V
vierailija
Vieras
Tunnistaa tosta biojäte sanasta myöskin.Mitä siellä muka oli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tunnistaa tosta biojäte sanasta myöskin.Mitä siellä muka oli?
Kuka?Miten voi yksi kirjoittaja mennä noin pahasti ihon alle?
Miten voi yksi kirjoittaja mennä noin pahasti ihon alle?
Mistä nyt oikein puhut?Vuorollaan menee kaikki. Nähtiinhän se jo vauvalla.
Muuten tosiBojan herää aamuyöstä siihen, kun tuttu tumma hahmo pitää kättänsä hänen suunsa edessä ja sanoo hyysss. Olen halunnut sinua Bojan pitkään ja aioin ottaa sinut nyt. Bojan on sulaa vahaa tumman ja ottavan katseen alla. Jan alkaa suutelemaan Bojania intohimoisesti ja lukitsee tämän kädet pään päälle.![]()
Siis sitä pokedexia vartenMikä sen KVDiscordin kutsulinkki oli? Oon vaan Käärijä Discordissa (2262 jäsentä) mut ei siis varmaan oo sama. (En oo käyttäny Discordia 2 vuoteen)
Mut Bojan on sub of the subbiest, niin Jan on aina siihen nähden masterMuuten tosi mutta Jan on kyllä niin sub ku olla voi
No eihän ole.Mut Bojan on sub of the subbiest, niin Jan on aina siihen nähden master
Nyt jo?Editoi Euroviiisut23 matskuja
Ei kylMut Bojan on sub of the subbiest, niin Jan on aina siihen nähden master
Vihdoin Jan antaa Bojanille luvan laueta.
Runoja? Rietas Gaykö siellä????.Paistaako joku mun runoja. Ne on tallessa. Taidan tykittää lisää dildopuiston tarinoita tänne joka päivä.
Tähän väliin hyvinmuodostunut ylävartalo
![]()
Yök, ja ei ole aito kuva muutoinkaan muokattu selkeästi.On muuten hyvin muodostunut.
Runoja? Rietas Gaykö siellä????.
Mä voin kertoo, että on aito. Muutettu vain blacl and whiteksi ja lisätty kontrastia, koska oli vähän ylivalottunut alunperinYök, ja ei ole aito kuva muutoinkaan muokattu selkeästi.
Rietas!!!!
En ole rietas, vaan se toinen.
Mut Bojan on sub of the subbiest, niin Jan on aina siihen nähden master
Ok, mut runoilet ilmeisesti, vai mistä runojesi paistaamisesta puhuit......Rietas kyllä, mutta en kyseinen kirjoittaja.