Missä saisi myytyä ps2 pelejä muuta roinaa helposti että saisi ruokaan rahaa ensvikkookoksi,hätä!

  • Viestiketjun aloittaja Doivo
  • Ensimmäinen viesti
ap
[QUOTE="vieras";21896485]Mitä pelejä löytyy? =)[/QUOTE]
sly 3,lego stars wars II,lego batman,ratchet clank,lego indiana jones..
nyt joku tietenkin kurkkii ne tuolta uteliaisuuttaan=)
 
"jazz"
Tili ei tulekaan huomenna vaan ensitiistainan ja rahaa käytössä siihen asti 7e!!!
missä saisi myytyä nopeasti ja helposti,meneekö tuolla markkina jutussa??
ei oikeastaan ole muuta myytävää kuin ps2 pelejä,lasten pyörä,nukkekoti muuta ei taida ollakaan :(
tehdään tänne tunnukset ja sit jutellaan yksityisviesteissä.
voisin ostaa pelejä,nukkekodin ym.
kaupat voitais tehdä heti nettipankin kautta ja rahat ois tilillä heti .
 
ap
[QUOTE="jazz";21897045]tehdään tänne tunnukset ja sit jutellaan yksityisviesteissä.
voisin ostaa pelejä,nukkekodin ym.
kaupat voitais tehdä heti nettipankin kautta ja rahat ois tilillä heti .[/QUOTE]

Nukkekoti taitaa olla menossa jo..
mutta pelejä on tuossa vielä jäljellä..
minulle voi laittaa sähköpostia kun tuohon kirjautumaan sen takia viitsi.
mayas@luukku.com
 
voisitko ap vastata sähköpostiin!!!!!

Onko muut tässä ketjussa ostaneet saaneet tavaroita tai rahojaan takaisin?
Minä laitoin rahat, nukkekodista, se kuulemma hajosi ja ei sitä lähettänyt eikä ole maksanut rahojakaan takaisin.
Eikä vastaa minulle.
 
nimimerkki kokemusta oooonnn
Jaahas...Onkohan huutiksen huijarit siirtynyt tänne?! Olen itse aikoinaan hävinnyt huutiksessa 13e dvd:stä ja siitä on opittu ja paljon! Nykyään katson palautteet aina useasti ja O - palautteisilta en osta mitään jos ei saa postiennakolla.Eikä ole tullut vastaan tavaraa mitä olisin himoinnut O- palautteiselta.Muilta olen lukenut kuullut,että mm puhelimissa ym peleissä, mukeissa on ollut hämminkiä.
 
Kuurmootus
Tosta sataprossasesta palautteesta sen verran, että joku Spede oli suuttunut kerran kaverille kun tämä ei ollut vastaillut sähköpostiin, yritti tehdä lähempää tuttavuutta ja oli suuttunut kun kaveria ei kiinnostanut vastailla jollekin urpolle.
 

Yhteistyössä