Huikeeta.Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka87:netissä, suomi24 treffi palstal en ois koskaan uskonu, laitoin huviksee profiilin sinne, ja yhteyden ottoja tuli aivan järkyttäviltä olioilta.. :x olin just poistaa koko hommaa kunnes löyty semmone joka vei tält äipältä jalat alta, jo ensi tapaamiselt tuntu et oltais tunnettu jo tosi piiiiiitkään... :heart: muksu yleensä vierastaa hieman miehiä, mutta poitsu kiipes tän miehen syliin ja oli ihan tohkeissaan ja nukahti(!) sen syliin, oli aikas ihana näky :heart:
taas tuli todistettua et netistäkin sen voi löytää on siellä näköjään muitakin kun epätoivosia
nii, tais muksu aatella et täähän ei lähe mihkää eikä kyllä ole lähtenytkään, paitsi töihin :heart: nytkin kun muksu heräs niin ensimmäisen etti ****a ja sit ko sanoin et kyl se tulee illal ni käi hymy korvis nukkuu uuestaa <3Alkuperäinen kirjoittaja ap:Huikeeta.Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka87:netissä, suomi24 treffi palstal en ois koskaan uskonu, laitoin huviksee profiilin sinne, ja yhteyden ottoja tuli aivan järkyttäviltä olioilta.. :x olin just poistaa koko hommaa kunnes löyty semmone joka vei tält äipältä jalat alta, jo ensi tapaamiselt tuntu et oltais tunnettu jo tosi piiiiiitkään... :heart: muksu yleensä vierastaa hieman miehiä, mutta poitsu kiipes tän miehen syliin ja oli ihan tohkeissaan ja nukahti(!) sen syliin, oli aikas ihana näky :heart:
taas tuli todistettua et netistäkin sen voi löytää on siellä näköjään muitakin kun epätoivosia
Mulla on kanssa jostakin pinttynyt semmonen uskomus, et monesti just muksut vaistoaa, kuka ihminen on luottamuksen arvoinen.
Kaikkee hyvää teille jatkossakin.
Ai randomilla löysit ukonAlkuperäinen kirjoittaja daydreams:irc-galleriasta
Tylsä päivä, painelin siinä satunnais-nappulaa ja sieltä se ukon naama tuli.Jotain kommenttia jätin(harmittaa oikein ettei muista mitä!) ja siitä sitten alettiin vaihteleen kommentteja, mies lisäs mut meseensä ja juteltiin muutama viikko netin kautta.Sit joku päivä mies valitteli tulevaa tylsää viikonloppua joten kutsuin sen luokseni, ja tännehän se sitte jäi.
Samana viikonloppuna esikoinen sai alkunsa
Syksyllä tulee toinen lapsi ja 3 vuotta yhteiseloo.
Munkin mielestä aika tajutonta!ja mikä sattuma ettei välimatkaa ollu kuitenkaan kun 90km ja molemmat satuttiin oleen just sillon sinkkuja.Eikä toi oo yhtään mun tapasta pyytää mitään tuntemattomia ukkoja luokseni niin miks ton sit pyysin...no, hyvä tietty et pyysinAlkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Ai randomilla löysit ukonAlkuperäinen kirjoittaja daydreams:irc-galleriasta
Tylsä päivä, painelin siinä satunnais-nappulaa ja sieltä se ukon naama tuli.Jotain kommenttia jätin(harmittaa oikein ettei muista mitä!) ja siitä sitten alettiin vaihteleen kommentteja, mies lisäs mut meseensä ja juteltiin muutama viikko netin kautta.Sit joku päivä mies valitteli tulevaa tylsää viikonloppua joten kutsuin sen luokseni, ja tännehän se sitte jäi.
Samana viikonloppuna esikoinen sai alkunsa
Syksyllä tulee toinen lapsi ja 3 vuotta yhteiseloo.
Uskomatonta! Siis positiivisella tavalla. Ei se näköjään katso aikaa tai paikkaa kun oikea tulee vastaan :heart: