missä vika???? onko oikeita naisia vielä olemassa???

Alkuperäinen kirjoittaja susi:
Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
missä vika???? onko oikeita naisia vielä olemassa???
herää väkisinkin tuollainen kysymys kun tässä olen deittaillut muutamia naisia.
yksi on vain ns. vakipanon virkaa tarjoamassa...
toinen pyörii tuulimyllyn lailla et joo ei joo ei..
kolmas heti suunnittelee hääpäivää ym :laugh:

eli kysyisinkin et näiden pitkien vuosien aikana kun olin parisuhteessa,
mitä tapahtui tasapainoisille ja ns. normaaleille naisille??
kaikille kelpaa kyllä peitonalus temmellys ja siitä ei olis puute :p

mut jos haluaa kypsää suhdetta kaikkinensa niin ei sit millään tunnu osuvan kohdalleen :headwall:

eli voisiko joku ystävällisesti valaista tätä tilannetta minulle :flower:

Voi Urpo. Siinähän se vastaus on, sun omassa tekstissäs. Olette kaikki noin nelikymppisiä, oletan. Se yks on sitä mieltä, että yksin on helppoa ja mukavaa. Ainoo mitä nainen mieheltä tarvii, on kunnon pano.

Numero kolme taas ei halua olla yksin, vaan epätoivon siivittämänä teke kaikkensa saadaksen sut alttarille ja mielellään vielä lapsellekin isäks. Tik tak tik tak kello tikittää...

Sitten oli se kakkonen. Se horjuu näiden kahden välimaastossa. Ei osaa päättää, kummalle puolelle aitaa jäis. On tänään yhtä mieltä ja huomenna taas toista. Ja kun sä kysyt jotain, ne mielipiteet häviää sen päästä ja se vastaa, et en mä vaan tiedä.

Kyllä niitä "oikeitakin" naisia kuitenkin vielä on. Me ollaan vaan niitä ujomman sorttisia ja vaaditaan vähän työtä meidän löytämiseksi. :)

kerroppa sit et lähdenkö ovelta ovelle kyseleen ja teitä etsimään? :wave:
vai millä teihin saa yhteyttä??

Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:
Osallistu Marttojen kokkaus kurssille, sieltä saattais tärpätä
tai miksei vaikka saksankielen/ espanjan kurssilta jossakin iltaopistossa.
Täyspainoiset ja järkevät naiset ei hae aviomiestä pubeista

etkä sä löydä mua pubista kun ohi kävelen selkä suorana :saint:
en niissä viihdy kun siellä ei ole mulle mitään...

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Elämä opettaa ja rima on korkeella kun on jo eläny elämää. Sitäpaits, me tasapainoset ihanat naiset hoidetaan lapsia ja ollaan onnellisesti naimisissa =) .

mä kans olin onnellisesti naimisissa kunnes kävi kohtalo peliin....
eli koskaan ei tiedä mitä edestään löytää..

Elämä opettaa ja rima on korkeella kun on jo eläny elämää. Sitäpaits, me tasapainoset ihanat naiset hoidetaan lapsia ja ollaan onnellisesti naimisissa =) .

mut koskaan ei tiedä milloin sen toisen menettää :(

Niin olin minäkin onnellisesti naimisissa.

Totta, mutta sitä aina ajattelee ettei mulle noin käy :whistle: .
Ja niinhän sen pitää ollakin, eteenpäin elävän mieli =) . Toivottavasti se oikee sattuu sun kohdalle. Luulen ettei sitä etsimällä löydä ... toisaalta, tuskimpa se ovikelloakaan tulee soittelemaan :D .

Totta, mutta sitä aina ajattelee ettei mulle noin käy :whistle: .
Ja niinhän sen pitää ollakin, eteenpäin elävän mieli =) . Toivottavasti se oikee sattuu sun kohdalle. Luulen ettei sitä etsimällä löydä ... toisaalta, tuskimpa se ovikelloakaan tulee soittelemaan :D .

no tossa tuore esimerkki
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1120792

Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja wau:
proffahan se olikin joo...höh..no sit täällä pyöri se..voi elämä,mulla on dementia...paitsi että se voi olla nainenkin?ieieeieieieiei..älä pidä hullua jännityksess:)

Ei se oo nainen. :p

Mahtaako se olla se Marko joka täälä pyöri vähän aikaa sitte? (määkö muka utelias)

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Me ollaan jo varattuja B)

Ei kaikki :D

meinaatko että teitä olisi ihan niinkuin vapaalla jalalla vielä???
hmm olisiko niin että kaikki toivo ei olisikaan mennyttä :D

Et oo vaan ettiny oikeista paikoista, kyllä meitä vapaitaki löytyy :)

tuon olen kuullut jo monesti mut kukaan ei kerro miten teihin saa yhteyttä saati
sitten löytää teidät :flower:

ei vain minun kohdalle ole osunut yhtään sellaista joka olisi ns. normaalisuhdetta kykeneväinen ylläpitämään.. eli väärässä paikassa väärään aikaan???

Eikö se kolmas sitten kelpaa? Se joka suunnittelee hääpäivää? Vai suunnitteleeks se sitä jonkun muun kun sun kanssa???? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Me ollaan jo varattuja B)

niimpä. :laugh: :laugh: :laugh:

ei vaan ap, miusta tuntuu että sie oot tuossa suhteessa samanlainen mänttimagneetti ko mieki oon ollu. aina väärät henkilöt ja väärään aikaan jne... ja etenki väärissä paikoissa... :headwall:

kyllä se siitä, mie uskon että jokaiselle on se oma kainaloisensa, sen ettimiseen vaan saattaa mennä aikaa luvattoman kauan :/

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
ei vain minun kohdalle ole osunut yhtään sellaista joka olisi ns. normaalisuhdetta kykeneväinen ylläpitämään.. eli väärässä paikassa väärään aikaan???

Eikö se kolmas sitten kelpaa? Se joka suunnittelee hääpäivää? Vai suunnitteleeks se sitä jonkun muun kun sun kanssa???? :whistle:

no juu ehkä liika kiire suunnitella hääpäivää jos juuri suurinpiirtein ehtii nimensä kertoa :whistle:
mulla hiukan eptoivoinen kuva tulee sellaisesta...

mie luulen jotta ap tarkottaa että semmonen ahistaa jos heti eka tapaamisen jäläkeen rupiaa tuommosia höperehtimään. ja onhan se totta, ahistais minnuuki.

no juu ehkä liika kiire suunnitella hääpäivää jos juuri suurinpiirtein ehtii nimensä kertoa :whistle:
mulla hiukan eptoivoinen kuva tulee sellaisesta...

:D Njaa no joo, mutta toisaalta, miksi tuhlata aikaa turhiin tutustumisiin....

Yhteistyössä