Vastapainoksi toiselle ketjulle.
FreeFall 04.02.2012 #2 En missään kaupungissa. Liikaa ihmisiä, melua ja ahtautta. Pohjoisen ja idän kaupungit on vielä epähaluttavampia kuin etelän, siellä on niin kylmä talvisin.
En missään kaupungissa. Liikaa ihmisiä, melua ja ahtautta. Pohjoisen ja idän kaupungit on vielä epähaluttavampia kuin etelän, siellä on niin kylmä talvisin.
aamuntorkku 04.02.2012 #3 Kajaanissa. Asuin pari vuotta ja ahdistuin. Tosin niin olis voinu käydä missä vaan kaupungissa, koska asuin silloin kaukana poikaystävästäni ja siitä ajasta on vaan jäänyt :x-fiilis.
Kajaanissa. Asuin pari vuotta ja ahdistuin. Tosin niin olis voinu käydä missä vaan kaupungissa, koska asuin silloin kaukana poikaystävästäni ja siitä ajasta on vaan jäänyt :x-fiilis.
Bonaire 04.02.2012 #7 en ole käynyt Suomen kaikissa kaupungeissa,mutta asunut olen ns. pikku kaupungeissa ja Helsinkiä pienempään kaupunkiin en muuttaisi..
en ole käynyt Suomen kaikissa kaupungeissa,mutta asunut olen ns. pikku kaupungeissa ja Helsinkiä pienempään kaupunkiin en muuttaisi..
"vieras" 04.02.2012 #8 Missään kehäkolmosen sisällä. Epäinhimillinen ja itsekäs meininki. Liikaa ihmisiä, liian vähän asuntoja.
Missään kehäkolmosen sisällä. Epäinhimillinen ja itsekäs meininki. Liikaa ihmisiä, liian vähän asuntoja.
"vieras" 04.02.2012 #11 Alkuperäinen kirjoittaja neil: Näytä alkuperäinen viesti Helsingissä. Click to expand... Peesi!
Kerpele 04.02.2012 #12 Helsingissä! Ja jes! 27 vuoden jälkeen pääsinkin sieltä vihdoin pois *tuuletuksia* Reactions: Kaunishäntäinen orava
"vieras" 04.02.2012 #14 Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25592345: mieluummin jonkin matkaa kehä kolmosen pohjoispuolella. Click to expand... itse asiassa aika paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25592345: mieluummin jonkin matkaa kehä kolmosen pohjoispuolella. Click to expand... itse asiassa aika paljonkin.
sikinsokin 04.02.2012 #15 yli 150 000 asukasta , siis kaupungin keskustassa en voisi asua... Viimeksi muokattu: 04.02.2012
Aamuäree 04.02.2012 #16 Helsingissä, tähän ei kohdennu mitään sisäsyntyistä pääkaupunkilaisvihaa tai ennakkoluuloa. Mä vain olen tälläinen erämaitten maatiainen. Tampere saattais olla paikka jossa viihdyn, Jyväskylä vielä varmimmin.
Helsingissä, tähän ei kohdennu mitään sisäsyntyistä pääkaupunkilaisvihaa tai ennakkoluuloa. Mä vain olen tälläinen erämaitten maatiainen. Tampere saattais olla paikka jossa viihdyn, Jyväskylä vielä varmimmin.
Katherine Wheel 04.02.2012 #17 En missään muualla kuin Helsingissä. Täällä on kaverit, tärkeimmät sukulaiset.
Champion 04.02.2012 #18 HELSINKI, Vantaa, Espoo.. Siinä niitä eli en muuttas minnekkään pääkaupunkiseudulle..
Mä en ainakaan 04.02.2012 #21 Forssassa tai jossain Pohojanmaalla mistä löytyy varmaan Suomen tyhmimmät ja rumimmat ihmiset. Reactions: Lex