset pökät........riippuu tietty millä sanamuodolla ihmiset on kamppeita laittaneet myyntiin.

Tuli pelkkiä paketteja :laugh:
On tää vaikeeta :whistle: Mut oikeesti...varmaan 10 kauppaa oon kiertäny, eikä mistään löydy ton kokosia :o :o

Ei ole! On paljon ihan yksittäisiäkin mutta toki myös vaatepaketteina myydään! Kannatta tutustua ja kirjautua se sei vielä maksa mitään! Myös täältä 2+ olen ostellut ja hyviä kuvia saanut joten uskaltaa ostaa kun näkee minkälaista myy! Onnea etsintöihin! H&M myös hyvä nettikauppa! Ja ellos!

Alkuperäinen kirjoittaja Hempukan ä:
Ei ole! On paljon ihan yksittäisiäkin mutta toki myös vaatepaketteina myydään! Kannatta tutustua ja kirjautua se sei vielä maksa mitään! Myös täältä 2+ olen ostellut ja hyviä kuvia saanut joten uskaltaa ostaa kun näkee minkälaista myy! Onnea etsintöihin! H&M myös hyvä nettikauppa! Ja ellos!

Jep, mutta elloksella mielestäni turhan kalliita ja H&M koot loppu :/ Blaah...