Kaikennäköistä.. Mutta jos joku käytetyistä pikkuhousuista 50 maksaa(tai vaikka vähemmänkin) niin mikä jottei.
tosiaan, siitä rapsahtaa banaaniaAlkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;27997163:
sorry, oon ottanut eräästä palstalaisesta opikseni ettei passaa omia pisneksiä täällä mainostaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27997113:Aattele, ostais aina uudet alushousut niin säästyis pesukuluiltakin
Mä taas olen käsittänyt ettei sinne saa työntää mitään mikä voi muuttaa ph-arvoa tms Siis saippuaa tai muuta. Ehkä olen vaan olettanut, että ruokaa ei saa laittaa. Ei ole kyllä tullut vastaan tilannetta, että olisi tarvinnutkaanMä opin joskus aikoinani jostain suosikin bees & honey palstalta, että alapäähän saisi tunkea kaikkea mitä voisit laittaa suuhunkin.. Jotenkin tää tieto on vain syöpynyt mun mieleen.
Kannattaisi myydä! Kysyntä on vähäisempää, mutta hinnat paljon isompia kuin pikkareissa!Hitto. Mä oon lukenut otsikon jo pariin kertaan, että "Missä voisi alkaa myydä käytettyjä pikkuhousunsuojia?"
mulle on syöpynyt sieltä mieleen vaan se tyttö,joka oli tyydyttänyt itseään nakilla ja se oli katkennut ja jäänyt sisään ja kyseli tohtorilta miten sen saa pois...Mä opin joskus aikoinani jostain suosikin bees & honey palstalta, että alapäähän saisi tunkea kaikkea mitä voisit laittaa suuhunkin.. Jotenkin tää tieto on vain syöpynyt mun mieleen.
Sloggin larget. Puuterin väriset.Minkälaisia sulla ois tarjolla kuvia ja mitä kokoa on ??
Ei huutonetissä ole saanut myydä likaisia pikkareita enää moneen vuoteen.Kyllä jo huutiksessa niitä ostetaan. Itselläni tuli ongelmaksi kerran kun yksi mies huusi 3 alkkarit ja halusi kirjeen matkahuollon kautta postilokero osoitteeseen johon en suostunut koska tiedoissani on vaan posti.
Muuten onko pikkarit arvokkaammat jos se tilaaja saa nähdä ne pöksyt käyttäjänsä päällä josasin kuvassa?
no täällä olis yksinäinen mies en oo ollut naisen kanssa kahteen vuoteenasun yksin maaseudulla ja tuli vaan mieleen olen ammatiltani autokuski mutta vähän liian ujo kaveriHitto. Mä oon lukenut otsikon jo pariin kertaan, että "Missä voisi alkaa myydä käytettyjä pikkuhousunsuojia?"
Onko sulla tietoa et miten sais myytyä niin, että saat anonyyminä rahat käteisellä postin kautta?Olen muutamat alushousut myynyt. Olen kokoa 46 eli kiinnostusta löytyy myös isoja naisia kohtaan. Miehet kai ostavat niitä sen takia, että saavat haistella niitä. Itselle tuo ollut helppoa rahaa.
Pikamaksulla anonyymistiOnko sulla tietoa et miten sais myytyä niin, että saat anonyyminä rahat käteisellä postin kautta?