Missä tapasitt puolisosi kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. mies kaupungilla hengailun kautta, toinen ammattikoulussa, minä yläasteella.
2. mies kaunpungilla hengailun kautta, toinen ammattikoulun käynyt, minä ylioppilas.
3. mies yhteisten kavereiden kautta, toinen ammattikoulussa, minä ammattikorkeakoulussa.
4. mies yhteisten kavereiden kautta, toinen ylioppilas, minä tradenomi.
5. mies työn kautta, molemmat tradenomeja.
6. mies baarissa, toinen ammattikoulun käynyt, minä tradenomi

1. mies kaupungilla hengailun kautta, toinen ammattikoulussa, minä yläasteella.
2. mies kaunpungilla hengailun kautta, toinen ammattikoulun käynyt, minä ylioppilas.
3. mies yhteisten kavereiden kautta, toinen ammattikoulussa, minä ammattikorkeakoulussa.
4. mies yhteisten kavereiden kautta, toinen ylioppilas, minä tradenomi.
5. mies työn kautta, molemmat tradenomeja.
6. mies baarissa, toinen ammattikoulun käynyt, minä tradenomi

Siis oletko sä ollut naimisissa kuusi kertaa? :O

netissä deittipalsta. molemmilla ylempi korkeakoulututkinto (ihan eri aloilta). lisäksi molemmat tehtiin niin pitkää päivää (mies yrittäjänä, minä opiskellen ja töissä,) että, ei oltais varmaan muuten tavattu.

Ensi kerran netissä ja siitä muutaman vuoden päästä lentokentän parkkipaikalla. Miehen koulutusta en osaa tarkalleen sanoa mitä vastaisi meidän järjestelmässä. Ehkä jotain lukion ja ammattikoulun yhdistelmää, kävi sen koulutuksen ikävuosina 18-21, oikeasti kuuluisi käydä 17-20-vuotiaana, mutta joutui käymään yläasteen viimeisen vuoden uudestaan. Minulla koulutuksena on lukio ja sen jälkeen olen opiskellut, mutta ei ole vieläkään valmista tutkintoa. Ehkä vielä tämän vuoden puolella kuitenkin.

Lauantai-aamuna kelluttiin teltassa kymmenen senttiä syvässä lätäkössä uimapatjalla. Ei kastuttu yhtään ja oli harvinaisen psykedeelistä. :D

Mulle noi festarit on myös ikimuistoiset, sain ekan paniikkikohtaukseni Misfitsin keikalla eturivissä.

Samoin, mä tapasin mun mieheni kun makasin lähes sammuneena saarilavan edessä dimmun keikan aikana sateessa ja mies antoi mulle takkinsa peitoksi. Jossain vaiheessa olin saarilavan takana Dimmun jätkien kanssa puhumassa norjaa (en siis osaa norjaa, mutta kännissä sitä osaa mitä vain :D)

Pikkukaupungin keskustassa alkuillasta. Oltiin kaverin kans kävellen (menossa johonkin) niin yks auto meni ohi kerran, kaks ja kolme jne. Lopulta pysähty. Aikamme juteltiin ja mies kavereineen vei meidät kotiin.
Jäätiin meidän pihalle kaverin kans ja mies oli jo lähdössä ku nousiki autosta ja kysy puhelin numeroa. Se oli ma ilta, pe iltana oltiin jo yhdessä. Tänä kesänä tuli 17v täyteen tuosta.
Kummallakin ammattikoulu käytynä, sillon mies just koulusta päässy ja mulla koulu kesken.

Yhteistyössä