Missä pääsiäismunissa tänä vuonna kivoimmat yllätykset?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suklaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suklaa

Vieras
Viime tippaan jäi pääsiäismunien osto omille ja sukulaisten lapsille. Mitähän yllätyksiä ne tänä vuonna sisältävät? Kindereitä syötiin jo palmusunnutaina ja niissä oli koottavaa muovitavaraa sekä jotain jalkapallojuttuja. Ei kovin innostanut lapsiakaan. Suklaa Kinderissä on hyvää toisin kuin Disney munassa, jota en pystynyt edes syömään. Se oli ukrainassa valmistettu, kääritty kullanväriseeen paperiin, jossa kuvattuna Pluto ja Akun veljenpojat. Yllätys siinä munassa oli kirjanmerkki. Siis missä kivat yllätykset, missä hyvä suklaa? Onko samassa?
 
Mieki tahtosin tietää, missä munissa olis niitä kokonaisia yllätyksiä eikä niitä muovisia itsekoottavia, jotka ei pysy kasassa. Röllimunat olivat pettymys: kuuden munan kennosta löytyi yksi ainoa rölliyllätys, muut oli ihan tilpehööriä :kieh:
 
No minusta ne just esim. Rölli-hahmot ovat tylsimpiä yllätyksiä. Tykkään enemmän koottavista ylläreistä, mutta niissäkin saisi olla mieluiten joku juju. Rölli-munista on tullut tikapuut, joissa kapula tulee "itsekseen" ylhäältä alas ja pomppaava kuuraketti. Nämä ovat kivoja.
 
Meillä pojat on tykänneet eniten Muumimunista ja niistä pienistä nalle puh munista. Kinderit oli tänä vuonna täysi pettymyt, suklaa tosin on edelleen hyvää.
 
kindereiden jalkapalllo-joukkue on kyl tosi tylsä. oikeastaan kaikissa ollu tosi tylsiä yllätyksiä. paitsi niissa suklaattomissa nami-yllätysmunisssa. disneyllä ollu ainakin tosi kivoja juttuja aikaisempina vuosina niissä. mielummin yks kallis ku kaks ihan hirveetä muumia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Mä haluisin tietää mitä tulee niistä NORMAALI KOKOISISTA muumi- , nalle puh ja prinsessa munista :wave: ?

Meillä muksut sai Nalle Puh munista palapelin ja Nalle Puh avaimenperän. Prinsessamunissa on usein pikku sormuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Mä haluisin tietää mitä tulee niistä NORMAALI KOKOISISTA muumi- , nalle puh ja prinsessa munista :wave: ?

Meillä muksut sai Nalle Puh munista palapelin ja Nalle Puh avaimenperän. Prinsessamunissa on usein pikku sormuksia.

Kiitti, eli vois ostaakin niitä, en tykkää niistä pilipali kasattavista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja N-U-P-P-U:
Mä haluisin tietää mitä tulee niistä NORMAALI KOKOISISTA muumi- , nalle puh ja prinsessa munista :wave: ?

Meillä muksut sai Nalle Puh munista palapelin ja Nalle Puh avaimenperän. Prinsessamunissa on usein pikku sormuksia.

Kiitti, eli vois ostaakin niitä, en tykkää niistä pilipali kasattavista :D

Meillä kaikista nalle puh-munista tullut nalle puh-figuureja (niitä kinderin kanssa saman kokosia munia siis). Ja niissä myös hyvä suklaa (puolet maitosuklaata, puolet valkoista).
 
Prinsessamunasta joku onneton koriste, jossa oli tavallinen kuminauha ja siinä roikkui muovinen barbie-läpyskä.

Kinderistä koottava taikaukko ja muista kindereistä (sama) vakoilulaite ...ou jee.

Peter Pan munasta kokonainen henki-ukkeli.

 

Yhteistyössä