Missä teitte autokoulun teoriakokeessa virheitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ainoa virhe teoriakokeessa oli kuvakysymys jossa kysyttiin saako ohittaa. Kuvassa oli hitaasti liikkuva ajoneuvo edellä, mutkainen maantie ja valkoiset kaistaviivat. Olisi saanut, mutta vastasin että ei, koska itse en välttämättä olisi uskaltanut ohittaa kuvanmukaisessa tilanteessa.

Tsemppiä!

Mun ainoa virhe teoriakokeessa oli kuvakysymys jossa kysyttiin saako ohittaa. Kuvassa oli hitaasti liikkuva ajoneuvo edellä, mutkainen maantie ja valkoiset kaistaviivat. Olisi saanut, mutta vastasin että ei, koska itse en välttämättä olisi uskaltanut ohittaa kuvanmukaisessa tilanteessa.

Tsemppiä!

Kiitti, tein varmaan kymmenen kertaa tuon nettitestin ja yhdestä en päässyt läpi. Se aiheutti ahdistusta. Isoin osa virheistä tuli kun en hoksannut lisäkilpiä. :|

Videotestit on niin paljon helpompia kun tilanteen näkee mielestäni paremmin ja niistä tuleekin aina 100%.

Ei kai niitä enää muista, joku virhe siellä kuitenkin oli... B-kortin sain 19 vuotta sitten ja viime kesänä ajoin A-ortin, siinä hiukan erilaiset kuvat kuin B:ssä, molemmat meni eka kerralla läpi, samoin kuin inssit.

Itselläni ainut virhe oli kuva, jossa oli pyöräilijä sillalla ja kysyttiin, saako ohittaa. Vastasin kyllä, koska siinä ei mitään ns. liikennesäännöllistä estettä ohittamiseen ollut, mutta oikea vastaus oli ei, koska liian vähän tilaa ohittamiseen.

Miten se aika menee oikeassa kokeessa? Palkki joka pienenee vai numerot?

Mulla oli sellai palkki joka pieneni. Mutta eipä sitä siinä ehtinyt tuijottelemaan kun kuviin keskittyi. Se harjoittelu oli paljon vaikeampaa, keskityin siihen aikaan enemmän ja reputin harjoitellessa jonkun 47/50 tekemästäni testistä, mutta teoria meni kuitenkin ekalla yrityksellä ja yhdellä virheellä läpi :D

10 vuotta sitten suoritin B-kortin, enkä muista enää sitä koetta. Kolme vuotta sitten ajoin A-kortin, silloin sai ainakin harjoitella pari kertaa ennen varsinaista koetta, teoria osuus oli tosi helppo.

Olin yksisuuntaisella ja kaksi kaistaisella tiellä. Piti kääntyä vasempaan, olin oikeanpuolimmaisella kaistalla, vaikka piti olla vasemmanpuoleisella. Joten pomppasin :P

Yhteistyössä