missä postitatte vaatepaketit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poo

Vieras
huutiksessa kun myytte, missä postitatte? mä en löydä mistään nyt hyvänkokoista pahvilootaa, uskaltaako postittaa jätesäkissä jos laittaa kokonaan pakkausteipillä ympäri?

pari "muotoon ommeltua" muovipussia, eli siis esim jonkun vaatekaupan. Tai jos isompi paketti niin vaatteet paperikassiin, päälle muovikassi (muotoon teipattuna) siihen päälle taas paperikassi ja toinen paperikassi toisinpäin. Eli tästä siis tulee tiivis ja melko kova suorakulmainen PAKETTI.

pahvilaatikossa olen postittanut. On mullekin tullut jätesäkissä vaatepakettia, kiedottu pakkausteipillä lujaksi. Erikoisin paketti tuli äskettäin (intiasta), joka oli pakattu riisisäkkiin ja ommeltu kiinni. Se ei ollut kärsinyt yhtään, kun normaalisti pahvilaatikotkaan ei ole olleet tunnistettavissa kun ovat saapueet :D

Alkuperäinen kirjoittaja KaijaK:
Jos mä saisin vaatteet JÄTEsäkkiin pakattuna joka olis vedetty ympäriinsä teipillä niin vähän ÄRSYTTÄIS.

:D :D hei kiitos, repesin ihan täysin. Ehkä siksi, että oon ihan samaa mieltä, toisaalta siksi, että sama kai se on. En tiiä, ehkä oon vain tosi väsynyt, tää nauru ei nyt vaan lopu millään :D :D :D

Jos mä saisin vaatteet JÄTEsäkkiin pakattuna joka olis vedetty ympäriinsä teipillä niin vähän ÄRSYTTÄIS.

no eikö se oo yhtä ärsyttävää onko ne jätesäkissä vai muovipussissa? jätesäkki kumminkin hiukka isompi..

No ei se kaunis näky niinkään ole, mutta ei sen avaamisen sen kauempaa mene kun se teipatun laatikonkaan. Ei mua ainakaan ole haitannut. Muovipussiin harvemmin ISOT lähetykset mahtuvat ja jätesäkkiviritelmät on tullut ehjinä perille. Ei ole ollut syytä valittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kas:

:D :D hei kiitos, repesin ihan täysin. Ehkä siksi, että oon ihan samaa mieltä, toisaalta siksi, että sama kai se on. En tiiä, ehkä oon vain tosi väsynyt, tää nauru ei nyt vaan lopu millään :D :D :D

On on se on ihan sama, mutta silti ÄRSYTTÄÄ. Se jätesäkki jotenkin alentaa niiden tuotteiden arvoa.

Mä laitan usein muovikassissa, mutta valkkaan aina ne kauneimmat kassit :D

Mä oon pakannu ihan vaatekauppojen muovipusseihin tai paperipusseihin ja teipannu aina kunnolla kiinni. =) Itse en viitsisi jätesäkkiin pakata. Itteä tympäsis, jos mulle joku lähettäis vaatteita jätesäkissä. :x Kerran mulle tuli vaatteita rypistyneessä s-marketin muovipussissa joka oli laitettu maalarinteipillä kiinni, ei kyllä paljo innostanu ees koko pakettia avata. Itse pyrin aina siihen, että yritän pakata vaatteet mahdollisimman mukavan näköisesti, vaikka eihän se nyt paketin sisältöön vaikuta millään lailla. Ostaja saa paremman kuvan myyjästä kun noin tekee.

Yhteistyössä