missä päin ulkomaita olet käynyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pauliina76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ruotsi, Venäjä, heh Neuvostoliitto, Viro, Saksa, Kreikka, Espanja ja M
manner-Englanti.

Ja tahtoisin Japaniin, Italiaan, Espanjaan (juu juu) ja Skotlantiin. :wave:

mikä on Manner-Englanti?????

ja Skotlanti on henkeä salpaavan kaunis, suosittelen :heart:

mie oon käynynnä Britanniassa, Norjassa, Ruotsissa, Saksassa, Luxemburgissa, Ranskassa, Hollannissa ja Belgiassa. Ja veri vetää Japaniin, Jenkkeihin, Etelä-Afrikkaan, Brasiliaan, Australiaan, Uuteen Seelantiin ja Kanadaan. Tyynenmeren saarille myös. Thaimaat sun muut indokiinat ei kiinnosta, mutta Singaporessa voisin käydä :D


Gibraltar on manner- Englantia. :D
 
Olen käyny Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Latviassa, Tanskassa, Israelissa, Tunisiassa, espanjassa, Egyptissä ja Thaimaassa.
Paras on Thaimaa, mutta jos raha ei olis este, haaveena olis maailmanympärimatka. Käytännössä toteutuva haave taitaa olla Kaakkois-Aasian kiertely Thaimaasta käsin.
 

Yhteistyössä