Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:- Uskalsin päästää mieheni ruotsinlaivalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:- Uskalsin päästää mieheni ruotsinlaivalle![]()
Tää on kyllä paras, voi vitsi kun munkin mies on lähdössä parin viikon päästä laivalle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:-olen kertonut siitä, että olen sairastanut syövän kaksi kertaa
-opiskelen ekaa ammattia vaikka ikää jo melkein 30
-saan toimeentulotukea
-haen kesätyöpaikkoja
-olen yh
-käyn joskus bilettämässä
-seurustelen vanhemman miehen kanssa
-sain keskenmenon
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:-olen kertonut siitä, että olen sairastanut syövän kaksi kertaa
-opiskelen ekaa ammattia vaikka ikää jo melkein 30
-saan toimeentulotukea
-haen kesätyöpaikkoja
-olen yh
-käyn joskus bilettämässä
-seurustelen vanhemman miehen kanssa
-sain keskenmenon
Unohdit sen, että hoidatat lapsesi eksällä ja äidilläsi kun itse reissaat pitkin poikin Eurooppaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:nakki-jauhelihakeitto![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:nakki-jauhelihakeitto![]()
No mutta kun eihän nakkeja ja jauhelihaa voi laittaa samaan ruokaan! :kieh:![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Olenkohan minä saanut mistään hirveää ryöpytystä? En muista ainakaan niin. En edes siitä kuvasta, jossa 1 vuotiaallani oli tuttipullo, söi ranskalaisia ja body oli kalsareiden päällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:nakki-jauhelihakeitto![]()