Pyllistät vähän, ja voit jatkaa itse samalla palstailuaAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:No anna sille niin lopettaa raukka vonkaamisen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:istuu ja vonkaa tossa vieressä :heart:
Pyllistät vähän, ja voit jatkaa itse samalla palstailuaAlkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:No anna sille niin lopettaa raukka vonkaamisen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:istuu ja vonkaa tossa vieressä :heart:
Niin no, on se sen vuorokauden aiemmin ku mun miesAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin veikkaan et mun mies tulee puolenyön paikkeilla kinkku kainalossa tai pari pizzaaAlkuperäinen kirjoittaja .:Mun on pikkujouluissa ja tulee kotiin varmaankin sunnuntain puolella, ellen ihan väärässä ole...
Niin on... oltiin koko elämä yhdessä ja juuri tänään muistan millaista oli vuosi sitten....Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:VOIMIA!!!menetys ottaa koville!!Alkuperäinen kirjoittaja Angel:Mieheni kuoli, juuri vuosi sitten
Minunkin oma! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Duunin pikkuisissa jouluissa :xmas: .
Sama juttu!Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:Duunin pikkuisissa jouluissa :xmas: .
Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
ja sinä palstailet - julma nainen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:istuu ja vonkaa tossa vieressä :heart:
Ei ole lupaa poistua mihinkään? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Samaa ihmettelin, tuli mieleen että ainako vaan kotona ?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa
Vaikka tää kuulostaa kliseeltä!!!aika parantaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Angel:Niin on... oltiin koko elämä yhdessä ja juuri tänään muistan millaista oli vuosi sitten....Alkuperäinen kirjoittaja mmmm:VOIMIA!!!menetys ottaa koville!!Alkuperäinen kirjoittaja Angel:Mieheni kuoli, juuri vuosi sitten
Suru ei varmaan koskaan helpota.
Varmaan,raukka on niin tossun alla,mies siis :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ei ole lupaa poistua mihinkään? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miten niin kotona tietenkin?Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:kotona tietenkin .sohvalla kattoo telkkaa