Vieras
sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
mun mieskin kävi samana vuonna saman koulunAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyrnävän ya - 99
:wave: Kuka sun oli luokanvalvoja? Mun oli RäikkönenAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
vantaallako?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:peltolan ya -93
jep!Alkuperäinen kirjoittaja ex-vantaalainen:vantaallako?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:peltolan ya -93
auts...dementia iski... Päivi oli etunimi,kotsan ope. Sukunimi ei tule mieleen. Ei kyllä tainnu olla talossa sun aikana? Oliko toi Räsänen pyöreä nainen, "pulla"? Ei opettanut mua mut nimi hämärästi tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::wave: Kuka sun oli luokanvalvoja? Mun oli RäikkönenAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
Siis RÄIKKÖNEN...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:auts...dementia iski... Päivi oli etunimi,kotsan ope. Sukunimi ei tule mieleen. Ei kyllä tainnu olla talossa sun aikana? Oliko toi Räsänen pyöreä nainen, "pulla"? Ei opettanut mua mut nimi hämärästi tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::wave: Kuka sun oli luokanvalvoja? Mun oli RäikkönenAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
Päivi Salminenko? Räikkösen lempinimi oli "putte", hän muuten on nyt lopulta kait jäämäs eläkkeelle.Alkuperäinen kirjoittaja sama:Siis RÄIKKÖNEN...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:auts...dementia iski... Päivi oli etunimi,kotsan ope. Sukunimi ei tule mieleen. Ei kyllä tainnu olla talossa sun aikana? Oliko toi Räsänen pyöreä nainen, "pulla"? Ei opettanut mua mut nimi hämärästi tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::wave: Kuka sun oli luokanvalvoja? Mun oli RäikkönenAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
Just Salminen. Joo mulla meni nämä 2 tukevampaa naisopea "putte" ja "pulla" sekaisin kun kumpikaan ei opettanut mua. Vai eläkkeelle, kiva. Siellä näitä veteraaneja, lukiopuolen Heimokin jo eläköitynyt mutta opetti sekä meidän äitiä että mua ja kutsui mua välillä meidän äidin nimellä...Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Päivi Salminenko? Räikkösen lempinimi oli "putte", hän muuten on nyt lopulta kait jäämäs eläkkeelle.Alkuperäinen kirjoittaja sama:Siis RÄIKKÖNEN...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:auts...dementia iski... Päivi oli etunimi,kotsan ope. Sukunimi ei tule mieleen. Ei kyllä tainnu olla talossa sun aikana? Oliko toi Räsänen pyöreä nainen, "pulla"? Ei opettanut mua mut nimi hämärästi tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::wave: Kuka sun oli luokanvalvoja? Mun oli RäikkönenAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
Etelä-Hervannan yläaste täälläkin loppui tosin vasta 2002 :snotty: "onko siitä niin vähän aikaa"Alkuperäinen kirjoittaja vieras tampereelta:Etelä-Hervannan ya, olisko loppunut -94