missä olit ja mitä teit 27v sitten?

:xmas:

luki lehdessä et Palme murhattiin tasan 27v sitten, ja muistan et olin isäni luona hiihtoloman vietossa kun uutisista tuon kuulin.

jännää sinänsä et olen ollut 13v, miten tuollainen uutinen on jäänyt niin selkeästi mieleen..tosin muistan olleeni silloinkin isän luona kun Henry Toivonen kuoli.

muistaako kukaan muu? =)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28127547:
:xmas:

luki lehdessä et Palme murhattiin tasan 27v sitten, ja muistan et olin isäni luona hiihtoloman vietossa kun uutisista tuon kuulin.

jännää sinänsä et olen ollut 13v, miten tuollainen uutinen on jäänyt niin selkeästi mieleen..tosin muistan olleeni silloinkin isän luona kun Henry Toivonen kuoli.

muistaako kukaan muu? =)
ja sieltä tulee uutiset...itse en reagoinut vaan reagoin äidin tunteisiin kun oli järkyttynyt. Siks varmaan jäi mieleen!
 
Ei mitään hajua, mutta sen muistan kun kuultiin Tsernobylin onnettumuudesta, oli lämmin vapuntienoo, oltiin paitasilteen ulkona kirmailemassa ja kateltiin taivaalle että missäs sitä säteilyä näkyy, kuviteltiin että se on joku musta pilvi joka leviää tms..
 
Saraldo
Mä olin 9-vuotias, tokaluokkalainen ja muistan, kun Palmen murhasta puhuttiin paljon lehdissä ja telkkarissa. Ruotsin politiikasta mä en ollut kyllä yhtään kiinnostunut enkä tiennyt, kuka Palme olikaan ennen kuin sen lehdestä luin. Tshernobyl taas on paremmin muistissa. Muistan, miten piti olla entistä tarkempi käsipesun kanssa kun tultiin ulkoa. Pitkään aikaan ei kerätty mitään metsistä, ei marjoja, ei sieniä. Pelättiin, koska se pilvi tulee koko Suomen yli ja tappaa meidät kaikki :rolleyes:. No, onneksi ei sentään, mutta vakava juttu se kyllä oli. Challengerin tuhon muistan myös, se oli hurjan näköistä kun telkusta katsoi :O. Se oli erityisen järkyttävää siksi, että mukana oli myös yksi opettaja, joka ei siis ollut astronautti laisinkaan. Ja tietty rinnasti sen sitten omiin opettajiin ja pelotti, että mitä jos nekin......
 
"haah"
Olin sairaslomalla mahataudin takia. Muista sen hyvin, kun muutettiin tähän asuntoon tasan 27 vuotta sitten ja mä olin kipeä eikä musta ollut yhtään avuksi. Onneksi miehellä oli muuta kantoapua.
 

Yhteistyössä