Olitkohan samaan aikaan siellä kun miehen veli..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vääksyn ylä-aste -98
Vai koskahan se pääsikään pois, 98 tai sitten 97...
Olitkohan samaan aikaan siellä kun miehen veli..Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vääksyn ylä-aste -98
Missä on Harjunrinne :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
Harjunrinteen yläaste ja vuosi oli 1987
:hug: Älä nyt, mulla siit on 2 vuotta kauemmin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
riihimäelläAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Missä on Harjunrinne :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
Mäkin funtsin,että mitä vuosia noi on,eiks tässä lopettamisvuosi pitänyt laittaa???Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::hug: Älä nyt, mulla siit on 2 vuotta kauemmin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
se on vehkalahden yaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ruissalon ya 90-luvun puolivälissä.
eipäs ku 94Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Paikkakunta: Uusikaupunki
Koulu: Viikaisten ylä-aste
Päättymisvuosi: 2001
niimpä..taas on muuten yks tiimarivihko tapa..meinaan jos ketkä vastaa niin on rekkautuneet koulukaverit palveluun..Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Kerro itse ensin ja mielummin vaikka mustana...?
Kävin muutes seiskan NaarallaAlkuperäinen kirjoittaja aksu:Siilin koulu (Naarajärvi) ja vuosi -93
Mun ystävä on päässy samaan aikaan samasta koulusta. Jos Kankkunen jotain sanoo...Alkuperäinen kirjoittaja Laakaasta:Laukaan kirkonkylän ya -96