Missä on kaikki kunnoliset naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tem_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienosti sanottu naisista jälleen kerran (y)
Samaa voi varmaan sitten sanoa miehistäkin.

Kyse on vain minun mielipiteestäni. Korostettakoot, että en ole tarkastellut markkinoita vuosikymmeniin ja perustan mielipiteeni siihen, että hyvin harva ikäiseni oikeasti onnistuu löytämään hyvää vaimoa. Uskon sen, että pätee myös miehiin.

Kyse on vain minun mielipiteestäni. Korostettakoot, että en ole tarkastellut markkinoita vuosikymmeniin ja perustan mielipiteeni siihen, että hyvin harva ikäiseni oikeasti onnistuu löytämään hyvää vaimoa. Uskon sen, että pätee myös miehiin.

Sun mielipiteet naisista onkin nähty. Naisethan on mm. loppuunkierrätettyjä, huoria ja vielä luusereitakin jo ne ovat eronneet.

ei sitä hyvää puolisoa löydä moni nuorempikaan, oli kyse sit miehistä tai naisista. Mut pelkkä usko sen löytymiseen auttaa jo paljon eteenpäin elämässä. elämässä pitää olla huolia, murheita ja turhia toiveita, mut lisäksi myös haaveita ja unelmia.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ei ole. Mutta jos minun pitäisi nyt tässä hetkessä etsiä täyspäinen nainen, en tulisi löytämään sitä täältä, koska suurin osa alkaa olla loppuunkierrätettyjä ja omaa monenlaisia outoja "ismejä", joihin ei koskaan voi vastata.

Olen asunut jonkin aikaa eräässä sielläpäin olevassa maassa ja voin vakuuttaa, että siellä ihmiset ovat aitoja, yhteisöllisiä, kunnioittavat sinua sellaisena kuin olet ja tekevät kaikkensa, että sinulla on hyvä olla (jos sinä teet samoin heille).

Kammottavan halveksivää sanoa naista loppuun kierrätetyksi. Mikä trauma sinulla oikein on?

• Tykkää
Reactions: famipala
Sinä Tem olet nuori vielä. Älä ainakaan kiirehdi noissa naisasioissa. Kyl se sieltä tulla tupsahtaa kun sen aika on. Etsimällä ja kiirehtimällä saat vaan surua itsellesi. Oikeaa kannattaa odottaa, lopputulos on varmasti sen arvoinen.
Just näin :)!

Mie meinasin tulla sanomaan, että kunnollisia, ihania naisia on kaikkialla :)...ja sanonkin enkä mitään meinaa, siitä huolimatta että täällä on kovasti toisin väitetty - ihania kunnollisia naisia on kaikkialla :)!

Eikä välttämättä tartte edes lähteä pitkälle reissullekaan, voipi löytyä ihan läheltäkin. Kun antaa itsellensä mahdollisuutta ja sille toiselle myös, menee avoimena ja omana itsenään tutustumaan uusiin ihmisiin :)...

Ei se onni ja rakkaus etsimällä tule. Se tulee elämällä :). Riskiähän siinä on, että sitä voi harhautua ja tutustua melkein oikeaan mutta sekin on sitä matkantekoa ja ihmiseen tutustumista...sekä itseensä tutustumista :). Mutta kuka tietää - elämä on yllätyksiä täynnä. Ja rakkaus on se suurin yllättäjä :)

Elä elämääsi onnellisena :) ja ole valmis hätkähdyttäviin kohtaamisiin :). Kyllä sun sydämes ja sielus kertoo, milloin edessäsi on sinulle kuuluva ihminen :).

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Sinä Tem olet nuori vielä. Älä ainakaan kiirehdi noissa naisasioissa. Kyl se sieltä tulla tupsahtaa kun sen aika on. Etsimällä ja kiirehtimällä saat vaan surua itsellesi. Oikeaa kannattaa odottaa, lopputulos on varmasti sen arvoinen.

Uskon kyllä itsekkin vakaasti tähän. Vaikka välillä tekisi heittää toivo kankkulan kaivoon.

Olen kuitenkin saanut semmoisen käsitteen että suurin osa ihmistä tahtoo parisuhteen ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Kaatuuko sitten kaikki siihen että minulla on lapsi?

Tämän takia tahdon suurisydämmisen naisen joka ymmärätisi että kaikilla on menneisyys johon ei voi enään vaikuttaa.

Pärjään lapseni kanssa arjessa erittäin hyvin. Vaikka välillä on kyllä turhauttavan kiire :) En tarvitsisi todellakaan naista kotiin tekemään kotitöitä ihan vain sen takia, kun itse en osaisi/jaksaisi.

Uskon kyllä itsekkin vakaasti tähän. Vaikka välillä tekisi heittää toivo kankkulan kaivoon.

Olen kuitenkin saanut semmoisen käsitteen että suurin osa ihmistä tahtoo parisuhteen ja jakaa elämänsä toisen kanssa. Kaatuuko sitten kaikki siihen että minulla on lapsi?

Tämän takia tahdon suurisydämmisen naisen joka ymmärätisi että kaikilla on menneisyys johon ei voi enään vaikuttaa.

Pärjään lapseni kanssa arjessa erittäin hyvin. Vaikka välillä on kyllä turhauttavan kiire :) En tarvitsisi todellakaan naista kotiin tekemään kotitöitä ihan vain sen takia, kun itse en osaisi/jaksaisi.
Jos etsit ikäistäsi tai nuorempaa seuraa, lapsi voi hyvinkin olla se mihin kaikki tyssää. Muutaman vuoden päästä tilanne omanikäistesi keskuudessakin on varmasti toinen, kun ihmiset havahtuvat enemmän perheen perustamiseen. Silloin äitipuoleksi ryhtyminenkään ei ehkä enää niin pelota. Kenties. Samaa mieltä olen siitä mitä jotkut on jo kirjottaneetkin, ettei sitä oikeaa etsimällä löydä vaan se tulee eteen kun vähiten odottaa.

Mä en kyllä tajua, mitä suurisydämisyyttä siihen tarvitaan, että ymmärtää toisella olevan menneisyyden ja sen että on jo lapsikin.

Missähän ihmemaassa aapee elää?

Voi kuule. Olen puhunut turhauttavan monesti menneisyydestäni läheisteni kanssa ja aina olen saanut tapaistasi kyseenalaistavaa kysyntää, että miksi tällei, mitä, missä milloin, ei todellakaan näin ym kohtelua vaikka asiat on omalla tapaa monen hassun yhteensattuman summa.

Siihen tulokseen olen itse päässyt että hyvinki monet eivät hyväksy menneisyyttäni ja siitä tulleet ''jutut'' tulevaisuuteen. Esim lapseni.

Mä en kyllä tajua, mitä suurisydämisyyttä siihen tarvitaan, että ymmärtää toisella olevan menneisyyden ja sen että on jo lapsikin.

Missähän ihmemaassa aapee elää?

Tietoa voi olla vaikka kuinka paljon, vaan ei välttämättä ymmärrystä.
Ymmärrys vaatii kokemusta ja kokemukset ymmärrystä.
Eikö ymmärrys ja hyväksyntä sisälly rakkauteen? "sydämellisyyteen"

Jos etsit ikäistäsi tai nuorempaa seuraa, lapsi voi hyvinkin olla se mihin kaikki tyssää. Muutaman vuoden päästä tilanne omanikäistesi keskuudessakin on varmasti toinen, kun ihmiset havahtuvat enemmän perheen perustamiseen. Silloin äitipuoleksi ryhtyminenkään ei ehkä enää niin pelota. Kenties. Samaa mieltä olen siitä mitä jotkut on jo kirjottaneetkin, ettei sitä oikeaa etsimällä löydä vaan se tulee eteen kun vähiten odottaa.

Jeps, Tahtoisinkin muutaman vuoden vanhemman naisen, koska silloin ''yleisesti ottaen'' nuoruuden rällästelyt ovat takana päin.

Eiköhän aika moni tuota parisuhdetta loppujen lopuksi kuitenkin hae. Eri asia sitten se missä iässä kukakin sitä hakee tai kauanko haluaa olla ilman sitä parisuhdetta.
En usko että tuo kun sinulla on lapsi mitään kaataa, saattaahan monilla sinunkin ikäisillä naisillakin olla lapsi. Ja vaikka ei olisikaan, ei se silti mikään este parisuhteelle olisi. Se vaan voi "rajoittaa" sitä naisen löytämistä jos joku ei halua että on jo lapsi mutta jotain toista se ei sitten haittaisikaan.

Jeps, Tahtoisinkin muutaman vuoden vanhemman naisen, koska silloin ''yleisesti ottaen'' nuoruuden rällästelyt ovat takana päin.

Ei tuokaan ikää katso. Sekä naisissa että miehissä on erilaisia ihmisiä ja erilaista elämää haluavaa/eläviä oli se ikä sitten mikä tahansa.
Moni sinun ikäinen mieskin saattaa vielä haluta elää sitä "huoletonta" nuoruuttaan eikä sitoutua.

Yhteistyössä