Missä vanhemmat naiset?

  • Viestiketjun aloittaja Aikuinen
  • Ensimmäinen viesti
rups
Anteeksi, mutta mikä on vanhempi nainen?
25-vuotiaana tunsin jo kovasti olevani vanha, mutta nyt 45-vuotiaana en vanha lainakaan.

Mutta keskustellaan vaan:
juu - haluan eri ikäluokkia. Mieluiten miehiä ;)
 
Aikuinen
Anteeksi myös minulta huomaamattomuuttani tuosta iästä. Tarkoitin itseäni vanhemmista,olen jo täyttänyt 47 ja kiinnostukseni kohde olisi tuollainen 50-60 vuotias rehevä nainen,viriili tietysti myös olla.Vanhemmissa naisissa on se hyvä puoli että ne tietää mitä haluaa ja ajatuksen juoksu eri tasolla nuorempiin verrattuna mitenkään heitä silti väheksyen.Samaa minäkin kolmekymppisenä tunsin että ikähän tässä jo painaa mutta nyt vasta elän parasta aikaa.Kaikki on mielestäni tänä päivänä kohdallaan,mitään korjaamatta...
 
Bat MAårtensson
Vanhemmat kuin...?

Mikä on vanhempi nainen? Naiseksi luokiteltaneen jo 16-vuotias. 18-vuotias on jo vanhempi kuin 16-vuotias.

60-vuotias on jo varttunut. 55-vuotias on nuorempi kuin 60-vuotias. Onko 55-vuotias nainen siis nuorempi nainen?

Ole varovainen komparatiivin kanssa!
 
Aikuinen
No hei! Niin mistäs tässä nyt juteiltas? luultavasti sieltä vastailee sellainen upean rehevä kiva nainen.Itse olen täältä pk-seudulta ja voitais puhua vaikka ihmissuhteista että aloitetaanko...
 
Mirri
En tiedä, olenko sitten se ns. ""vanhempi"" nainen, viiskymppinen olen. Jonkun kuuskymppisen mielestä olen nuorempi nainen, ja seittemänkymppisen mielestä varmaan teini.

Juttelen mielelläni kaikenikäisten ihmisten kanssa, koska ylipäänsä pidän ihmisistä. Useimmat miehet on mun mielestä ihania, johtuu kai siitä, että olen aika naisellinen nainen, ja miehet on muutamaa poikeusta lukuunottamatta kohdelleet mua aina hyvin.

""Ihmisen halusta eri ikäluokkaan?"" No jaa, mä tunnen yhden miehen, joka jo ihan nuorena juoksi aina itseään huomattavasti vanhempien naisten perässä. Nyt se on kuudenkymmenen, ja edelleen sille kelpaa vain itseään vanhemmat naiset. Nuorempana sillä ei ollut kovasti tsäänssejä, mutta nykyään on tilanne parantunut. Harvinaisen hyvän näköinen kuusikymppinen, joten ei ihme. Tai en tiiä, mitä siitä pitäisi sanoa...

 
Aikuinen
Mitäs mieltä olette tästä minun kiinnostuksesta varttuneisiin naisiin mikä on mulla aina ollut sanotaanko elämän suola? Se vaan aina käy meikäläisen silmään tuollainen huoliteltu nainen jolla on muodot ja järki kohdallaan sekä kookaskin. Useinhan puhutaan että nuori on mitä kannattaa haluta mutta ei minun tapauksessa toimi sellainen ajattelu.Kertokaas miten teillä mieli synkkaa asiasta.
 
marriina
,_) eihän tuo niin hirveää ole, jos 47v pitää yli viiskymppisistä naisista.
Vielä tuo, että saa olla runsasmuotoinenkin, antaa meille pullukoille hieman lisää itseluottamusta!
 
Aikuinen
Kyllä rehevässä naisessa sitä eroottista latausta riittää.Älkää hyvät ihmiset pelkästään tuijottako sitä puntarin neulaa vaan olkaa omana itsenänne. On paljon mukavampaa katsella naisen pehmeyttä ja huomata hänenkin korkean itsetunnon niin kyllähän sytyttää.
 
Lu\sMene
Vanhemmat naiset ovat viisastuneet niin paljon että pysyvät enimmäkseen kotona ja nauttivat elämästään. Miehen metsästys ei todellakaan ole se pääasia.

Huumorintajuiset miehet saavat sydämen kääntymään väärinpäin ikään katsomatta samoin hersyvä ihana nauru.

 
Aikuinen
Ei viisaus välttämättä ole sitä että jää kotiin neljän seinän sisään!Maailmahan on avoin,eikä pääse sammaloitumaan.Samaa mieltä siitä että ilossa pitää elää vaikka päivän vähemmän..
 
yksin
Vanhempana naisena minusta tuntuu, että moni omanikäiseni tai vähän vanhempi mies on jo liian elähtänyt ja tasapaksu sekä henkisesti että fyysisesti. (Ei ole tarkoitus loukata ketään, vaan kertoa omista tuntemuksista.)

Ja kun itselläni on selvä kynnys aloittaa suhde huomattavasti nuoremman kanssa, niin olen useimmiten yksin. Vanhemmalla naisella kun ei ole hirveästi valinnan varaa, kuten täälläkin moni urho on asian ilmaissut.
 
Kamu
Kyllä se on (pääasiassa), että nainen miestä kaipaa ja päinvastoin, ikäluokasta riippumatta.
Mutta on se myös niin, että miehen elinikä on lyhyempi ja naisia on huomattavasti enemmän.

Varsinkin leskiä, lesboja ja muita yksinäisiksi jääneitä elämää kokeneita naisia on sinkkuina enemmän kuin miehiä.
Tästä johtuen, minusta on oikein, jos yksinäiset naiset löytävät toisensa.
Minusta miehenä ei ole mitenkään vastenmielistä nähdä kun kaksi naista rakastelee(sextailee) toistensa kanssa.

Katson mielelläni sellaistakin sexifilmiä, jossa naisten pimperoiden välissä ja sisällä on yhteinen puolenmetrin mittainen jellysauva. Joskus kyllä haluttaisi päästä leikkiin mukaan, mutta se on eri asia kuin mihin AP arkana pyrki.
 

Yhteistyössä