missä vika???? onko oikeita naisia vielä olemassa???

Alkuperäinen kirjoittaja urpo68:
mutta nyt on lähdettävä unelle jos joku haluaa lähestyä lisää niin aamulla katselen tänne ja profiilistakin tietty löytyy yhteystietoja :) mut kiitos kaikille keskusteluun osaa ottaneille niin myönteisille kuin kielteisillekkin :D
hyvää yötä ja kauniita unia kaikille

HYVÄÄ YÖTÄ!!!!!!!!! Kosteita unia!

Ja mä olen ihmetellyt, missä kaikki "urpot" on. Miehet kun tuppaa olemaan joko tuhannen päissään tai sitten niillä on jo hammasharja valmiina takin taskussa yhteen muuttamista varten |O

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ja mä olen ihmetellyt, missä kaikki "urpot" on. Miehet kun tuppaa olemaan joko tuhannen päissään tai sitten niillä on jo hammasharja valmiina takin taskussa yhteen muuttamista varten |O

Ja kun hammasharja on takintaskussa niin eihän ne edes pese hampaita, suu tuoksuu viemäriltä metrien päähän |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja kun hammasharja on takintaskussa niin eihän ne edes pese hampaita, suu tuoksuu viemäriltä metrien päähän |O
Sekin vielä |O Ja sitten niiden kanssa pitäs jo parin viikon tuttavuuden jälkeen alkaa leikkiä jotain hemmetin kotileikkejä ja istua käsikädessä sohvalla katsomassa saakutin rrrrumm-rrrruuum-rohmuloita |O Ei aikuinen nainen sellaista jaksa :/ Eikä mulla ole sohvaakaan :headwall:

Sekin vielä |O Ja sitten niiden kanssa pitäs jo parin viikon tuttavuuden jälkeen alkaa leikkiä jotain hemmetin kotileikkejä ja istua käsikädessä sohvalla katsomassa saakutin rrrrumm-rrrruuum-rohmuloita |O Ei aikuinen nainen sellaista jaksa :/ Eikä mulla ole sohvaakaan :headwall:

Sitten kesken päivää puhelimeen alkaa tulemaan Tommy Tabermannin runoja " Lähde mukaani aistillisuuden maailmaan. Hyppää kyytiin ja anna ajatuksen kuljettaa. Minulta, sinulle. Rakkaudella, perjantaisin. Pusi pusi"

Sitten kesken päivää puhelimeen alkaa tulemaan Tommy Tabermannin runoja " Lähde mukaani aistillisuuden maailmaan. Hyppää kyytiin ja anna ajatuksen kuljettaa. Minulta, sinulle. Rakkaudella, perjantaisin. Pusi pusi"
No voi hemmetti, nyt lentää jo laatta :x :x :D :D

ei vielä uni saanut otetta ja lukaisin tämän :) no en kanna hammasharjaa taskussa :D ja mulla ei viina hengityksessä haise sen olen jättänyt kannattamattomana pois :)

ei vielä uni saanut otetta ja lukaisin tämän :) no en kanna hammasharjaa taskussa :D ja mulla ei viina hengityksessä haise sen olen jättänyt kannattamattomana pois :)
Kurkkasin profiiliisi ja sepä selvittikin.... Keskisuomessa eikä pk-seudulla

:(

Mielestäni miesten ei myöskään kannata käyttää valkoisia alushousuja. Mikäs sen kivempi löytö lattialta onkaan kuin jarrutusjälkiset aluspöksyt. Vessassa on sellainen rulla josta roikkuu paperia, sitä kutsutaan vessapaperiksi.. ja vessapaperilla on tarkoitus pyyhkiä takapuoli etenkin kakkoshädän jälkeen.

Mielestäni miesten ei myöskään kannata käyttää valkoisia alushousuja. Mikäs sen kivempi löytö lattialta onkaan kuin jarrutusjälkiset aluspöksyt. Vessassa on sellainen rulla josta roikkuu paperia, sitä kutsutaan vessapaperiksi.. ja vessapaperilla on tarkoitus pyyhkiä takapuoli etenkin kakkoshädän jälkeen.

ja jälleen pikku viittaus miesten hygieniaan :laugh: no ikäväksesi on sanottava et mun valkoisista alkkareista et voi päätellä väristä kumminpäin ne kuuluu :D
ei kaikki ole epäsiistejä mut jo pienenä opetettiin sisäsiistiksi :D

Kurkkasin profiiliisi ja sepä selvittikin.... Keskisuomessa eikä pk-seudulla

:(

no täälläpä hyvinkin asustellaan ja elellään ainakin toistaiseksi :)

Kaikki täyspäiset on varattuja, niin naiset ku miehetkin.
Ainakin mun ystävät ( yhäidit ) valittelee ihan samaa.
...tai sitten on sellainen liuta lapsia että lasten yhteenlaskettu summa ylittää pahimmatkin painajaiset..

Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Kaikki täyspäiset on varattuja, niin naiset ku miehetkin.
Ainakin mun ystävät ( yhäidit ) valittelee ihan samaa.
...tai sitten on sellainen liuta lapsia että lasten yhteenlaskettu summa ylittää pahimmatkin painajaiset..

no tuo voi olla totta et mullakin tää neitojen määrä ns. suojaava tekijä :laugh:

missä vika???? onko oikeita naisia vielä olemassa???
herää väkisinkin tuollainen kysymys kun tässä olen deittaillut muutamia naisia.
yksi on vain ns. vakipanon virkaa tarjoamassa...
toinen pyörii tuulimyllyn lailla et joo ei joo ei..
kolmas heti suunnittelee hääpäivää ym :laugh:

eli kysyisinkin et näiden pitkien vuosien aikana kun olin parisuhteessa,
mitä tapahtui tasapainoisille ja ns. normaaleille naisille??
kaikille kelpaa kyllä peitonalus temmellys ja siitä ei olis puute :p

mut jos haluaa kypsää suhdetta kaikkinensa niin ei sit millään tunnu osuvan kohdalleen :headwall:

eli voisiko joku ystävällisesti valaista tätä tilannetta minulle :flower:

Jos olet neljän lapsen yh, niin kai se nyt vähän vaikuttaa tilanteeseen.
Ei kaikki halua uusperhettä alkaa pykäämään.
Eikö pelkkä seurustelu ja vehtailu olis mukavampaa kaikille osapuolille?

seurustelu kyllä menis jollain muotoa mut toi vehtailu ei oikein ole mun juttu :D
se ei pidemmän päälle tee muuta kuin hajottaa...

No ei se ole kenenkään juttu, siitä on vain tehty muotijuttu.
Etsit seurustelukumppanin ja nautitte elämästä. Kummillakin kuitenkin omat asunnot, lapset yms.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
seurustelu kyllä menis jollain muotoa mut toi vehtailu ei oikein ole mun juttu :D
se ei pidemmän päälle tee muuta kuin hajottaa...

No ei se ole kenenkään juttu, siitä on vain tehty muotijuttu.
Etsit seurustelukumppanin ja nautitte elämästä. Kummillakin kuitenkin omat asunnot, lapset yms.

mahdollista sekin kunhan vaan osuis kohdalle :D

Yhteistyössä