missä muut hepatoosi-odottajat?

  • Viestiketjun aloittaja Malla29
  • Ensimmäinen viesti
Kuinkas JanaSilla on alkanu vaavin kaa sujumaan?

Meil pojan paino vaa laskee vaik maitooki tulee joten nyt alko tankkaaminen lisämaidon kera :(
Pakko saada pienellä paino nousuun!

Mites muitten hepatoosi odottajien olotilat?

ursula ja Olavi 11pvää
 
enpä sitten olekaan ehtinyt juuri kirjoitella

ONNEA VAAVEISTA!!

mulla oli ke ä-polilla taas käynti, tyksin labra oli kaatunu joten tän viikon arvoja ei saatu mutta kun kutisee, päätä särkee ja nyt oli pisteenä iin päälle tullu valkuaista virtsaan niin huomenna käynnistetään! mulla siis esikosta takana paha myrkytys ja siksi nää muut oireet kans vaikuttaa

jonnin verran supistelee ihan kiukkusestikin joten josko vaavi vaikka jo huomenna tulis...sillon siis viikkoja 38+5
 
Kiitos kysymästä, ihan mukavasti sujuu tämä vauva-arki! Meillä myös ollut tosi nihkeää tuo poitsun painonnousu. Viime ma oltiin vielä -100g syntymäpainosta... Maitoa kyllä tulee ja heppu imee 2-3h välein. On vaan niin nopea syöjä että voipi jäädä ne "lihottavat" takamaidot saamatta. Ensi ma mennään neuvolaan, katsotaan tarviiko täälläkin sitten alkaa lisämaitoa tankkaamaan. Tuo meidän pikku-ukko on kyllä lähes kaikenaikaa unessa... syömään kyllä herää kovaäänisesti!!

Loppuiko sulla muuten hepatoosivaivat heti synnytykseen? Mulla loppui ja kyllä on mahtava olotila kun ei enää kutita!!! Aiemmista raskauksista mulla on aina synnytyksen jälkeen kontrolloitu noi maksa-arvot. Nyt ei koksissa enää suostuneet...? Täytyy jälkitarkastuksessa kysellä onko siihen sitten tarvetta.

Pienisydän: kovasti onnea sulle huomiselle, toivotaan että käynnistyy helposti!!!! =)

Janas & Onni
 
Sain eilen maksa-arvoista verikoetulokset ja arvot koholla yli norm. ylärajan.
Onko täällä muilla odottajilla samanlaista vaivaa ilmennyt?

Meille tehty ivf/icsi ja hoidossa käytettävillä hormoneilla sivuvaikutuksena nostaa maksa-arvoja. Harmittaa kun sain tietää tämän vasta nyt, olisihan tuo ollut varmaan järkevää seurata tätä koko raskauden ajan. Nyt menossa rv 36+4.

Kaneli-07 ja mussukka
 
Mulla oli siis ekassa raskaudessa hepatoosi ja nyt toisessa maksa-arvoja on muutaman kerran mittailtu, mutta toistaiseksi kaikki ok.

Kuinka usein teiltä on arvoja mittailtu? Multa on nyt mittailtu kuukauden välein, mutta nyt sain kuulla äippäpolilta, että ois pitänyt seurata viikottain. Huomennna soitan neuvolaan ja pyydän taas lähetteen labraan. Aika rankkaa vaan jos joka viikko pitää paastota yön yli ja lähteä aikaisin aamulla esikoisen kanssa bussilla labraan... huoh... no vauvan parhaaksihan se on. Mulla siis raskausviikkoja 32 nyt

 

Yhteistyössä