P
poo
Vieras
huutiksessa kun myytte, missä postitatte? mä en löydä mistään nyt hyvänkokoista pahvilootaa, uskaltaako postittaa jätesäkissä jos laittaa kokonaan pakkausteipillä ympäri?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KaijaK:Jos mä saisin vaatteet JÄTEsäkkiin pakattuna joka olis vedetty ympäriinsä teipillä niin vähän ÄRSYTTÄIS.
Alkuperäinen kirjoittaja KaijaK:Jos mä saisin vaatteet JÄTEsäkkiin pakattuna joka olis vedetty ympäriinsä teipillä niin vähän ÄRSYTTÄIS.
Alkuperäinen kirjoittaja kas:Alkuperäinen kirjoittaja KaijaK:Jos mä saisin vaatteet JÄTEsäkkiin pakattuna joka olis vedetty ympäriinsä teipillä niin vähän ÄRSYTTÄIS.
![]()
hei kiitos, repesin ihan täysin. Ehkä siksi, että oon ihan samaa mieltä, toisaalta siksi, että sama kai se on. En tiiä, ehkä oon vain tosi väsynyt, tää nauru ei nyt vaan lopu millään
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kk:On niitä isojakin vaate/sisustuskauppojen muovikasseja!