Mun ei,kai mun täytyy tyytyä kohtalooni :'( B)Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mun mies on kyllä kotona. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ole vain ylpeä.:älä ny vaivaudu selittelemään, ole vain ylpeä siittä että mies haluaa olla kanssasi kotona, vaikkei terveys reistailisi. nuotten on vaikia ymmärtää kun omat miehet menee missä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:miehellä on sepelvaltimotauti. Ruokavalion noudattaminen on tärkeää aj silti voi tukos sydämmessä uusia vuoden kuluessa.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Miten mulle tuli nyt se fiilis, että emännän sydän on se, mikä ei kestä sitä miehen juomista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut sä et päästäisi sitä varmaan edes lähibaariin ottaa kaksi kaljaa,ei sen enempää?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Mun mie son kotona viihtyvää sorttia. mihin se lähtis ku kotona on paras olla. eikä sitä kiinnostapikkujoulutAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Etkös sä silloin kerran suunnilleen raahannut sen raukkapolon pois baarista :ashamed:
päästäisin toki, jos se joisi kaksi.
siloin mies oli ottanut jo sikspäkin, eikä se saisi juoda nii paljoa sydämen takia. sen sydän ei kestä juomista. pari voi ottaa. Tossun alla hän ei olemutta aina ei vaan tule pienessä sievässä ajateltua omaa terveyttään. sanoi itsekin aamulla että oli hyvä kun hain pois.
Ne lääkkee tjoita hän syö( viittä lääkettä) eivät oikein sovi alkoholin kanssa
Sorry, kun ängen ihan väärään ketjuun tän jutun, mut mites teidän vauva? Ei joutunutkaan sairaalaan? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kaljottelemassa veljensä kämpällä, kotiutuu joskus..ja sohvalle saapi mennä nukkumaan B)
Ei joutunut, bilit lähti laskuun Tuossa se nyt tuhisee viekussa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Sorry, kun ängen ihan väärään ketjuun tän jutun, mut mites teidän vauva? Ei joutunutkaan sairaalaan? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kaljottelemassa veljensä kämpällä, kotiutuu joskus..ja sohvalle saapi mennä nukkumaan B)
Voi että, ihana juttu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ei joutunut, bilit lähti laskuun Tuossa se nyt tuhisee viekussa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Sorry, kun ängen ihan väärään ketjuun tän jutun, mut mites teidän vauva? Ei joutunutkaan sairaalaan? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kaljottelemassa veljensä kämpällä, kotiutuu joskus..ja sohvalle saapi mennä nukkumaan B)
Sä ootkin NIIIIIIIN säälittävä Vähän peessailen harmaita, kun mulla on niiiiiin tapana :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun ei,kai mun täytyy tyytyä kohtalooni :'( B)Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mun mies on kyllä kotona. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ole vain ylpeä.:älä ny vaivaudu selittelemään, ole vain ylpeä siittä että mies haluaa olla kanssasi kotona, vaikkei terveys reistailisi. nuotten on vaikia ymmärtää kun omat miehet menee missä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:miehellä on sepelvaltimotauti. Ruokavalion noudattaminen on tärkeää aj silti voi tukos sydämmessä uusia vuoden kuluessa.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Miten mulle tuli nyt se fiilis, että emännän sydän on se, mikä ei kestä sitä miehen juomista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut sä et päästäisi sitä varmaan edes lähibaariin ottaa kaksi kaljaa,ei sen enempää?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Mun mie son kotona viihtyvää sorttia. mihin se lähtis ku kotona on paras olla. eikä sitä kiinnostapikkujoulutAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Etkös sä silloin kerran suunnilleen raahannut sen raukkapolon pois baarista :ashamed:
siloin mies oli ottanut jo sikspäkin, eikä se saisi juoda nii paljoa sydämen takia. sen sydän ei kestä juomista. pari voi ottaa. Tossun alla hän ei olemutta aina ei vaan tule pienessä sievässä ajateltua omaa terveyttään. sanoi itsekin aamulla että oli hyvä kun hain pois.
No ei varmana ole :hug: onneks jäi kokematta..Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Voi että, ihana juttu :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Ei joutunut, bilit lähti laskuun Tuossa se nyt tuhisee viekussa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Sorry, kun ängen ihan väärään ketjuun tän jutun, mut mites teidän vauva? Ei joutunutkaan sairaalaan? :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Kaljottelemassa veljensä kämpällä, kotiutuu joskus..ja sohvalle saapi mennä nukkumaan B)
Ei oo kiva kokemus vauvan sairaalaan joutuminen
Nyyyh.... :kieh: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Sä ootkin NIIIIIIIN säälittävä Vähän peessailen harmaita, kun mulla on niiiiiin tapana :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mun ei,kai mun täytyy tyytyä kohtalooni :'( B)Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Mun mies on kyllä kotona. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ole vain ylpeä.:älä ny vaivaudu selittelemään, ole vain ylpeä siittä että mies haluaa olla kanssasi kotona, vaikkei terveys reistailisi. nuotten on vaikia ymmärtää kun omat miehet menee missä haluaaAlkuperäinen kirjoittaja hellalettas:miehellä on sepelvaltimotauti. Ruokavalion noudattaminen on tärkeää aj silti voi tukos sydämmessä uusia vuoden kuluessa.Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Miten mulle tuli nyt se fiilis, että emännän sydän on se, mikä ei kestä sitä miehen juomista :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mut sä et päästäisi sitä varmaan edes lähibaariin ottaa kaksi kaljaa,ei sen enempää?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Mun mie son kotona viihtyvää sorttia. mihin se lähtis ku kotona on paras olla. eikä sitä kiinnostapikkujoulutAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Vitsivitsi :xmas:
juu mitä lie,suunnittelavatAlkuperäinen kirjoittaja Tyssy:Jotain askaroi Sisukasmamin miehen kanssa.