Palstamammojen ihmeellinen moraali ja maailma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kysyn vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kysyn vain

Vieras
Ihmettelen suuresti moraalianne, ja onko teillä edes sitä

1. Joku syvästi masentunut hautoo itsemurhaa, ja kertookin siitä täällä, niin eikös kohta joku ole myötä huutohymiöiden kehottamassa häntä tekemään itsarin.

2. Jollekin sattuu vahinko, jossa kuolee tai vammautuu, niin jo on syyttävä sormi ojossa, itse on syyllinen ollut varomaton yms.

3. Mutta kun perhepäivähoitajalta karkaa lapsi, ja hukkuu, niin siitäpä tuleekin vahinko, kun eihän perhepäivähoitajallla ole silmiä joka puolella, ja on ihan hyväksyttävää päästää pienet valvomatta ulos, siis Teidän mielestä, ei minun. Minusta nämä tapaukset mitä on sattunut on törkeää huolimattomuutta.

4. Abortin vastustajat on ihan kauheita, kun lakikin kuulema sallii äidin tuhota syntymätön vauva, joka on teidän mielestänne sikiö, jolla ei ole ihmisarvoa.

5. Mitä enemmän äiti ryyppää ja bilettää sen enempi palstamammat häntä ihailevat.

Jep, palstamammoilla on aikaa ruotia muita äitejä päivät pitkät. Heidän ei tarvitse tehdä töitä, kun heillä on niin ihanat miehet, että elättävät mammansa. Mitenkäs muuten ne lapset kotona hoituvat, kun eukot istuvat koneella päivät pitkät?

Onhan niitäki varmaan,mutta ei pitäis yleistää.
Eikä täällä ihailla äitejä jotka vaan ryyppää ja rellestää...

Mutta siinä ap on oikeessa että jos joku tänne vaikka kirjottaa että taijan olla raskaana ja pikkunen on vasta 1kkk vanha niin kyllä joku jo keksii repiä siitä ilon irti haukkumalla tän äidin vastuuttomaks sun muuks.

Onneks ei silti mulle ole mitään kovin pahaa täällä sanottu.
Asiallisempi paikka mun mielestä ku joku helistin tms.

mietityttänyt on muakin kovin toi itsemurhajuttu, kun aina joku kehottaa tekemään sen eikä vain uhkailemaan palstalla, jos joku sellaisella uhkaa, uskon että se joitain ärsyttää, mutta väärin on silti kehottaa ketään, vedoten siihen, että se joka uhkaa ei sitä tee, koska kuitenkin se uhkaaja voi sen hyvinkin tehdä

sit tää sikiö juttu mua kans ihmetyttää, kun puhutaan sikiöstä, kuin jostain elukasta.

tuossa perhepäivä hommassakin olen ap;n kanss ihan samaa mieltä .

ja näköjään ihmiselle ei sais sattua vahinkojakaan, se heti tuomitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
mietityttänyt on muakin kovin toi itsemurhajuttu, kun aina joku kehottaa tekemään sen eikä vain uhkailemaan palstalla, jos joku sellaisella uhkaa, uskon että se joitain ärsyttää, mutta väärin on silti kehottaa ketään, vedoten siihen, että se joka uhkaa ei sitä tee, koska kuitenkin se uhkaaja voi sen hyvinkin tehdä

sit tää sikiö juttu mua kans ihmetyttää, kun puhutaan sikiöstä, kuin jostain elukasta.

tuossa perhepäivä hommassakin olen ap;n kanss ihan samaa mieltä .

ja näköjään ihmiselle ei sais sattua vahinkojakaan, se heti tuomitaan.

niimpä

Yhteistyössä