Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ruotsi, Venäjä, heh Neuvostoliitto, Viro, Saksa, Kreikka, Espanja ja M
manner-Englanti.
Ja tahtoisin Japaniin, Italiaan, Espanjaan (juu juu) ja Skotlantiin. :wave:
mikä on Manner-Englanti?????
ja Skotlanti on henkeä salpaavan kaunis, suosittelen :heart:
mie oon käynynnä Britanniassa, Norjassa, Ruotsissa, Saksassa, Luxemburgissa, Ranskassa, Hollannissa ja Belgiassa. Ja veri vetää Japaniin, Jenkkeihin, Etelä-Afrikkaan, Brasiliaan, Australiaan, Uuteen Seelantiin ja Kanadaan. Tyynenmeren saarille myös. Thaimaat sun muut indokiinat ei kiinnosta, mutta Singaporessa voisin käydä