Hienosti sanottu naisista jälleen kerran
Samaa voi varmaan sitten sanoa miehistäkin.
onneksi tämä ei koske palstan miehiä.Hienosti sanottu naisista jälleen kerran
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
onneksi tämä ei koske palstan miehiä.Hienosti sanottu naisista jälleen kerran
onneksi tämä ei koske palstan miehiä.
No ihan varmasti. Taidan olla ainut täyspäinen yksilö tässä maassaSamaa voi varmaan sitten sanoa miehistäkin.
Kyse on vain minun mielipiteestäni. Korostettakoot, että en ole tarkastellut markkinoita vuosikymmeniin ja perustan mielipiteeni siihen, että hyvin harva ikäiseni oikeasti onnistuu löytämään hyvää vaimoa. Uskon sen, että pätee myös miehiin.
Sun mielipiteet naisista onkin nähty. Naisethan on mm. loppuunkierrätettyjä, huoria ja vielä luusereitakin jo ne ovat eronneet.
ei sitä hyvää puolisoa löydä moni nuorempikaan, oli kyse sit miehistä tai naisista. Mut pelkkä usko sen löytymiseen auttaa jo paljon eteenpäin elämässä. elämässä pitää olla huolia, murheita ja turhia toiveita, mut lisäksi myös haaveita ja unelmia.Kyse on vain minun mielipiteestäni. Korostettakoot, että en ole tarkastellut markkinoita vuosikymmeniin ja perustan mielipiteeni siihen, että hyvin harva ikäiseni oikeasti onnistuu löytämään hyvää vaimoa. Uskon sen, että pätee myös miehiin.
Kuvauksen perusteella kannattaa oikeasti pohtia itätuontia (ei ryssiä). Aasialaisissa maissa naiset osaavat vielä kunnioittaa perhettä, tekevät kaikkensa perheen ja sinun menestymisen suhteen. He eivät petä eivätkä tee sellaisia asioita, joista voi menettää kasvonsa.
Ei ole. Mutta jos minun pitäisi nyt tässä hetkessä etsiä täyspäinen nainen, en tulisi löytämään sitä täältä, koska suurin osa alkaa olla loppuunkierrätettyjä ja omaa monenlaisia outoja "ismejä", joihin ei koskaan voi vastata.
Olen asunut jonkin aikaa eräässä sielläpäin olevassa maassa ja voin vakuuttaa, että siellä ihmiset ovat aitoja, yhteisöllisiä, kunnioittavat sinua sellaisena kuin olet ja tekevät kaikkensa, että sinulla on hyvä olla (jos sinä teet samoin heille).
Just näinSinä Tem olet nuori vielä. Älä ainakaan kiirehdi noissa naisasioissa. Kyl se sieltä tulla tupsahtaa kun sen aika on. Etsimällä ja kiirehtimällä saat vaan surua itsellesi. Oikeaa kannattaa odottaa, lopputulos on varmasti sen arvoinen.
Olen asunut jonkin aikaa eräässä sielläpäin olevassa maassa ja voin vakuuttaa, että siellä ihmiset ovat aitoja, yhteisöllisiä, kunnioittavat sinua sellaisena kuin olet ja tekevät kaikkensa, että sinulla on hyvä olla (jos sinä teet samoin heille).
ei sitä hyvää puolisoa löydä moni nuorempikaan, oli kyse sit miehistä tai naisista. Mut pelkkä usko sen löytymiseen auttaa jo paljon eteenpäin elämässä. elämässä pitää olla huolia, murheita ja turhia toiveita, mut lisäksi myös haaveita ja unelmia.
Eli sanalla sanoen ns. korkean käyttöasteen naisia!
Sun mielipiteet naisista onkin nähty. Naisethan on mm. loppuunkierrätettyjä, huoria ja vielä luusereitakin jo ne ovat eronneet.
Sinä Tem olet nuori vielä. Älä ainakaan kiirehdi noissa naisasioissa. Kyl se sieltä tulla tupsahtaa kun sen aika on. Etsimällä ja kiirehtimällä saat vaan surua itsellesi. Oikeaa kannattaa odottaa, lopputulos on varmasti sen arvoinen.
On tainnut miesykkönen vaihtaa nikkiään. Ei pystynyt piilottamaan enää ihannointiaan ulkomaannaisia kohtaan.
Jos etsit ikäistäsi tai nuorempaa seuraa, lapsi voi hyvinkin olla se mihin kaikki tyssää. Muutaman vuoden päästä tilanne omanikäistesi keskuudessakin on varmasti toinen, kun ihmiset havahtuvat enemmän perheen perustamiseen. Silloin äitipuoleksi ryhtyminenkään ei ehkä enää niin pelota. Kenties. Samaa mieltä olen siitä mitä jotkut on jo kirjottaneetkin, ettei sitä oikeaa etsimällä löydä vaan se tulee eteen kun vähiten odottaa.Uskon kyllä itsekkin vakaasti tähän. Vaikka välillä tekisi heittää toivo kankkulan kaivoon.
Olen kuitenkin saanut semmoisen käsitteen että suurin osa ihmistä tahtoo parisuhteen ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Kaatuuko sitten kaikki siihen että minulla on lapsi?
Tämän takia tahdon suurisydämmisen naisen joka ymmärätisi että kaikilla on menneisyys johon ei voi enään vaikuttaa.
Pärjään lapseni kanssa arjessa erittäin hyvin. Vaikka välillä on kyllä turhauttavan kiireEn tarvitsisi todellakaan naista kotiin tekemään kotitöitä ihan vain sen takia, kun itse en osaisi/jaksaisi.
Mä en kyllä tajua, mitä suurisydämisyyttä siihen tarvitaan, että ymmärtää toisella olevan menneisyyden ja sen että on jo lapsikin.
Missähän ihmemaassa aapee elää?
Mä en kyllä tajua, mitä suurisydämisyyttä siihen tarvitaan, että ymmärtää toisella olevan menneisyyden ja sen että on jo lapsikin.
Missähän ihmemaassa aapee elää?
Samaa mieltäEndis on vaihtanut nikkiä.
Jos etsit ikäistäsi tai nuorempaa seuraa, lapsi voi hyvinkin olla se mihin kaikki tyssää. Muutaman vuoden päästä tilanne omanikäistesi keskuudessakin on varmasti toinen, kun ihmiset havahtuvat enemmän perheen perustamiseen. Silloin äitipuoleksi ryhtyminenkään ei ehkä enää niin pelota. Kenties. Samaa mieltä olen siitä mitä jotkut on jo kirjottaneetkin, ettei sitä oikeaa etsimällä löydä vaan se tulee eteen kun vähiten odottaa.
Uskon kyllä itsekkin vakaasti tähän. Vaikka välillä tekisi heittää toivo kankkulan kaivoon.
Olen kuitenkin saanut semmoisen käsitteen että suurin osa ihmistä tahtoo parisuhteen ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Kaatuuko sitten kaikki siihen että minulla on lapsi?
Tämän takia tahdon suurisydämmisen naisen joka ymmärätisi että kaikilla on menneisyys johon ei voi enään vaikuttaa.
Pärjään lapseni kanssa arjessa erittäin hyvin. Vaikka välillä on kyllä turhauttavan kiireEn tarvitsisi todellakaan naista kotiin tekemään kotitöitä ihan vain sen takia, kun itse en osaisi/jaksaisi.
Jeps, Tahtoisinkin muutaman vuoden vanhemman naisen, koska silloin ''yleisesti ottaen'' nuoruuden rällästelyt ovat takana päin.