Espanjassa oon käynyt monesti, Tunisiassa, Egyptissä, Arabiemiraateissa, Thaimaassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä, Puolassa, Ranskassa, Bulgariassa ja Ruotsissa... oon käynyt. Nämä tuli mieleen.
Ja Egypti oli paras paikka. Haluaisin sinne uudelleen, mutta uskaltaako lasten kanssa? Itte sain ainakin sellaset ripulit sieltä, että se kesti ja pitkään... viikkoja. Ja muutenkin. Maailmantilanteen takia. Siellä Sharm el sheikissähän joskus joku pommiki räjähti... muistaakseni. Mutta ihana paikka!
*muoks* Thaimaa oli toiseksi paras!
Ja Egypti oli paras paikka. Haluaisin sinne uudelleen, mutta uskaltaako lasten kanssa? Itte sain ainakin sellaset ripulit sieltä, että se kesti ja pitkään... viikkoja. Ja muutenkin. Maailmantilanteen takia. Siellä Sharm el sheikissähän joskus joku pommiki räjähti... muistaakseni. Mutta ihana paikka!
*muoks* Thaimaa oli toiseksi paras!