vieras
Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Pieksämäki ja ehkä vuonna -92 :saint:
Sama koulu mutta vuosi oli mitä luultavimmin -95
mulla sama, mut vuosi -98 =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Tampere ja Klasu -95
Hei mä kävin Klasussa osan seiskaluokasta, v. -98 olisin sieltä päässyt ellen olis vaihtanut koulua... Millä luokalla olit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:mulla sama, mut vuosi -98 =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Tampere ja Klasu -95
E:llä, entä sä? Mun piti kans alunperin joutua teiskoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hei mä kävin Klasussa osan seiskaluokasta, v. -98 olisin sieltä päässyt ellen olis vaihtanut koulua... Millä luokalla olit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:mulla sama, mut vuosi -98 =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Tampere ja Klasu -95
Mehän ollaan sit tuttuja :xmas: E:llä mäkin olinAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:E:llä, entä sä? Mun piti kans alunperin joutua teiskoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hei mä kävin Klasussa osan seiskaluokasta, v. -98 olisin sieltä päässyt ellen olis vaihtanut koulua... Millä luokalla olit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:mulla sama, mut vuosi -98 =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Tampere ja Klasu -95
Täh? nyt pitää kyllä oikein miettiä...Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mehän ollaan sit tuttuja :xmas: E:llä mäkin olinAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:E:llä, entä sä? Mun piti kans alunperin joutua teiskoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hei mä kävin Klasussa osan seiskaluokasta, v. -98 olisin sieltä päässyt ellen olis vaihtanut koulua... Millä luokalla olit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:mulla sama, mut vuosi -98 =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Tampere ja Klasu -95
Pien mualima Mun etunimi on LauraAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Täh? nyt pitää kyllä oikein miettiä...Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mehän ollaan sit tuttuja :xmas: E:llä mäkin olinAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:E:llä, entä sä? Mun piti kans alunperin joutua teiskoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hei mä kävin Klasussa osan seiskaluokasta, v. -98 olisin sieltä päässyt ellen olis vaihtanut koulua... Millä luokalla olit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:mulla sama, mut vuosi -98 =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Tampere ja Klasu -95
Eiku joo, nyt vasta hokasin Tiia täällä, et varmaan muista... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Pien mualima Mun etunimi on LauraAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Täh? nyt pitää kyllä oikein miettiä...Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mehän ollaan sit tuttuja :xmas: E:llä mäkin olinAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:E:llä, entä sä? Mun piti kans alunperin joutua teiskoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hei mä kävin Klasussa osan seiskaluokasta, v. -98 olisin sieltä päässyt ellen olis vaihtanut koulua... Millä luokalla olit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:mulla sama, mut vuosi -98 =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Tampere ja Klasu -95
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Martinlaakson yläaste -99.
Kyl muistan toki =) Johan käviki hauskasti... Vieläkö Tampereella asut?Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Eiku joo, nyt vasta hokasin Tiia täällä, et varmaan muista... :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Pien mualima Mun etunimi on LauraAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:Täh? nyt pitää kyllä oikein miettiä...Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mehän ollaan sit tuttuja :xmas: E:llä mäkin olinAlkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:E:llä, entä sä? Mun piti kans alunperin joutua teiskoon.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Hei mä kävin Klasussa osan seiskaluokasta, v. -98 olisin sieltä päässyt ellen olis vaihtanut koulua... Millä luokalla olit? =)Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:mulla sama, mut vuosi -98 =)Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Tampere ja Klasu -95
juu täällähän minä, mut multsussa tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Kyl muistan toki =) Johan käviki hauskasti... Vieläkö Tampereella asut?
Ok :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:juu täällähän minä, mut multsussa tällä hetkellä.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Kyl muistan toki =) Johan käviki hauskasti... Vieläkö Tampereella asut?
mun tarvii nyt mennä, mut jatketaan yv:llä myöhemmin :wave: