Missä on kaikki kunnoliset naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tem_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On tainnut miesykkönen vaihtaa nikkiään. Ei pystynyt piilottamaan enää ihannointiaan ulkomaannaisia kohtaan.

Aaa .. eikö mun disclaimeri näy harmaille?

Voep olla, että oun Miäs1, Häppäri, Entis, Aspergeri, Homozeksuaali, jotenkin muutenki vinxahtanut, tai voep olla, etten ou.

Ennen Endistä se oli ulkomaannaisia ja siideripissiksiä ihaileva. Estetiikka, olkiukot ja argumentointivirheet vilahtelivat kommenteissa tämän tästä.

Kuka tämä endis on? Täällä olen nähnyt m1es-nikin, mutta en mies1:tä? Olkiukot ovat kyllä minulle tuttuja Skepsiksestä, estetiikasta en tiedä mitään.

Kerro sä mulle, mikä hitto on olkiukko?

(mulla alkaa aina vain kaikua olkinainen-biisi päässäni)

”Straw man” eli olkinukke
Ohitetaan vastustettava väite tekemällä siitä karikatyyri, olkinukke. Sitä vastaan hyökkäämällä ja naurettavaksi tekemällä pyritään mitätöimään vastustajan väite. Tällä ei tietenkään saavuteta mitään, jos keskustelua seuraavat tietävät tarpeeksi asiasta, mutta valitettavasti näin ei useinkaan ole. Tätä tekniikkaa käyttävät yleisimmin fundamentalistiset kreationistit kieltäessään evoluution, mutta toki samaa virhettä tapaa myös muissa yhteyksissä.

”Evoluutioteorian kannattajat väittävät elävän solun syntyneen vain sattumalta” – väite, joka voi maallikosta kuulostaa oikealta, mutta on täysin koko kehitysopin ja luonnonvalinnan ideaa vastaan.”Eläintensuojelijat välittävät enemmän joistakin tupajumeista kuin ihmisistä.”

• Tykkää
Reactions: -tibis
En tiijä minkäikäinen ap on (joo varmaan kirjoitti jo ekaan viestiin mutta laiskana en viitsi tarkistaa) mutta ainakin tossa neljänkympin hujakoilla luulis naistenkin karttavan sellaista joka ei ole siihen mennessä kellekkään kelevannut = ei lapsia. Itse tunnustan että pidän kummallisena nelikymppistä naista jolla ei ole lapsia. Vanhanapiikana. Toisaalta se on vaan mun mielipide, ei tartte kenenkään hieroa nenäänsä puoltakiloa raakoja herneitä - ainakaan jos ei tykkää semmoisesta toiminnasta.

• Tykkää
Reactions: Occamin partaveitsi
En tiijä minkäikäinen ap on (joo varmaan kirjoitti jo ekaan viestiin mutta laiskana en viitsi tarkistaa) mutta ainakin tossa neljänkympin hujakoilla luulis naistenkin karttavan sellaista joka ei ole siihen mennessä kellekkään kelevannut = ei lapsia. Itse tunnustan että pidän kummallisena nelikymppistä naista jolla ei ole lapsia. Vanhanapiikana. Toisaalta se on vaan mun mielipide, ei tartte kenenkään hieroa nenäänsä puoltakiloa raakoja herneitä - ainakaan jos ei tykkää semmoisesta toiminnasta.
Voin virkistää muistia: 23- yh... Jokaisen nuoren ihmisen unelmakumppani.

Tuohan voi johtua vaikka siitäkin ettei saa lapsia enkä sellaista lähtisi kyselemäänkään keneltäkään. Sekä miehellä että naisella.
Itse en kummallisena pitäisi.

Ei lapsettomuus sitä tarkoita ettei ole kenellekään kelvannut, ainakaan mun mielestä. Eihän kaikki välttämättä edes haluakaan lapsia.

Tuohan voi johtua vaikka siitäkin ettei saa lapsia enkä sellaista lähtisi kyselemäänkään keneltäkään. Sekä miehellä että naisella.
Itse en kummallisena pitäisi.

Ei lapsettomuus sitä tarkoita ettei ole kenellekään kelvannut, ainakaan mun mielestä. Eihän kaikki välttämättä edes haluakaan lapsia.
Niin joo, enpä tuota ajatellut kirjoittaessani. Ajatuksia se nyt ainakin herättää, juuri noita mitä kerroin.
Eipä niitä kysellä juurikaan tartte, kyllähän lapset/lapsettomuus tulee ilmi melko hopustikkin.

Niin joo, enpä tuota ajatellut kirjoittaessani. Ajatuksia se nyt ainakin herättää, juuri noita mitä kerroin.
Eipä niitä kysellä juurikaan tartte, kyllähän lapset/lapsettomuus tulee ilmi melko hopustikkin.

Tulee ilmi joo mutta ei välttämättä se syy. Ainakaan välttämättä heti. Joillekin esim lapsettomuus voi olla arkakin paikka.
Mutta kuten sanoin, mulle itselle ei lapsettomuus herätä ajatuksia koska syitä voi olla monia. Jos lapsia ei halua niin sitten ei, ei sekään kummallista mun mielestä olisi.

Tulee ilmi joo mutta ei välttämättä se syy. Ainakaan välttämättä heti. Joillekin esim lapsettomuus voi olla arkakin paikka.
Mutta kuten sanoin, mulle itselle ei lapsettomuus herätä ajatuksia koska syitä voi olla monia. Jos lapsia ei halua niin sitten ei, ei sekään kummallista mun mielestä olisi.
Ite mietin vain sillälailla että jos on omasta halusta lapseton niin miten tulee toimeen mun lasten kanssa?
Toinen vaihtoehto että on joku kissanainen ikisinkku joka ei ole oikein ikinä kellekkään kelevannu

Ite mietin vain sillälailla että jos on omasta halusta lapseton niin miten tulee toimeen mun lasten kanssa?
Toinen vaihtoehto että on joku kissanainen ikisinkku joka ei ole oikein ikinä kellekkään kelevannu

Ehkä joku sellainen ei sitten halua sellaista jolla on lapsia. Joku taas voi halutakin, ei voi tietää miten kukakin ajattelee. Varmaan nuo riippuu ihmisestäkin.
Tiedän yhden sellaisen parin jossa toisella ei ole lapsia, toisella on ja hyvin on ainakin heillä kaikkinensa mennyt.

...no..ei mun mieleen nyt ainakaan tuu se, että jos ei ole lapsia niin on kummallinen eikä oo kelvannut kellekään :), olipa sitten minkä ikäinen tahansa.

Mulle sanottiin harvinaisen suoraan vakavalla naamalla, että en tuu ikinäkoskaanmilloinkaan lapsia saamaan. Uutinen ei yllätyksenä tullut mutta - kohtalopa sitten päättikin toisin :). Siunattu olen isosti ja kiitollinen...ja kehtaan väittää, että vaikka en ois lapsia koskaanmilloinkaan ollut kykenevä saamaankaan (öh, kielioppipoliisit pysykää poissa:notworthy::D..), niin kait mut joku ois joka tapauksessa huolinut rinnalleen kulkemaan edes osan matkaansa:ninja::barefoot: :)...

Mutta - mä oon satavarma siitä, että ap:lle on olemassa se hänen kanssaan yhteistä matkaa tekevä :)

• Tykkää
Reactions: epek
Just. Kaksikymppiset miehet eivät lapsia halua, ainakaan pääkaupunkiseudulla, vaan he haluavat opiskella, nauttia elämästä ja kiertää maailmaa. Ja kaksikymppisenä naisetkin ajattelevat, että ei se mitään, onhan tässä aikaa. Sitten kun onkin jo kolimkymppinen, se mies toteaakin, että haluaakin elämältä jotain muuta ja lähtee litomaan. No, nainen huomaakin, että lapseton kolmikymppinen nainen pelottaa sinkkumiehiä yli kaiken, koska miehet pelkäävät naisen haluavan vain lapsia, kun biologinen kello tikittää. Ja kas kummaa, edelleenkään ei löydy miestä, ja sitten yhtäkkiä nainen onkin jo nelikymppinen ja edelleen lapseton ja edelleen miesten karsastama, nyt sen vuoksi, ettei hänellä ole lapsia.

Mitä tästä opimme? Miehet eivät lapsia halua. Ensin siksi, että haluavat olla vapaita nuoria aikuisia, sitten eivät halua siksi, että naisella alkaa biologinen kello tikittämään, ja sen jälkeen eivät halua lapsia siksi, että naisessa on pakko olla vikaa kun ei ole aiemmin lapsia tehnyt.

En ymmärrä, millaiset äidit kasvattavat näin ajattelevia poikia tähän maailmaan. Omalle pojalleni aion kyllä takoa järkeä päähän, jotta hän ei koskaan hölmöile tuolla tavoin.

Yhteistyössä