Missä vaiheessa raskautta aloitte ostamaan vaatteita/ tarvikkeita? :) mihin kannattaa satsata ja mitkä on turhikkeita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä taisin ruveta ostelemaan raskauden puolivälissä vaatetta.
Vaunut, pinnasänky yms sitten noin 2 kk ennen laskettua aikaa muistaakseni.

Ostin jo etukäteen vaatteet 70 cm saakka. Siitä eteenpäinkin jotain harvakseltaan.

Ostaa vaan mahdollisimman vähän kaikkea ja sitten tarpeen mukaan. Raskausaikana sitä voi olla innoissaan kaikista hienoista jutuista, mutta sitten kun vauva on syntynyt, niin on vaan tyytyväinen, jos ei ole jaloissa pyöriskelemässä ylimääräisiä romuja. Lahjoiksi tulee myös kuitenkin tavaraa.

[QUOTE="vieras";25171704]Ostaa vaan mahdollisimman vähän kaikkea ja sitten tarpeen mukaan. Raskausaikana sitä voi olla innoissaan kaikista hienoista jutuista, mutta sitten kun vauva on syntynyt, niin on vaan tyytyväinen, jos ei ole jaloissa pyöriskelemässä ylimääräisiä romuja. Lahjoiksi tulee myös kuitenkin tavaraa.[/QUOTE]

totta varmasti :) Ajattelinkin että en osta mitään turhaa. Mutta innokas kun olen niin olen jo katsonut valmiiksi pinnasängyn, vaunut, turvakaukalon ja sitterin. En sentään ole ostanut niitä vielä. Muutamia vaatteita olen vasta ostellut.

rv22 ostettiin vaunut(kun sai halvalla juuri ne vaunut mitkä halusin, kun tällähetkellä aika monessa paikassa myydään tämän vuoden tekstiileillä ale hintaan).

Vauvan vaatteita mies on ostanut kun täynnä oli rv21, ja vauvan sukupuoli tiedossa.

Hoitopöytää ei ole, eikä tule.

Rintapumppu on ollut tarpeellinen ja samoin kantoliina. Sitterinkin koin hyväksi hankinnaksi.

Pinnasänkyä ei tälläkertaa tarvitse ostaa, vaan uusi patja ja sen hommaan varmaan joulun jälkeen.

Yhteistyössä