vieras
JT ystävän kans oon keskustellut niin paljon Raamatusta ja siltä saan niin selvät vastaukset kaikkiin epäselviin kohtiin joita ei kirkosta,hellareilta eikä muilta saa. JT kokoukset ei oo sellasia "humos"juttuja eikä niissä oo kiihkoiluja vaan ihan normaalia ihmisjärjellä käsittäviä juttuja ja lisäks Raamattu selitetään niin hyvin eikä jää aukkokohtia ja kysymysmerkkejä niinku muissa uskonnoissa. Taivashelvetti oppi kuulostaa vastenmieliseltä ja epäselvältä kun taas JT antaa siihenkin järkevät perustelut ja vastaukset. on vaan tullut siihen tulokseen et JT on kaikkein aidoin ja täyttää Raamatun oikean uskonnon termit toisin ku hellarit jne. muut uskonnot. sillä uskon et JT on se ainoa oikea uskonto. perustuu Raamattuun vaikka niin monet ihmiset luulee toisin. kannattas ottaa selvää niitten opeista ennenku tuomitsee.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Miksi se on järkevin? Miksi kaikki muut ovat täyttä hulluutta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Samaa mieltä! Jehovan todistajat on ainoa järkevä uskonto. kannattas ihmisten ottaa selvää siitä ennenku rupeevat puhumaan ennakkoluulojaan kyseisestä uskonnosta. kaikkein järkevin on JT ja muut täyttä hulluutta.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mä en ole kristitty, mutta monet kerrat ( yli 10 kertaa ) Raamatun olen lukenut kannesta kanteen. Ja jos siihen kirjaan olisi uskominen, uskoisin myös siihen, että Jehovan todistajat olisivat oikeassa.Alkuperäinen kirjoittaja jaa:riippuu... mut en jehovissa, kuuluin niihin ite ja en ikimaailmassa anna mun alaikäisten lasteni mennä siihen mukaan.
Lapseni ovat jo aikuisia ja kumpikaan heistä ei ole kristitty tai muukaan Raamattuun uskonsa perustava. Mutta jos nyt jompi kumpi haluaisi Raamattuun alkaa uskoa, pitäisin Jehovan todistajana olemista parhaimpana vaihtoehtona. Jos itsestäni vielä joskus Raamattuun uskova tulisi, musta tulisi juurikin Jehovan todistaja.