Missä olisi Oulun keskustassa hyvä paikka imettää?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Stockalla on lastenhoitohuone muistaakseni toisessa kerroksessa (tai kolmannessa). Siellä on hyvän kokoinen huone jossa tuoli jossa voi imettää. Siinäpä ne vaihtoehdot... Ite en ole ainakaan muita hyviä paikkoja löytäny... Eilen imetin anttilan vessassa :/ Ja ainolan puistossa ;)
 
"vieras"
Stockmannilla on neljännessä kerroksessa Vintti niminen kahvila, joss ihan päädyssä on "lastentila", jossa siis mikro ja leikkipaikka ja lisäksi sohva selin muuhun saliin päin, jossa on hyvä imettää. Paikka on tosi rauhallinen, korkeintaan lounasaikaan on enemmän tunkua. Varsinaisia lastenhoitohuoneita ei ole kuin Stockan kakkosessa, mutta se oli ainakin aiemmin niin sotkuinen ja pahanhajuinen paikka, etten kyllä siellä imettänyt kuin äärimmäisessä hädässä ja lisäksi oven takana on koko ajan useamman vanhemman ja vaunujen jono rauhoittelemassa jälkikasvuaan, että ihan kohta päästään, oota hetki, eli ei todellakaan sovellu imettämiseen rauhassa. Monista kahviloista löytyy hyviä imetyspaikkoja, kun hakee hieman syrjäisemmän pöydän. Esim. Bisketistä ja Coffee Housesta löytyy hieman rauhallisempia soppeja, jos vain saa niistä paikan.
 
"vieras"
Mulla tuli ensimmäisenä mieleen kans nuo Anttilan pukukopit ja Vimassa on kans paljon koppeja, varsinki 2.krs.. siellä olen monet kerrat imettänyt.
Muissaki vaateliikkeiden pukukopeissa oon käyny, jos on ollu tyhjillään ja ei liikkeessä oo kauheesti porukkaa.
Sitten stokkan lastenhoitohuone.
Hädän tulleen oon imettäny vintti-kahviossa siinä sohvilla missä on mikrot ja telkkari.. siinä on yleensä muitakin äitejä pienten lasten kanssa.. huivin oon laittanu etteen eikä varmasti oo tissit vilkkunu kellekkää!
 

Yhteistyössä