"vieras"
aika monia tunteita muistoja? palmer, trenobyli ja challengeri. Manta(suomessa) mysky tais olla sillon.Ja Challenger räjähti, surullista.
aika monia tunteita muistoja? palmer, trenobyli ja challengeri. Manta(suomessa) mysky tais olla sillon.Ja Challenger räjähti, surullista.
sitä aikoja. Muistan kun katottiin ikkunasta kaatuuko se mänty vai ei.Manta oli vuotta aiemmin.
mantan, palmerin ja tsernopylin...se challengeri on mielenkiinnosta. siis luin niistä muualta. 2001 wtc jäi mieleen kun exä tuli käymään ja itse olin nukkumassa. Sano vaan että avaa telkkari ei hajukaan mitä tapahtunut. Unen pöpperössä tuli vaan mieleen että tuohan näyttää siltä purku dokumentilta. missä räjäyttämällä purkaat.Me oltiin äidin ja valjen kanssa Teneriffalla hiihtolomaa viettämässä. Ihmeteltiin kun paikalisissa iltapäivä(?)lehtien lööpeissä luki PALME ja jotain muuta. Aika pian selvisi miksi näin oli.
Myös tuon Challengerin muistan, yksi lukiolaispoika taisi tehdä siitä jonkun sortin biisinkin... Jos en nyt ihan väärin muista...
Mä en tota Palmea muista, mutta Henry Toivonen kun kuoli, niin olin lähikaupassamme uutisen kuullessani, ja se oli tosi kaamea järkytys!!Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;28127547::xmas:
luki lehdessä et Palme murhattiin tasan 27v sitten, ja muistan et olin isäni luona hiihtoloman vietossa kun uutisista tuon kuulin.
jännää sinänsä et olen ollut 13v, miten tuollainen uutinen on jäänyt niin selkeästi mieleen..tosin muistan olleeni silloinkin isän luona kun Henry Toivonen kuoli.
muistaako kukaan muu? =)
sekin oli sillon?Aloin miettimään että koska oli Mikkelin panttivankidraama ja 1986 on ollut sekin, jurja vuosi ollut
Sama ikä ja ensimmäisiä isoja uutisia minkä muistan. Seuraava olikin sitten Tsernobyl.Olin 11v ja muistan Palmen murhan. Se oli aikamoinen uutinen.
wtc...kerro siitä!Mä olin kans kohdussa, synnyin tasan kolmen kuukauden kuluttua.