missä te olette hyviä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turkilmas harmailee kun ei pääse kirjautumaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon mielestäny hyvä neulomaan. Ainaski noita tytön vaatteite, suunnittelussa olen kans hyvä. Multa onnistuu myös erittäin hyvin kaikki järjestely, organisointi, delegointi ja muu värkkäys jotta hommat toimii.. niinku mä haluan.. :D Että pientä perfektionistin vikaa.. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
Mä olen hyvä kaikessa mihin ryhdyn. Nyt on kutomis/virkkausinnostus valloillaan ja siinä mä olen kyllä hyvä =)

just tuota mä suoraan sanottuna kadehdin. Kun mä aina innoissani ryhdyn vaikka mihin, mutta en vaan osaa. Silmissäni näen vaikkapa upean olohuoneen sisustuksen ja sitten kun alan tekemään, niin en vaan osaa. Tai maalaamisessa. Näen valmiin lopputuloksen, mutta en osaa sitä toteuttaa.

Eli mä taas aloitan vaikka mitä, mutta joko lopetan tai teen huonosti kun en kerran osaa.

hemmetti :/

Mä oon aina aatellu että en ole erityisen hyvä missään lajissa, oon aina halunnut osata laulaa mutta ei! :whistle: :xmas:

Kakkujen teossa nyt pärjään niin että voin ajatella siinä olevani hyvä, em kuitenkaan lähellekään niin hyvä kuin tahtoisin! :o

just tuota mä suoraan sanottuna kadehdin. Kun mä aina innoissani ryhdyn vaikka mihin, mutta en vaan osaa. Silmissäni näen vaikkapa upean olohuoneen sisustuksen ja sitten kun alan tekemään, niin en vaan osaa. Tai maalaamisessa. Näen valmiin lopputuloksen, mutta en osaa sitä toteuttaa.

Mua harmittaa ihan sama homma! Mä haluaisin kauheesti osata maalata ja piirtää. Mutta pikkasen se ottaa kupoliin ku näkee mielessään jonku ihanan kuvan, saa oikeen hyvän idiksen ja alkaa sitä sitten tekemään niin lopputulos on pelkkää suttua! Eli perfektionistinä mä olen todennut ettei kannata enää edes yrittää, alkaa vaan veetuttaan.. :laugh:

diplomatiassa ja joustossa ylipäätään, paitsi ihan lähimmässäpiirissä :D no nyt ikää myöten oppinut vähän antamaan kumppaninkin mielipiteelle arvoa...sopeudun yleensä uusiin tilanteisiin ja olosuhteisiin nopeasti. niin, ja pitääpä nyt kehua vielä, että tein kyllä äsken parhaimman makusen mansikkarahkan mitä oon ikinä syöny *henkselit paukkuu*
oikeesti, kaikilla on omat vahvat puolensa ja piirteensä, kuin myös heikkoutensa. toisten vahvuuksia saatetaan vaan pitää enemmän arvossa, vaikkei ne loppuen lopuksi sen arvokkaampia olekkaan.

Minä olen tosi hyvä ainakin nukkumaan =) Ja muisti taitaa kanssa olla hyvä tai sitten se johtuu kuuntelutaidoista, en tiedä sitten. Jääkiekossa ainakin olin hyvä.

Yhteistyössä