missä päin ulkomaita olet käynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pauliina76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Espanjassa oon käynyt monesti, Tunisiassa, Egyptissä, Arabiemiraateissa, Thaimaassa, Virossa, Latviassa, Liettuassa, Venäjällä, Puolassa, Ranskassa, Bulgariassa ja Ruotsissa... oon käynyt. Nämä tuli mieleen.

Ja Egypti oli paras paikka. Haluaisin sinne uudelleen, mutta uskaltaako lasten kanssa? Itte sain ainakin sellaset ripulit sieltä, että se kesti ja pitkään... viikkoja. Ja muutenkin. Maailmantilanteen takia. Siellä Sharm el sheikissähän joskus joku pommiki räjähti... muistaakseni. Mutta ihana paikka!

*muoks* Thaimaa oli toiseksi paras!

Mulla innostus ollut jo pitkään ja muutaman islantilaisen kirjailijan kautta vaan vahvistunut into päästä sinne! Nyt tyttö (2.lk) oli lukenut koulussa myös Islannista ja haluaa sinne, ehdottomasti.... Pitää noita hintoja tosiaan katsella, ja me kyllä nukutaan vaikka laavussa;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla innostus ollut jo pitkään ja muutaman islantilaisen kirjailijan kautta vaan vahvistunut into päästä sinne! Nyt tyttö (2.lk) oli lukenut koulussa myös Islannista ja haluaa sinne, ehdottomasti.... Pitää noita hintoja tosiaan katsella, ja me kyllä nukutaan vaikka laavussa;)

Niin, tämä äit 40plusplus.ssalle:)

Käynyt olen Ruotsissa, Norjassa, Virossa, Samoksella (paras) ja Kusadasissa.

Haluaisin päästä Australiaan, Islantiin, Meksikoon ja Englantiin :)
Muoks. Ja uudelleen Samokselle olisi myös ihana päästä. :wave:

Niin, tämä äit 40plusplus.ssalle:)

IcelandAirilla on aina välillä tarjouksia, joskus on ollut jopa muutaman päivän ajan jotakin tyyliin kaksi yhden lipun hinnalla. Mutta vielä on ne tarjousliput ostamatta.... mutta aina kiva haaveilla ja lukea vaikka jotakin matkaopastakin välillä ja virtuaalimatkata netissä

Ruotsissa asunut,Norja,Tanska nahty,Islanti on kaymatta:( Euroopan maat on autoiltu ristiin rastiin lapi pari kertaa. Liettua,Latvia,Meksiko,Guatemala,Belize,Kreikka,Ranska,englanti,Marokko on nahty. Nyt nain akkia tuli mieleen. Paljon on viela nakematta ja kokematta:(

Olen käynyt lasten kanssa Thaimaassa, Malesiassa, Singaporessa, USA:ssa, Kanadassa, Costa Ricassa, Islannissa, Virossa, Ruotsissa, UK:ssa, Espanjassa ainakin.

Ilman lapsia olen käynyt Hollannissa, Bulgariassa, Turkissa, Ranskassa, Jamaikalla. Lapset olisivat päässeet joka paikkaan mukaan, mutta eivät halunneet.

oon käynyt ruotsissa,venäjällä,kreikassa,turkissa,espanjassa(+kanariansaarilla) ja kaikkiin muihin menisin uudestaan mutta venäjä kyllä saa jäädä ainut kertaiseksi kokemukseksi.

Olen käynyt ruotsissa,ahvenanmaalla (on muuten helkkarin kaunis paikka),virossa ja egyptissä kahdesti..sydän jäänyt egyptiin sinne matkaamme vielä kun tyttö tuosta vähän kasvaa :heart:

käynyt olen ruotsi, norja, tanska, Kreikka, Viro, Englanti (kuukausi Lontoossa turistina..), Venäjällä Moskovassa käynyt muinoin, Pietarissa asunut kaksi kesää opiskelijana.. Pietarista ja Kööpenhaminasta tykkään yli kaiken, ja myös Kreetasta.. niihin tekisi mieli uudestaan, vaikkei me mitään matkailijoita ollakaan :D kanariansaaret tai thaimaa ei kiinnosta pätkääkään.. eurooppaan tahtoisin autolla ja Kroatia on miehen ja mun haave :D :D

virossa monta kertaa :D
Bulgarissa
Teneriffalla, vuosi sitten häämatkalla :heart:
ruottis
haaveilen aina vain thaimaan matkasta :heart: :heart: ja turkkikin kiehtoo lujaa,mutta täytyy nyt unohtaa matkat, on paljon tärkeämpi "projekti" meneillään :heart:

Roomankävijät oletteko yhdistäneet matkaanne Napolia ja/tai pompejta ja mitä muita paikkoja siellä? Meillä on tuollainen haaveena toteuttaa joskus, ostaa lennot ja hotellit netistä ja sitten liikkua paikanpäälla junalla tai bussilla vai onko normaali autoliikenne millaista (miettii vuokratako auto kuitenkin)

ruotsi, norja, tanska, saksa, englanti, ranska, belgia, espanja, itàvalta, italia, irlanti,sveitsi, san marino, vatikaani, kreikka, monaco, malta, unkari, tsekit, puola, venàjà, viro, egypti, israel, malediivit, domenikaaninen tasavalta, kuuba, cabo verde, ranskalainen polinesia, kanada, USA

olisi kiva nàhdà ihan mikà tahansa uusi paikka, kaikki maat kiinnostavat ja jokaisessa paikassa on aina jotain uutta koettavaa. noihin edellisiinkin palaisin

ruotsi, norja ja viro käyty. sekä italiassa gardajärvellä häämatkalla,sinne tahtoisin vielä uudestaankin. Mutta ihan ykkönen on kuitenkin uruguay. keväällä olimme kuukauden ja nyt lähdemme piakkoin n 3kuukaudeksi (mies siellä töissä) ja samalla reissulla päästää mitä luultavimmin brasiliassa käymään ja argentiinassa. Ja parasta on se että nähdää sitä tavallista paikallista elämää. ei turisti juttuja, tosin urumaassa sitä ei muutenkaa taija olla =) Niin ja madridissa ollaan lentokentällä aikaa vietetty :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Ruotsi, Venäjä, heh Neuvostoliitto, Viro, Saksa, Kreikka, Espanja ja M
manner-Englanti.

Ja tahtoisin Japaniin, Italiaan, Espanjaan (juu juu) ja Skotlantiin. :wave:

mikä on Manner-Englanti?????

ja Skotlanti on henkeä salpaavan kaunis, suosittelen :heart:

mie oon käynynnä Britanniassa, Norjassa, Ruotsissa, Saksassa, Luxemburgissa, Ranskassa, Hollannissa ja Belgiassa. Ja veri vetää Japaniin, Jenkkeihin, Etelä-Afrikkaan, Brasiliaan, Australiaan, Uuteen Seelantiin ja Kanadaan. Tyynenmeren saarille myös. Thaimaat sun muut indokiinat ei kiinnosta, mutta Singaporessa voisin käydä :D

Alkuperäinen kirjoittaja HuliJaVili:
ruotsi, norja ja viro käyty. sekä italiassa gardajärvellä häämatkalla,sinne tahtoisin vielä uudestaankin. Mutta ihan ykkönen on kuitenkin uruguay. keväällä olimme kuukauden ja nyt lähdemme piakkoin n 3kuukaudeksi (mies siellä töissä ) ja samalla reissulla päästää mitä luultavimmin brasiliassa käymään ja argentiinassa. Ja parasta on se että nähdää sitä tavallista paikallista elämää. ei turisti juttuja, tosin urumaassa sitä ei muutenkaa taija olla =) Niin ja madridissa ollaan lentokentällä aikaa vietetty :whistle: ;)

onko siun miehes siellä niillä paperitehtailla töissä? :whistle: ;)

Yhteistyössä