Mistä asioista olet saanut paskaa niskaasi palstalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
- Mielestäni imetysvalmennus on äitejä varten, joka paikkaan ei miehiä tarvitsisi raahata

No mun mielestä pitäis järkikin sanoa, että ei siellä miehiä tarvita :D Kun niitä miehiä ei tosiaan tarvita joka paikassa

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Olenkohan minä saanut mistään hirveää ryöpytystä? En muista ainakaan niin. En edes siitä kuvasta, jossa 1 vuotiaallani oli tuttipullo, söi ranskalaisia ja body oli kalsareiden päällä :D

Hei, minä muuten muistan sen keskustelun irc-kuvasta jossa oli jotakin niin järkyttävän kauhean kamalaa kuin lapsella body sukkahousujen/puolipotkareiden päällä! Siis niinku ihan hirveeeeeeetä! :o :o :o :D

Joo, täällä on ollut useamminkin vääntöä asiasta. Ja vaikka ihan varta vasten otin valokuvan lapsesta niin kukaan ei edes nälväissyt kerran. Ei vaikka yksivuotiaille ei saisi antaa ranskalaisia, ne ei saisi juoda tuttipullosta ja body ei kuuluisi niiden sukkahousujen tai kalsareiden päälle :D :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
- Mielestäni imetysvalmennus on äitejä varten, joka paikkaan ei miehiä tarvitsisi raahata

No mun mielestä pitäis järkikin sanoa, että ei siellä miehiä tarvita :D Kun niitä miehiä ei tosiaan tarvita joka paikassa

Vitsit kun jostain löytys se keskustelu! Kun mä aloitin sen sen takia, että minulle sanottiin ettei miestä sinne oteta (enkä olis edes pyytäny!) ja sit siellä oli niitä mammoja ukkojensa kanssa. Ja minusta tuntui tosi typerälle kuunnella vieraiden äijien kanssa jälkivuodon väreistä yms. :laugh:
Mut siitähän tuli älyttömän pitkä ketju kun hirveen monet suuttuivat että lapsi on heidän yhteinen projeksti jälkivuotoineen kaikkineen :laugh:

ai niin ja siitä kun manasin, että kuivaa siideriä ei löydy kapasta alkoholittomana ja ostin sit kuivaa skumppaa (holitonta) alkosta.... Pitäis kuulema koko raskausaika pärjätä pelkällä vedellä

Olenkohan minä saanut mistään hirveää ryöpytystä? En muista ainakaan niin. En edes siitä kuvasta, jossa 1 vuotiaallani oli tuttipullo, söi ranskalaisia ja body oli kalsareiden päällä :D

Hei, minä muuten muistan sen keskustelun irc-kuvasta jossa oli jotakin niin järkyttävän kauhean kamalaa kuin lapsella body sukkahousujen/puolipotkareiden päällä! Siis niinku ihan hirveeeeeeetä! :o :o :o :D

Joo, täällä on ollut useamminkin vääntöä asiasta. Ja vaikka ihan varta vasten otin valokuvan lapsesta niin kukaan ei edes nälväissyt kerran. Ei vaikka yksivuotiaille ei saisi antaa ranskalaisia, ne ei saisi juoda tuttipullosta ja body ei kuuluisi niiden sukkahousujen tai kalsareiden päälle :D :whistle:

Mulle on ainakin kommentoitu siitä että pojalla oli body sukkisten päällä..vaikka toinen oli niin tyylikäs ja sporttinen :whistle: :snotty: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Häh, en mie oo ikinä saanu paskaa täällä niskaani. :o

Sulla on vissiin teflonniska... :laugh:

Tai sitten sellaisen muinaisen wc-pönttömainoksen tyyliin "vihdoinkin niska johon paska ei tartu"! :D

Just jotain tällästä tässä nyt on takana.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
susirakkaudesta
ja kaikista mielipiteistäni muutenkin. Eivät vissiin usko, että olen tosissani sitä mieltä kuin olen. Piste.

Mä muuten saan paskaa sulta niskaani joka kerta kun kerron että armeija on ihq paikka... :whistle: =) Mutta et sää varmaan tosissas ole... =)

-Lastemme nimet.
-Kasvissyönti.
-Mun järkyttävä rumuuteni.
-Se etten jaksa aina ymmärtää kristittyjä.
-Homomyönteisyyteni.
-Sarkasmini, jota harva palstalla ymmärtää sarkasmiksi :D
-Profiilikuvistani.
-Se etten jaksa ikuisia haukkumaketjuja. Niitä kun EI SAA vastustaa.

Tai sitten sellaisen muinaisen wc-pönttömainoksen tyyliin "vihdoinkin niska johon paska ei tartu"! :D

83013%20Super%20Lubricant%20with%20Teflon.jpg

Teflonia sisältävä huippuvoiteluaine - Super Lubrikant With Teflon

Tehokas voiteluaine, joka hylkii vettä ja pitää sähköjärjestelmät kuivina. Irrottaa ruostuneet osat ja suojaa korroosiolta. Poistaa vikinät.

83013%20Super%20Lubricant%20with%20Teflon.jpg

Teflonia sisältävä huippuvoiteluaine - Super Lubrikant With Teflon

Tehokas voiteluaine, joka hylkii vettä ja pitää sähköjärjestelmät kuivina. Irrottaa ruostuneet osat ja suojaa korroosiolta. Poistaa vikinät.

No perskules! Pitäiskö kokeilla lapsiin?

-en pidä parista kehitysvammaisesta
-inhoan uskontoja, erityisesti islaminuskoa ja tätä jeesus-kamaa
-rakastan susia
-en tunne empatiaa zunameissa kuolleiden tai muiden vieraiden ihmisten kuolemien johdosta
-abortti on hyvä keksintö

en nyt muista kaikkea millään, mutta aina kun jaan mielipiteeni, tulee joku sönkkäämään vastaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
susirakkaudesta
ja kaikista mielipiteistäni muutenkin. Eivät vissiin usko, että olen tosissani sitä mieltä kuin olen. Piste.

Mä muuten saan paskaa sulta niskaani joka kerta kun kerron että armeija on ihq paikka... :whistle: =) Mutta et sää varmaan tosissas ole... =)

:D Ai jaa, en muista... mutta ihan varmaan saatkin, jos olet sitä mieltä. ;)

No en mie tiiä ihan paskasta, mutta puhetta ja ihmettelyjä riitti ainakin, kun kerroin että

- ostin lapsille joululahjapakettiin hammasharjat - ja tahnat + pesuainetta / kylpyvaahtoa. Ne on kuulemma yleisjuttuja, eikä sovi lahjaksi.

- kerroin että esikoinen jäi kerran koulusta aamulla kotiin tunniksi vahtimaan pikkusisaruksia, että sain hoidettua yhden lapsen hammaslääkärin. Se ei ollut eräistä palstalaisista lainkaan sopivaa, opettaja sen kyllä hyväksyi syyksi, kun selvitin asian.

- no ja tämä lapsimäärä on välillä vähän liikaa joillekin... ja se, että olen kotiäiti ja elän kuulemma miehen rahoilla ja muuta sellaista.

Eipä muuta sit tule mieleen nyt...

jotkut harmaat "riemastuivat" minulle siitä, kun kerroin ottaneeni hiustenpidennykset ja vielä uskalsin kertoa, mitä siitä lystistä maksoin... :xmas: :whistle:

vaan häliäkö vällä, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :saint:

Yhteistyössä