Nukuttamassa esikoista - tai kauhea höpöhöpö sieltä kuuluu, mut en ihmettele: molemmilla ollu hirmunen ikävä toisiaan kun isi on ollu niin paljon poissa :heart:
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Lähti tos seiskan aikaan kaverinsa luo, vaihteeksi :/
Otti saunakamat mukaan ja tietysti sen tärkeimmän,nimittäin kaljat. Himaan tulee ehkä huomenna johonkin aikaan, ei kuitenkaan yöksi tule siitä olen varma.
Mut eikös se ole hyvä ettei tule kaljapäissään kotiin örisemään? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:Lähti tos seiskan aikaan kaverinsa luo, vaihteeksi :/
Otti saunakamat mukaan ja tietysti sen tärkeimmän,nimittäin kaljat. Himaan tulee ehkä huomenna johonkin aikaan, ei kuitenkaan yöksi tule siitä olen varma.
Mun mie son kotona viihtyvää sorttia. mihin se lähtis ku kotona on paras olla. eikä sitä kiinnostapikkujoulutAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:Mun mies on KATSOMASSA Aminin matsia itse areenallaAlkuperäinen kirjoittaja Luuta-Lempi:Tuollahan tuo olkkarissa kattoo Aminin matsia. =)
Kuin myös.Alkuperäinen kirjoittaja Luuta-Lempi:Tuollahan tuo olkkarissa kattoo Aminin matsia. =)
Mut sä et päästäisi sitä varmaan edes lähibaariin ottaa kaksi kaljaa,ei sen enempää?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Mun mie son kotona viihtyvää sorttia. mihin se lähtis ku kotona on paras olla. eikä sitä kiinnostapikkujoulutAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ei vaan kun tämä kysymys on tyypillinen näin viikonloppuisin.Alkuperäinen kirjoittaja e:siis onko sulle ap jotenkin noin helvetin vaikeeta et sun mies on pikkujouluis kun tää on jo tonen aloitus asiasta ?
jotenkin susta tulee aina sellanen feikki - olo. että esität täällä erilaista kuin olet.jotain ihanne minääsi.
tämän syyn takia sä et ikinä tule esittelemään täällä omaa kuvaasi tai et ikinä tule palstatapaamisiin osallistumaan. ( enkä tarkoita tällä et kaikkien pitäs noi em. asiat tääl tehdä,.. mutta.. noh, ehkä joku tajuu rivien välistä.. )
Mitä mä muka feikkaan
Miksi mun pitäisi pärstääni esitellä kun kaikki näkee sen jälkeen painajaisia ja miksi mun pitäis mennä johonkin tapaamiseen,eihän sinne lahteen mennyt moni muukaan
Mä taidan tietää kuka olet :wave:
Itse oletAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ei vaan kun tämä kysymys on tyypillinen näin viikonloppuisin.Alkuperäinen kirjoittaja e:siis onko sulle ap jotenkin noin helvetin vaikeeta et sun mies on pikkujouluis kun tää on jo tonen aloitus asiasta ?
jotenkin susta tulee aina sellanen feikki - olo. että esität täällä erilaista kuin olet.jotain ihanne minääsi.
tämän syyn takia sä et ikinä tule esittelemään täällä omaa kuvaasi tai et ikinä tule palstatapaamisiin osallistumaan. ( enkä tarkoita tällä et kaikkien pitäs noi em. asiat tääl tehdä,.. mutta.. noh, ehkä joku tajuu rivien välistä.. )
Mitä mä muka feikkaan
Miksi mun pitäisi pärstääni esitellä kun kaikki näkee sen jälkeen painajaisia ja miksi mun pitäis mennä johonkin tapaamiseen,eihän sinne lahteen mennyt moni muukaan
Mä taidan tietää kuka olet :wave:
no kerroppa kuka olen kuule jos sen olet tietävinäsi ?
sä olet säälittävä.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut sä et päästäisi sitä varmaan edes lähibaariin ottaa kaksi kaljaa,ei sen enempää?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Mun mie son kotona viihtyvää sorttia. mihin se lähtis ku kotona on paras olla. eikä sitä kiinnostapikkujoulutAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Etkös sä silloin kerran suunnilleen raahannut sen raukkapolon pois baarista :ashamed:
Miten mulle tuli nyt se fiilis, että emännän sydän on se, mikä ei kestä sitä miehen juomista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut sä et päästäisi sitä varmaan edes lähibaariin ottaa kaksi kaljaa,ei sen enempää?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Mun mie son kotona viihtyvää sorttia. mihin se lähtis ku kotona on paras olla. eikä sitä kiinnostapikkujoulutAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Etkös sä silloin kerran suunnilleen raahannut sen raukkapolon pois baarista :ashamed:
päästäisin toki, jos se joisi kaksi.
siloin mies oli ottanut jo sikspäkin, eikä se saisi juoda nii paljoa sydämen takia. sen sydän ei kestä juomista. pari voi ottaa. Tossun alla hän ei olemutta aina ei vaan tule pienessä sievässä ajateltua omaa terveyttään. sanoi itsekin aamulla että oli hyvä kun hain pois.