missä kuussa syntyneet ja minkä horoskooppimerkin omistavat lapset ovat helppoja kasvatettavia?

• Viestiketjun aloittaja tanja
  • Ensimmäinen viesti

Rakas loukattu oinas, myönnän, että olet omatoiminen ja tarmokas. Myönnän, suurin osa rikkomistasi tavaroista on mennyt rikki tutkiessa, esim. voiko isoveljen turtles-hahmon muovisella skeittilaudalla skeittailla myös lapsi (ei voinut, kovin pitkään). Et pelkää toimintaa mutta minun mielestäni pienet asiat voivat sinua pelottaa (tai olet huomannut, että jos sanot jonkin pelottavan sinua, saat lisähuomiota asiassa). Minä en vain ymmärrä ylenpalttista kiinnostustasi piirtää joka paikkaan! Talossamme ei ole yhtään seinää, ovea tai lattiapintaa mihin ET ole piirtänyt. Olet piirtänyt myös useisiin tavaroihin, ihmisiin ja vaatteisiin. Et lopeta tapaasi vaikka siitä sinulle huomautetaan usein, välillä myös erittäin selkeästi ja kovaa artikuloiden. En tiedä millä pysyt hengissä, syöt todella vähän. Rehellinen? Sitä pitää hieman miettiä. Useimmiten suustasi livahtaa valhe kun kysytään tapahtuneista vahingoista. Olen yrittänyt sinulle kertoa, että totuuden kertominen on aina tärkeintä, ei ole asiaa mitä ei voida selvittää, kunhan kerrot totuuden. Mielikuvituksesi on myös vilkas, joten ehkä välillä totuuden raja hämärtyy?[/quote]

Tää on kuin mun oinastyttöseni. Ainakin suurinosa osuu ihan kohdilleen.
:D

Neitsyt pojalla on ikuinen tarve miellyttää äitiään. Jousimies tyttöä ei komentele kukaan, ei edes oma äiti vaikka hän olisi oinas.

Näin sanoo horoskooppi-kirja. Poikakaveri on neitsyt ja se on kyllä niin äitinsä poika että huh huh... ja mun oinasäitini ei saa mua komentamalla tekemään yhtään mitään. Ei kyllä kukaan muukaan. Oon siis jousimies ja mulla aina naksahtaa päässä automaattivastustaminen jos joku yrittää käskeä :D

vierailija
Esikoinen(19) kalat poika, aivan ihana hymyhyrrä ja eloisa & sosiaalinen ollut pienestä asti, vauvana todella rauhallinen. Mutta alkoholi kiinnostaa liikaa.
17 tyttö oinas, koliikki ja itsepäinen kuin mikä hivenen myös mustasukkainen, mutta parhaimmat keskustelut käyn hänen kanssaan.
11 tyttö härkä, vauvana kiltti ku mikä, myöhemmin mustasukkaisuus ja itsepäisyys, puhuu jatkuvasti. Suosittu ja sosiaalinen.
2v. Poika Kaksonen, vielä en osaa sanoa muutakuin, että eloisa, hyväntuulinen kohnottaja, nauraa paljon, mutta tekee paljon tuhmuuksia. Utelias.

Yhteistyössä