vierailija
Höpö höpöEi ole tarvetta poistella mitään, kertoo enemmän kirjoittajiensa viurahtaneisuuden.
Höpö höpöEi ole tarvetta poistella mitään, kertoo enemmän kirjoittajiensa viurahtaneisuuden.
Anna-Liisoja oon. Täällä on meitä useita.Saanko kysyä oletkp mies/nainen?
Oon nimittäin kohtalotoveri!Saanko kysyä oletkp mies/nainen?
Todellakin. Hyi hyi. Oikea teennäisyyden ja keinotekoisuuden monumenttiSe fiilistelyketju oli kamala. Täysin epäsopivan parin pakkopakottamista.
Semmonen munattoman höpöhöpöketjun nimi.Mikä oli fiilistelyketju?
Ei täällä ole miehiä.Oon nimittäin kohtalotoveri!
Ei tarvi, mutta silloin täytyy tietää exact sana, jolla kirjautuu. En nyt yhtään muista, mikä se tuonne kv-discordiin on, mutta sinne ainakin pitäisi päästä ilman linkkiä.Eli miten sinne K-pokedexiin nyt pääsee? Loin just Discord-tunnukset. En haluasi k&b discordiin liittyä, mutta en löydä mitään käärijä-discordiakaan Tarviiko kaikkeen kutsulinkin?
Onko se täsmäkleen nimellä kv-discord. Google ei tunne ainakaanEi tarvi, mutta silloin täytyy tietää exact sana, jolla kirjautuu. En nyt yhtään muista, mikä se tuonne kv-discordiin on, mutta sinne ainakin pitäisi päästä ilman linkkiä.
Harhamummo ei sitä päätäEi täällä ole miehiä.
Mut niiden novellien osapuolet oli Jan ja Bojan.Irstas Gay!!!! Taisit jo aiemmin täällä kertoa sen verran, ettå olet ihastunut yhteen JO jäseneen (Arvasin oikein!)
Miksi ei?Mut niiden novellien osapuolet oli Jan ja Bojan. Miksi joku parittaa heitä yhteen?
Bojan nyt on semmonen pikku marmeladimassa, joka on subeista subein. Siksi se on helppo laittaa dildometsään istumaanMut niiden novellien osapuolet oli Jan ja Bojan. Miksi joku parittaa heitä yhteen?
Älä jaksa.Ei täällä ole miehiä.
Ei, se on Käärijä -nimellä, mutta se kurjautumislinkki voi olla täysin eri.Onko se täsmäkleen nimellä kv-discord. Google ei tunne ainakaan
Samaan päätelmään tulin.Bojan nyt on semmonen pikku marmeladimassa, joka on subeista subein. Siksi se on helppo laittaa dildometsään istumaan
Ja lavalla käyttäytyy oikeastikin ihan paritettavan näköisesti Janin lähellä. Siksi.
Ahaa eli ne Let3:n äijät oli ihan ostosreissulla kun boitsun kyytiin nappasivatNe myy Bojania. Saavat 75% ö tuotoista. Jan saa 10 .%