Missä sinulla meni lapsivedet?

kahdesta ekasta synnytyssalissa

ja kolmannesta (38+1) citimarketissa en osannut yhtään aatella et mulla vois vedet lorahtaa kun ei kahdessa ekassakaan ollut. mutta niin vain kävi ei muuta kun juosten cittarin vessaan ja kamala lätäkkö kintereillä.
ukkeli kävi sanomassa sit jollekkin et jos vois käydä kuivaamassa. mun vaaleen siniset farkut oli ihan uitetut ja aina kuin liikuin vettä tuli solkenaan kun pysähdyin ei tiputtanut

 
Matilda84
Esikoisesta meni kotona. Olin menossa nukkumaan oli rv 40 tasan, kello kävi 00:30 vaihtui siis 40+1 ja kävi sellainen hassu muljaus alakerassa ja sitten kastukin housut.

Tokasta puhkastiin kalvot synnärillä.
 
Esikoisesta rv 40+1 olin suihkussa ja kovan supistuksen jälkeen lorahti lattialle. Siitä sitä sitten lorahteli aina supistuksen yhteydessä vähäsen. Synnärin edessä kun nousin autosta niin tulvahti oikein kunnolla ja housut kastui. Mielestäni huvittavinta oli että pari päivää sitten oli neuvolassa epäilty että mulla lapsivettä olisi liian vähän, silti sitä vettä tuli oikein tulvimalla vielä synnärillä aina supistuksen tai sisätutkimuksen mukana :D
Saa nähdä kuinka tämän toisen kanssa käy :whistle:
 
Rv 39+3 Illalla kahentoista maissa. Just oltiin käyty saunassa ja harrasteltu toistakin ässää... Sitten kyykistyin laittamaan kissalle ruokaa kuppiin ja kun nousin niin ne valahti siihen ruokien päälle :D :D Kiireen vilkkaa vessaan ja huusin miestä hätiin.
 
Kummallakin kerralla aamulla viiden-kuuden välillä sänkyyn, kun nukuin. Heräsin molemmilla kerroilla, että housut kastui. Nousin vessaan lähteäkseni ja siinä sitä sitten valui reilusti. Sairaalaan mennessäkin koko ajan vettä tuli ja olin tosiaan märkä vaikka side housussa.
 
41+0 kotona lirahti päivällä n klo 14. Otin vielä tirsat ja siitä noustuani lurahti oikein kunnolla joten eikun suihkun kautta synnärille. Sairaalassa oltiin klo 19 ja silloin alkoi olla jo kivuliaita suppareita. Sain minäkin vihdoin maistaa mistä supistus tuntuu kun en moisista tiennyt mitään koko raskausaikana.

Nyt odotellaan jännityksellä että kuinka käy tämän toisen tulokkaan kanssa :)

HM 33+0
 
Tässä samaisessa tietokonetuolissa lorahti :D Olin sillonkin palstalla :LOL: Mahassa napsahti ja kun nousin ylös niin rupes vesi lorisemaan housuun ja lattialle. Yllätyin niin kovasti (rv.35+0), että kävin vaan nauramaan ihan hirveesti.
 
Ekasta vedet tihkuivat pikku hiljaa kotivessaan, siteeseen ja synnärille.

Tokasta loiskahti täysin varoittamatta tuonne asukaspuiston leikkipuistoon puujunan viereen... Siitä sitten huppari vyötäisille, lapsi vaunuihin ja loiskis, loiskis, loiskis juoksin kotiin, märkä vana jäi jälkeen merkiksi :D
 

Yhteistyössä