Ä
äititakapajulasta
Vieras
Ihan oikeesti. Oon tässä hiljattain, vuosi takaperin alkanut palstailla. Mulla on yksi oma lapsi, ja tulin vaan kysymään jostain uniongelmasta tms.
Sittemmin vaan oon tullut tänne aina uudelleen ja uudelleen.
Täällä on paljon erilaisia ihmisiä. On mukavia ja normaaleita, kuten Mummeliisa, Chef, Pölyesteri.
Sitten on muutama "einiinmukava" musta, tai musta joka on yleensä harmaana. Näitä pari-kolme.
Ja sitten on nämä tälläiset ihmiset, jotka luulevat olevansa aikuisia, ja muutenkin jotenkin hienompia kuin muut. Tai no, rikkaampia ainakin.
Ja mitä nämä tälläiset tekevät?
Mm. arvostelevat muiden lapsia. Esim. blogeista.
Siis pieniä, täysin puolustuskyvyttömiä ja viattomia lapsia?
Sen lapsi on pulska.
Sen lapsi on aliravittu.
Sen lapsi on hölmön näköinen.
Miksei sen lapsi puhu? Sen lapsella on joku vakava ongelma. Miksei sen äiti ajattele lastaan?
Siis ihan oikeasti. Jos jotain on pakko haukkua, niin haukkukaa edes kokoisianne. Kiitos.
Sittemmin vaan oon tullut tänne aina uudelleen ja uudelleen.
Täällä on paljon erilaisia ihmisiä. On mukavia ja normaaleita, kuten Mummeliisa, Chef, Pölyesteri.
Sitten on muutama "einiinmukava" musta, tai musta joka on yleensä harmaana. Näitä pari-kolme.
Ja sitten on nämä tälläiset ihmiset, jotka luulevat olevansa aikuisia, ja muutenkin jotenkin hienompia kuin muut. Tai no, rikkaampia ainakin.
Ja mitä nämä tälläiset tekevät?
Mm. arvostelevat muiden lapsia. Esim. blogeista.
Siis pieniä, täysin puolustuskyvyttömiä ja viattomia lapsia?
Sen lapsi on pulska.
Sen lapsi on aliravittu.
Sen lapsi on hölmön näköinen.
Miksei sen lapsi puhu? Sen lapsella on joku vakava ongelma. Miksei sen äiti ajattele lastaan?
Siis ihan oikeasti. Jos jotain on pakko haukkua, niin haukkukaa edes kokoisianne. Kiitos.