Missä vauvat nukkuvat? Mies ei halua samaan sänkyyn.

• Viestiketjun aloittaja mites on
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja saab:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voitko sä etukäteen tietää, että koirat suhtautuu vauvaan hyvin? Että uskallat antaa niiden olla samassa huoneessa ja sängyssä öisin, kun saatat itse olla todella väsynyt?
Siltä varalta, että koirat olisi mustiksia, varmaan olisin jo alkanut totuttaa niitä siihen, ettei aina saakaan tulla sänkyyn. Sitten vauvan synnyttyä katsellut tilannetta rauhassa, että millaiselta vaikuttaa.
Sitähän ei voi tietenkään tietää, ja aluksi pitää olla varovainen... Mut koirat saattaisi olla enemmän mustasukkaisia jos siirtäisin ne pois sängystä vauvan takia. Ja onhan lapsi turvassa pinnasägyssä, jos koirat jotain päähänsä saisi... paremmin kuin siinä meidän vieressä. Mutta siis varovaisia ollaan, ja tilanteen mukaan edetään.
Siksi mä ajattelisinkin, että koirien totuttaminen voisi alkaa raskausaikana. Vaikka kyllähän ne varmasti vaistoaa, että jotakin erilaista sussa on, mutta josko eivät sitten vauvaa "syyttäisi" jos syntymän jälkeen syystä tai toisesta laitat ne pois makkarista.

Alkuperäinen kirjoittaja Menia:
Mä pelkäsin niin paljon kätkytkuolemaa, että koira tosiaan sai lähtöpassit jopa koko makuuhuoneesta jo raskausaikana. Samoin nukutin pääsääntöisesti lasta pinniksessä meidän makuuhuoneessa, joskus aamuyöstä syöttöjen jälkeen jätin viereen nukkuun, kun heräsi muuten aina, kun olin omaan sänkyyn siirtämässä. Nyt vauva 1v7kk, enkä vieläkään ole raaskinut omaan huoneeseen siirtää. Tämä muodostumassa kohta ongelmaksi, koska tulee pian toinen. Mut tuntuu niin julmalta silti siirtää vanhempi lapsi nukkumaan ihan yksin, vaikka se oma huone aivan meidän huoneen vieressä onkin. :(
Meillä nukku molemmat meidän makkarissa. Ainoa ongelma oli että hieman ahdasta oli liikkua :D

voih
Alkuperäinen kirjoittaja voih:
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Koirat on ollut siinä aian, niin ei viiti häätää vaan sen takia et vauva on siinä vähän aikaa; ei se siinä loppuelämäänsä kuitenkaan nuku. Ja on niin tottunut siihen et on kaks vartijaa siinä vieressä, on turvallinen olo...
Voi elämä!!!:O
Musta on kyllä aika kamala ajatus, että aikuinen ihminen tarvii puolisonsa lisäksi kaksi koiraa sänkyynsä turvaksi, mutta voi ihan huottela laittaa vauvan nukkumaan yksin omaan sänkyyn ja jopa omaan huoneeseen. Mun mielestä todella surullinen arvojärjestys, toivottavasti muuttuu kun lapsi syntyy.
No niinpä just... et oo lukenut mun viestejä kunnolla näköjään. Luepa, ja katotaan sit uudelleen... Ja ilmeisesti susta on ookoo et jotkut haluaa laittaa vauvan omaan sänkyyn jostain muusta syystä, kuin koirien vuoksi?[/quote]

En arvostellut vauvan nukkumapaikkaa vaan sinun moraaliasi. Minusta surullista on sinun ajatusmaailmasi, ei se missä vauva nukkuu. Minusta on todella surullista että pidät omaa turvallisuuttasi kaikkein tärkeimpänä ja vauvaasi lauman heikoimpana ja alimpana

saab
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:
Koirat on ollut siinä aian, niin ei viiti häätää vaan sen takia et vauva on siinä vähän aikaa; ei se siinä loppuelämäänsä kuitenkaan nuku. Ja on niin tottunut siihen et on kaks vartijaa siinä vieressä, on turvallinen olo...
Voi elämä!!!:O
Musta on kyllä aika kamala ajatus, että aikuinen ihminen tarvii puolisonsa lisäksi kaksi koiraa sänkyynsä turvaksi, mutta voi ihan huottela laittaa vauvan nukkumaan yksin omaan sänkyyn ja jopa omaan huoneeseen. Mun mielestä todella surullinen arvojärjestys, toivottavasti muuttuu kun lapsi syntyy.
No niinpä just... et oo lukenut mun viestejä kunnolla näköjään. Luepa, ja katotaan sit uudelleen... Ja ilmeisesti susta on ookoo et jotkut haluaa laittaa vauvan omaan sänkyyn jostain muusta syystä, kuin koirien vuoksi?
En arvostellut vauvan nukkumapaikkaa vaan sinun moraaliasi. Minusta surullista on sinun ajatusmaailmasi, ei se missä vauva nukkuu. Minusta on todella surullista että pidät omaa turvallisuuttasi kaikkein tärkeimpänä ja vauvaasi lauman heikoimpana ja alimpana[/quote]

Aina ihanaa saada moraalisaarna ihmisiltä jotka eivät minua yhtään tunne :heart: Kiitos mielipiteestäsi, tosin pärjään ilmankin.

Alkuperäinen kirjoittaja LaDy DoMinA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Meillä ei oo vielä lapsia ,mut sit kun on niin samassa huoneessa mut pinnasängyssä... Meillä nukkuu jo kaks koiraa sängyssä niin ei siihen vauvaa mahdu :D
ei ehkä kannata niitä lapsia hankkiakaan ennen kuin asenne muuttuu
Ai miten niin? Ai että lapsen takia nyt yhtäkkiä koirat joutuu sängyn alle tai toiseen huoneeseen? Kas kun ei mieskin...

Ja oot myöhässä, oon nimittäin raskaana jo :LOL:
Kannattaa kyllä opettaa niille koirille että vauva on ylempänä laumassa kuin he. Muuten on ongelmia luvassa. :)
No tietenkin! Kyllä me nyt koiria osataan kouluttaa, vaikka ne sängyssä saakin nukkua :headwall:
mä en voi kuvitella koiria samaan sänkyyn.Mitähän kaikkea paskaa teidänki sänky sikiää :x
Ihan samaa paskaa mitä vauvastakin irtoaa, tosin meidän koirat ei kuse ja pasko alleen niinku vauvat
ketut vauvoista mitään samaa paskaa irtoo mitä elukoista.Ei vauvat pyöri tuolla pihalla ja haistele koiranpaskoja yms..puhumattakaan koiran turkista.
Diu diu taas :headwall:

[
En arvostellut vauvan nukkumapaikkaa vaan sinun moraaliasi. Minusta surullista on sinun ajatusmaailmasi, ei se missä vauva nukkuu. Minusta on todella surullista että pidät omaa turvallisuuttasi kaikkein tärkeimpänä ja vauvaasi lauman heikoimpana ja alimpana
Aina ihanaa saada moraalisaarna ihmisiltä jotka eivät minua yhtään tunne :heart: Kiitos mielipiteestäsi, tosin pärjään ilmankin.
Kyllä mä saan sun teksteistä ihan saman kuvan ku "voih"kin.
Tai sitten sä et tiedä, miten koira ajattelee. Saanko kysyä sun "vartijoiden" rotua?

Yhteistyössä