Missä pulisette?

Hei!
Olen uusi palstalla ja tiedustelisinkin onko täällä ketään tuttuja muilta palstoilta?
Minä käyn lähes päivittäin kattomassa seuraavat palstat Äitiparkki, Naisten jorinat ja Erkkeri. Missä muilla palstoilla te vierailette?

Olen 32v kahden lapsen äiti. =)

Onko täällä kuinka "vakiporukka" vai "sekalainenseurakunta"?
 
Hei piirpana ja tervetuloa joukkoon :flower:

Meillä on sellanen vakituinen sekalainen seurakunta =) Eli aika monta meistä on ollut täällä jo vuosia, mutta aina toivotetaan uudet innolla mukaan joukkoomme, eli ei ole sellasta sisäpiiriä täällä.
Minä käyn ahkerasti omissa foorumeissa ja aina silloin tällöin vauvalehden ulkosuomalaisissa.
Meikkiksellä reilun viikon kuluttua 37 mittarissa. :eek:
 
Hei vaan ja tervetuloa myös minun puolestani! :flower: Itsekin olen jo ikähaarukan ylimmällä askelmalla eli ikää 40v. Täällä olen ollut enemmän tai vähemmän vakkari jo noin neljän vuoden ajan. Muistelen, että ensimmäinen aiheeni oli esikoispoikani tutista eroonpääsyongelma, hui kuinka kaukaiselta tuntuu nyt... =)

Niin ja meinas unohtua, muualla en käy kuin täällä :wave:
 
Moikka moi!
Mä täytän maaliskuussa ton 40v ja oon surffaillu tällä(kin) palstalla vuodesta 1996 eli vanha tekijä jo ;)
Perheklubilla,wingolla jajoskus vauva lehden sivuolla käyn tän lisäks.
Juuu, ja molissa kans kattelemassa koulutuksia ja työpaikkoja :attn:
Kaks poikaa löytyy 11v neljäsluokkalainen ja 7v ekaluokkalainen.Ja koiruus talonvahtina maalla kun ollaan.
 

Yhteistyössä