Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:- Mielestäni imetysvalmennus on äitejä varten, joka paikkaan ei miehiä tarvitsisi raahata
No mun mielestä pitäis järkikin sanoa, että ei siellä miehiä tarvita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:- Mielestäni imetysvalmennus on äitejä varten, joka paikkaan ei miehiä tarvitsisi raahata
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Olenkohan minä saanut mistään hirveää ryöpytystä? En muista ainakaan niin. En edes siitä kuvasta, jossa 1 vuotiaallani oli tuttipullo, söi ranskalaisia ja body oli kalsareiden päällä![]()
Hei, minä muuten muistan sen keskustelun irc-kuvasta jossa oli jotakin niin järkyttävän kauhean kamalaa kuin lapsella body sukkahousujen/puolipotkareiden päällä! Siis niinku ihan hirveeeeeeetä!![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:- Mielestäni imetysvalmennus on äitejä varten, joka paikkaan ei miehiä tarvitsisi raahata
No mun mielestä pitäis järkikin sanoa, että ei siellä miehiä tarvitaKun niitä miehiä ei tosiaan tarvita joka paikassa
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:Olenkohan minä saanut mistään hirveää ryöpytystä? En muista ainakaan niin. En edes siitä kuvasta, jossa 1 vuotiaallani oli tuttipullo, söi ranskalaisia ja body oli kalsareiden päällä![]()
Hei, minä muuten muistan sen keskustelun irc-kuvasta jossa oli jotakin niin järkyttävän kauhean kamalaa kuin lapsella body sukkahousujen/puolipotkareiden päällä! Siis niinku ihan hirveeeeeeetä!![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, täällä on ollut useamminkin vääntöä asiasta. Ja vaikka ihan varta vasten otin valokuvan lapsesta niin kukaan ei edes nälväissyt kerran. Ei vaikka yksivuotiaille ei saisi antaa ranskalaisia, ne ei saisi juoda tuttipullosta ja body ei kuuluisi niiden sukkahousujen tai kalsareiden päälle![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:ai niin ja siitä kun manasin, että kuivaa siideriä ei löydy kapasta alkoholittomana ja ostin sit kuivaa skumppaa (holitonta) alkosta.... Pitäis kuulema koko raskausaika pärjätä pelkällä vedellä
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Häh, en mie oo ikinä saanu paskaa täällä niskaani.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Häh, en mie oo ikinä saanu paskaa täällä niskaani.![]()
Sulla on vissiin teflonniska...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Häh, en mie oo ikinä saanu paskaa täällä niskaani.![]()
Tai sitten sellaisen muinaisen wc-pönttömainoksen tyyliin "vihdoinkin niska johon paska ei tartu"!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:susirakkaudesta
ja kaikista mielipiteistäni muutenkin. Eivät vissiin usko, että olen tosissani sitä mieltä kuin olen. Piste.
Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Häh, en mie oo ikinä saanu paskaa täällä niskaani.![]()
Tai sitten sellaisen muinaisen wc-pönttömainoksen tyyliin "vihdoinkin niska johon paska ei tartu"!![]()
Just jotain tällästä tässä nyt on takana.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Häh, en mie oo ikinä saanu paskaa täällä niskaani.![]()
Just jotain tällästä tässä nyt on takana.
![]()
Teflonia sisältävä huippuvoiteluaine - Super Lubrikant With Teflon
Tehokas voiteluaine, joka hylkii vettä ja pitää sähköjärjestelmät kuivina. Irrottaa ruostuneet osat ja suojaa korroosiolta. Poistaa vikinät.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Tehokas voiteluaine, joka hylkii vettä ja pitää sähköjärjestelmät kuivina. Irrottaa ruostuneet osat ja suojaa korroosiolta. Poistaa vikinät.
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:susirakkaudesta
ja kaikista mielipiteistäni muutenkin. Eivät vissiin usko, että olen tosissani sitä mieltä kuin olen. Piste.
Mä muuten saan paskaa sulta niskaani joka kerta kun kerron että armeija on ihq paikka...=) Mutta et sää varmaan tosissas ole... =)
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Häh, en mie oo ikinä saanu paskaa täällä niskaani.![]()