missä tapasit miehesi ensimmäisen kerran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kummieni luona, hän tuli sinne koska oli kummitätini ja -setäni vanhimman pojan parhaita kavereita. En tosin uskaltanut tehdä yhtään mitään, huomasin vain sellaisen tummahiuksisen ja ruskettuneen pojan. Mieheni ei huomannut minua. Vuosi tämän jälkeen mieheni tuli juuri tämän samaisen kaverinsa kanssa kotipihaamme käymään autolla (mieheni oli silloin 18 ja minä 16), mieheni huomasi minun hyvännäköisen takapuoleni (näin hän on sanonut) mutta minä en nähnyt häntä kun hän istui autossa. Pari vuotta tästä tämä yhteinen ystävämme esitteli meidät ravintolassa sitten kunnolla toisillemme ja tässä ollaan, 13 vuotta myöhemmin joista 9 vuotta naimisissakin..

Kuopion Amarillossa..
Kummankaan ei ois sinä iltana sinne pitäny männä mut joku vaan veti takaraivossa.Pikkasen ennen pilkkua katoin ku joku niin retvakkaasti tanssahtali sisälle..
Jatkoille lähettiin ja sillä tiellä ollaan kohta 7v oltu.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Kuopion Amarillossa..
Kummankaan ei ois sinä iltana sinne pitäny männä mut joku vaan veti takaraivossa.Pikkasen ennen pilkkua katoin ku joku niin retvakkaasti tanssahtali sisälle..
Meillä muuten samanlainen historia paitsi paikka eri ja vuosia kymmenen enemmän :wave: .

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Kuopion Amarillossa..
Meillä muuten samanlainen historia paitsi paikka eri ja vuosia kymmenen enemmän :wave: .

*laulaa epävireisesti* vie tie amarilloon luokse naisen kauneimman :whistle: :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja äitiliini -65:
Kuopion Amarillossa..

*laulaa epävireisesti* vie tie amarilloon luokse naisen kauneimman :whistle: :whistle:
Meidän ravintolassa oli sinä iltana aika vähän naisia, että olenkin naljaillut miehelle, että sen takia ollaan yhdessä

;) .

Yhteistyössä