Missä vanhemmat naiset?

  • Viestiketjun aloittaja Aikuinen
  • Ensimmäinen viesti
Kamu
Miksi tämä ketju Kamuun ""tökkäsi"".

Halusin vain piristää ""vanhempien"", lukisin kyllä, kypsyneempien naisten keskustelua.
En ole itsekään ""eilisen teeren poika"", joten olen kaikkiruokainen ja mielenkiinto elämän monimuotoisuutta kohtaan on säilynyt.
 
Mirri
No täälläpä ollaan. Maanantai-ilta alkamassa. Mietin, että lähtiskö sitä ulos vähän käpyttelemään vai ei. Olis oikein hyvä ulkoilusää, mutta joskus niin laiskottaa.

Terveisiä vaan kaikille täällä.


 
Aikuinen
Heipä hei mirri! Löytyhän nainen vielä.Luulin jo sun kadonneen taivaan tuuliin. Vai ulkoilla meinasit.Minä olen ollut koko päivän ulkotöissä että voin hyvillä mielin kaatua sohvalle.Tais olla happimyrkytys lähellä.Kunnosta pidetään hyvää huolta vai mitä?
 
Litsie
Kaipailit vanhemman naisen kommenteja. Yllätys, yllätys! Olen 70-kymppinen jaminusta on niin ihanaa rakastella vielä tässäkin iässä. Eivät tule lapset keskeyttämään enää ja mies on ihana, leski kuten minäkin. Vielä pelaa - kummallakin! Ei tarvitse ajatella, että aamulla pitäisi töihin jaksaa. Hoh hoo näitä eläkeläisen päiviä - ja öitä! Kaikki on kiinni elämänasenteesta. Tunnetta olla pitää!
 
Kaipailit vanhemman naisen kommenteja. Yllätys, yllätys! Olen 70-kymppinen jaminusta on niin ihanaa rakastella vielä tässäkin iässä. Eivät tule lapset keskeyttämään enää ja mies on ihana, leski kuten minäkin. Vielä pelaa - kummallakin! Ei tarvitse ajatella, että aamulla pitäisi töihin jaksaa. Hoh hoo näitä eläkeläisen päiviä - ja öitä! Kaikki on kiinni elämänasenteesta. Tunnetta olla pitää!
Olen itse myös yli 70 ja täytyy sanoa että se ikäluokan naiset ovat todella upeita kiihoittavia ja osaavat nauttia seksistä monipuolisesti nuorilla se on niin yhdyntä painotteista kun seksi voi olla niin paljon muutakin kun on koko vartalo käytössä.
 

Yhteistyössä