Missä voi realistisesti työskennellä jos on ollut kolme vuotta vankilassa lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sellaisissa paikoissa, joissa ei tarvitse esittää rikosrekisteriä... Mun kokemuksen mukaan aika moni paikka on sellainen, ei ole mun ainakaan ikinä tarvinnut sellaista toimittaa, tosin ei mulla siellä mitään olisikaan.
Mutta uskon ja toivon, että kaikki työpaikat, joissa työskennellään lasten kanssa, vaativat rikosrekisterin
 
vierailija
Kolmen vuoden tuomio tarkoittaa jo todella törkeää lapseen sekaantumista (toistuvaa jopa), toivottavasti uhrisi pääsee elämässä eteenpäin ja sinä menetät tekovälineesi valtiolle.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Aika monessa paikassa on tullut työskenneltyä ja rikosrekisteriote on pyydetty vain yhdessä: kun olin pidemmän aikaa koulussa opettajan sijaisena. Sitä ei työnantaja edes saa pyytää ilman pätevää perustetta. Lasten ja nuorten parissa et voi työskennellä ja poliisikouluun et pääse, mutta siinä ne rajoitukset taitaa ollakin. Alat vaikka puutarhuriksi tai pelifirman toimitusjohtajaksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Haluaisitko sinä asioida pedofiilin luona, jolla noin pitkä tuomio lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista?
En, ap antoi ymmärtää saaneensa tuomion monesta teosta ja Suomessa tuollasen tuomion saa törkeästä tai törkeistä teoista.
Eli hänen omasta viestistä saa sen kuvan, että kyseessä on henkilö joka on vaarallinen lapsille...eikä pelkästään jää ajatustasolla fantasioimaan lapsista.
 

Yhteistyössä